Hakutulokset

  1. B

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Hän on tänään jo 7 päivää! Sektiolla tuli viime ke kun asento väärä ja verenpaine heitteli liikaa. Sairaalassa alku oli kyllä melkoista, pääsin onneksi kotiin 3. päivänä. Nyt opetellaan ja saadaan varmuutta onnistumisista. Voi tätä rakkauden ja huolen määrää! Yritän kirjoitella enemmän myöh...
  2. B

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Marrasmai, hyvä kuulla, että kromot on ok ja sairaus on hoidettavissa. Onhan se rankka alku pienelle, mutta sissi hän varmasti on alusta asti. Olisiko joitain tukiryhmiä tälle sairaudelle? Voisi olla hyvä saada lisätietoa ja onnistumiskertomuksia. Mavlin tilanne on kyllä ollut raastava ja...
  3. B

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Voi Marrasmai, toivon todellakin, että on väärä hälytys. Voimia odotukseen. Täällä sua tuetaan.
  4. B

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Voi kun teillä on ihania mahoja! Mullakin jo niin iso, ettei tarvi arvuutella. On ollut tässä kiireitä muuton ja järjestelyiden takia, oon kyllä lueskellut, mutta en oo muka ehtinyt kommentoida. Toisaalta kaikki on hyvin, ei kummempia kolotuksia. Ihanaa aikaa tämä. Poika möyrii ja potkii...
  5. B

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Oon tosi pahoillaan Gemmy. Sissi yritti kaikkensa. Sure rauhassa ja sitten uusi yritys.
  6. B

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Toivottavasti Marrasmai pääset ultraan. Kysy siitä istukan sijainnista, jos se vaikeuttaa sykkeen löytämistä. Sun doppleri voi olla myös huono. Kipuja on kaikenlaisia nyt, kohtu kasvaa kovasti. Tsemppiä!
  7. B

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Koita Marrasmai ihan alhaalta, häpyluun vierestä, keskeltä. Eikö se viuhdunta ole tosiaan istukasta eli veri virtaa. Jospa sun istukka on siinä edessä, niin hankala kuulla sydän. Paljon tsemppiä ultraan, hyvin se menee. Nyt on kaikki hyvin ja huomenna sitten varmistuu.
  8. B

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Hirmuisesti onnea Giraffenille ja Voikukalle! Ihanat joululahjat saitte. Mites tuo lista lyheni nyt yhtäkkiä noin paljon! Määhän oon seitsemäntenä vuorossa. Aika menee mukavasti tällä hetkellä. Parempi tuo pommittaminen puhelimella Gemmy ;) Mites Marrasmai, onko normiväri takas. Antibiootit...
  9. B

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Onnea Evangelina!
  10. B

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Mitä oon lukenut painonnoususta, niin on vissiin yksilöllistä. Söi miten vain, niin kilot tulee jos niin on ollakseen. Älä Siida stressaa liikaa. Sun pienet tarvii ravintoa ja myös sinä. Jos neuvola jännittää niin tee vaikka ruokapvk viikosta mukaan. Mulla ei oo sanottu mitään mun ylikiloista...
  11. B

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Yks herkuttelija täällä huutelee. En olis uskonut, että pulla maistuu näin hyvin (joka päivä), kun vertaa ennen raskautta. Kiloja on entisestään, pääosin hoitojen myötä tulleet, joten oon myös huolissaan painosta. Puntarissa ei oo tällä hetkellä pattereita, joten en tiedä missä mennään. Täytyy...
  12. B

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Onnea Kesis! Ihan mahtavaa, kun synnytys sujui noin. Oli mukava lukea. En muista josko Roxannea olen onnitellut, varmuuden vuoksi Onnea! Pitkiä on taipaleet, mutta ihana kun onnistumisia on. Meitä on aika mukava määrä täällä. Minä odotan myös esikoista. Ei kyllä haittaa jutut sisaruksista...
  13. B

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Sain siis 3 mekkoa, jotka on isolle ihmiselle, ei raskausmekkoja. Lisäksi kahdet puuterinväriset rintsikat, kokoa 16DD. Mulla on varmaan12D koko nyt. Pari paitaa, iso kokoisia, ei raskauspaitoja. Ja sitten niitä ihania vauvajuttuja, joita hän alunperin lupaili: pestävät suojat rintaliiveihin ja...
  14. B

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Mitäs "hienoja" neuvoja ootta saanut tähän mennessä? Mulla paras on ehkä "et saa käyttää metroa enää, kun se voi mennä rikki. Mun vaimo käyttää taksia." Sama neuvo tuli myös toiselta mieheltä. Täällä on ollut pari pientä metro ongelmaa tänä syksynä. Varmasti alan taksilla ajeleen joka päivä...
  15. B

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Ai niin Marrasmai, sinähän asut siellä, mistä mun muruliini on kotoisin. Tuo on hyvä suunnitelma ottaa nyt iisisti, se kyllä auttaa. Progepallerot myös herkistää limakalvoja, joten tuollainen vähäinen tuhru tai pinkki voi johtua ihan siitä.
  16. B

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Marrasmai, mulla oli myös vuotoa viikoilla 7-9 muistaakseni. Ruskeaa usein ja kolme kertaa punaista. Viimeisellä kerralla olin jo ihan varma km:sta. Kaikki silti hyvin, ei löytynyt syytä, mutta vuodelepo oli tarpeen. Yritä saada sairaslomaa, kerran vain lepo auttaa nyt. Itsellä se vika punainen...
  17. B

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Roxannen tilannetta seurataan jännityksellä. Toivottavasti ei ole kovin tukala olo. Hyvällä asenteella oot ainakin menossa. Meidät naiset on luotu synnyttämään ja hoitohenkilökunta on osaavaa... ainakin Suomessa. En tiedä, miten täällä, vähän hirvittää. Mutta kai täälläkin lapsia syntyy...
  18. B

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    En oo tässä kirjoitellut, kun joko oon huonolla tuulella tai ei muuten vain nappaa mikään. Onko tämä normaalia? Tänään oon sentään saanut jotain tehtyä kotona, kun on lomapäivä, mutta en saa aikaiseksi sitä, mitä pitäisi. Kotona suht ok olo, mutta töissä suorastaan v..tuttaa. Syynä siihen on...
  19. B

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Ihania uutisia esemila! Varmasti tosi helpottunut olo.
  20. B

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Ihan mahtavaa Siida! Hyvä päätös olla kotosalla. Nämä hiljaiset tyypit taitaa olla parhaimpia. Mites Esemila, kävitkö ultrassa? Taidan saada dopplerin tänään, ainakin oli tullut postista kortti. Illalla kokeilemaan, jännää! Muuten olot täällä suht ok. Väsyttää tänään paljon, kun eilen tuli...

Yhteistyössä