Hakutulokset

  1. M

    Maaliskuun muruset <3 2016 *Maaliskuussa* MEIDÄN KUUKAUSI!

    Hei, meille syntyi tyttö 3.3., 3660g ja 48cm. rv 38+6. Suunnitellulla sektiolla syntyi ja kaikki hyvin :love:
  2. M

    Suuri vauva ja suunniteltu sektio

    Hei, en osaa kommentoida tuohon vauvan kokoasiaan, mutta mulla suunniteltu sektio tulossa vauvan perätila vuoksi. Kysyit alatiesynnytyksestä kahden sektion jälkeen :minulle lääkäri sanoi, että kaksi sektiota ei estä alatiesynnytystä, mutta kaksi PERÄTTÄISTÄ sektiota tarkoittaa että kolmaskin on...
  3. M

    Maaliskuun muruset <3 2016 *Helmikuussa*

    Onnea kaikille jo vauvansa saaneille, ihanaa:love::love: Meillä ensi viikolla sektioaika, kummallisen tuntuista loppuodotusta:LOL: Ihan niinkuin olisi viety kaikki jännitys, vaikka toisaalta jännittää kuitenkin. Mulla tulee helposti nyt supistuksia, kun vähänkään jotain tekee, turvotusta on...
  4. M

    Maaliskuun muruset <3 2016 *Helmikuussa*

    Onnea Minsuli :love: Kävin äitiyspolilla alkuviikosta synnytystapa-arviossa, koska vauva perätilassa. Ei yritetty kääntää istukan ja napanuoran paikkojen takia. Vauva myös vaikuttaa isokokoiselta eikä ole täydellisessä perätarjonnassa, joten sektio aika varattu:eek: mutta eipä siinä mitään...
  5. M

    Maaliskuun muruset <3 2016 *Helmikuussa*

    Kevlarsoul, paljon onnea ja voimia alkutaipaleella! :love: Minun esikoinen syntyi aikanaan 34+5 ja alkutaival oli TOSI uuvuttaa ja raskas, mutta tänä päivänä pikkuinen on jo reipas 16-vuotias nuori mies! Mulla nyt rv 35 ja tänään painoarvio n.2.5kg ja lähete viikon sisään synnytyssairaalaan...
  6. M

    Maaliskuun muruset <3 2016 *Tammikuussa*

    Hei, mukava lukea muiden kuulumisia täällä ja nyt omanapaisesti kerron omani :) 31+5 nyt menossa ja tulin just neuvolasta. Turvotusta alkanut tulla, arveltiin kyllä johtuvan myös vähäisestä liikkumisesta näillä pakkasilla..mutta täytyy seurailla. Vointi ihan hyvä, mutta tuon nesteen kertymisen...
  7. M

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *lokakuussa*

    Tänään käyty rakenneultrassa, sukupuoli säilytetään yllätyksenä synnytykseen asti:) istukka takaseinässä, vauveli liikkuu vilkkaasti ja kaikki tarpeellinen löytyi;) vähän isompi mittausten perusteella kuin laskettu aika antaa ymmärtää mutta ei lähdetty siirtämään la:ta. Kaikki muutenkin hyvin...
  8. M

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *syyskuussa*

    Joku kyseli "peiton heiluttelusta" ; meillä on kyllä peittoa heiluteltu nyt kun ei enää ole huonoa oloa eikä koko ajan väsytä :pNyt siis 16+1. Mitä tulee raskaudesta kertomiseen, kerroin ihan ekaks omille lapsilleni, sitten on kerrottu kummankin vanhemmille. Meillä siis uusioperhe. Lisäksi olen...
  9. M

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *syyskuussa*

    Täällä nyt 15+1, lueskelin edellisiä viestejä ja täytyy sanoa, että soodatesti kuulosti niin hauskalta että ehdottomasti täytyy testata :LOL: ei mahda olla väliä onko aamupissi vai ei:D Minulla väsymys ja huono olo loppunut. Mitään erityisiä ruoanhimoja ei ole, mutta ruokaa menee nyt kun se...
  10. M

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *syyskuussa*

    Ai niin, piti vielä lisäämäni että sain edullisesti äitiysvaatteet huutonetistä ja lisäksi tilasin englantilaisilta nettisivuilta muutaman lisää, niin pärjää mukavasti :) ja joku kertoi yöllisistä vessareissuista; mulla vähintään kerran yössä pitää käydä, parhaina kaksikin kertaa..pidättää ei...
  11. M

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *syyskuussa*

    Hei, täällä menossa nyt 13+6 ja olen viikon verran kulkenut mammahousuissa :D töissä tietää työkaverit, lähipiirissä pieni valikoitunut porukka. Ja joka hoksaa katsoa mahan seutua, huomaa kyllä.. Minulla huono olo helpottanut, kävin taas ultrassa kun ruskehtavaa vuotoa tulee toisinaan. Ei...
  12. M

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *elokuussa*

    Tänään rv 12, lääkäri ultrasi ja tarkisti lasketun ajan paikan. 12+3 ultran mukaan, kovasti pikkuinen pyöri ja hikkasi :) La:ta ei kuitenkaan siirretty. Seuraava kerta rv 20, seuloihin en ole halunnut lähteä, koska se on stressaajalle ylimääräinen stressi..:LOL: Minulla on useamman perättäisen...
  13. M

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *elokuussa*

    Ai niin ja päivityslistauspyyntö.. Mama38, 3.lapsi, 37v ja la 11.3.2016
  14. M

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *elokuussa*

    Hei, Palaan takaisin tänne vaikka jo poistuin rv6 vuodon takia. Kävin rv 7 yksityisellä gynellä ultrassa, jossa löytyi sykkeet ja kaikki eli vuoto ei ollut vaarallista. Nyt mennää 11+2 ja ultrattu neuvolassa ja ensi viikolla Neuvola lääkäri ultraa ja tarkentaa laskettua aikaa. Eli paksusti...
  15. M

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *heinäkuussa*

    Näköjään..edellinen keskenmeno alkoi raskausoireitten katoamisella, nyt verenvuodolla..täytyy yrittää uudelleen. Minut voi poistaa listalta, ihanaa odotusta kaikille teille :love:
  16. M

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *heinäkuussa*

    Aiempien raskauksien välissäkin oli keskenmeno, että tavallaan varauduin tähän mutta ainahan se on yhtä kamalaa, varsinkin kun mielikuvitus alkaa laukkaamaan heti plussattua...
  17. M

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *heinäkuussa*

    Eipä minullakaan pysy pieni näköjään mukana..kävin äsken vessassa ja reilusti kirkasta verta tulee.. :cry:
  18. M

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *heinäkuussa*

    Kertokaapa nyt millä viikolla kannattaa mennä ultraan, siis niin että varmasti jo jotai näkyy?
  19. M

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *heinäkuussa*

    Just..eli oikeesti alkoi viikko 6+jotai ja sillon ollaan jo seitsemännellä..Tämä selvä, kiitos(y)
  20. M

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *heinäkuussa*

    Miksi raskauslaskuri näyttää että viikko 6 alkoi, mutta kun tilasin odotuksen uutiskirjeen se onnitteli seitsemännestä viikosta? Ja ihan saman lasketun ajan laitoin..Onko nyt jotai menny huonolla matikkapäällä ohi, vai oonko unohtanut miten lasketaan.. :confused:

Yhteistyössä