Hakutulokset

  1. ioms

    Kesäkuiset

    Nukahdin istualtaan töissä just. Tästäkö tää alkaa taas? Mun ensimmäinen raskaus meni tosi hyvin ilman suurempia oireita, mutta alkuraskauden väsymys oli jotain aivan järkyttävää. Myöhästyin joka aamu luennoilta, kun en vaan päässyt sängystä ylös ja nukahtelin minne sattuu. :D Varasin kans...
  2. ioms

    Kesäkuiset

    Hei! Mulla tuli eilen aamupäivällä yhtäkkiä tunne, että pitäisiköhän tehdä raskaustesti, kun olin ajatellut illalla töistä päästessä nauttia pari siideriä vapaiden kunniaksi. Kotona ei ollut kuin jotain vanhoja ovulaatiotestejä. Aivan varmasti tiesin, että ovulaatiota ei ole, mutta päätin...
  3. ioms

    * Heinäkuiset 2016 *

    Hei kaikille! Ihan varovaisin elkein liityn seuraanne. Olen 23v. ja miehen (25v.) kanssa viime keväänä jätettiin ehkäisy pois ja kesäkuun alussa ruvettiin tosissaan yrittämään. Pari kuukautta seurailtiin tarkasti kiertoa ja mittailtiin lämpöä ja käytettiin ovulaatiotestejä ja kaikkea muuta...
  4. ioms

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Mulla käy ajatukset ihan ylikierroksilla nyt. Mulla on ma-ti välisestä yöstä esiintynyt erilaisia pieniä kramppeja, pistelyä ja painetta vatsassa. Ensin ajattelin, että ensimmäsitä kertaa elämässäni tunnistan ovulaation, koska sen olin laskenut ajoittuvan juuri alkuviikolle ja sitten, kun oireet...
  5. ioms

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Voi ei :( pahoittelut, mari1980.
  6. ioms

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Sitä ei olis etukäteen voinut arvata, miten iso osa ajatuksia ja arkea tästä hommasta tulee, kun siihen lopulta ryhtyy. Ja miten voi omat mielialat heitellä jännittyneestä luottavaiseen ja siitä ihan totaaliseen epätoivoon ihan pienessä hetkessä. Kaikista pahinta on kuitenkin tää, kun pitää vaan...
  7. ioms

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Monet tuntuvat tilaavan eri verkkokaupoista, kunsaa vähän edullisemmin. Itse sain Lifen luontaistuotemyymälästä kysymällä myyjältä (oli siellä tiskin takana hyllyssä ainakin meidän kaupungin myymälässä). 30 kpl 500 mg kapseleita maksoi 19,95 euroa. Mulla jatkuu lisääntyvissä määrin omituiset...
  8. ioms

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Mä syön itse niiden kanssa D vitamiinia, biotiinia ja vehnänalkioöljyä, mitä kaikkia söin jo ennen yrittämisen alkua.
  9. ioms

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Mulle tuli tossa mieleen sekin, että jospa noi gelee royaletkin vaikuttaa jollain tavalla siihen, että näitä omituisia tuntemuksia on ilmaantunut? Niiden syöminen on tämän tarkemman seuraamisen lisäksi ainoa uusi juttu vanhoihin elämäntapoihin. Luin jostain, että joku oli niitä syötyään saanut...
  10. ioms

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Vahvasti tyttöä pukkaisi tuon testin mukaan! Hauska :) Meillä mies toivoo kovasti tyttöä esikoiseksi. Kuitenkin joskus, kun jo ennen ehkäisyn lopettamista leikiteltiin nimiehdotuksilla ja kerättiin listaa koneelle, saatiin kasaan vaan kasapäin poikien nimiä... :LOL:
  11. ioms

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Onnea plussanneille! :) Mä en ole aikaisemmin koskaan oikein sillä tavalla kiinnittänyt huomiota kiertoni pituuteen tai mitä kropassa tapahtuu sen aikana, vaan antanut asioiden mennä omalla painollaan. Kun sitten päätettiin, että josko sitä kunnolla yritettäisiin laittaa pikkuinen alulle, aloin...
  12. ioms

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Hei vaan! Keskustelua pari päivää luettuani päätin, että jospa minäkin mukaan hyppäisin. Olen itse 23 v. ja aviomies 25v. ja ensimmäistä biologista lasta ollaan tässä kevään ja kesän mittaan ruvettu tehtailemaan. Vuoden päivät olemme myös toimineet sijaisperheenä nyt 4 -vuotiaalle...
  13. ioms

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Noista Gelee royaleista on itselläni nyt noin kuukauden mittainen kokemus. Vaikutuksista hedelmällisyyteen en osaa mitään sanoa, mutta muita vaikutuksia olen huomannut. Minulla ensimmäisen viikon jälkeen puhkesi iho kukkaan kuin pahimpinakij teinivuosina, mutta se meni nopeasti ohi ja sen...
  14. ioms

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Heippa! Täällä yksi 23v. (mies 25v.) esikoisesta haaveileva. Me aloimme noin vuosi sitten häidemme jälkeen puhumaan, että lapsen yrittäminen tulisi ajankohtaiseksi noin parin vuoden kuluttua. Elämä kuitenkin välillä yllättää. Isäni kuoli todella yllättäen ja äkillisesti joulukuussa ja...
  15. ioms

    Sijaisvanhemmaksi ryhtyvät ja sijaisvanhempina olevat

    Hei! Meillä on hieman tavanomaisesta sijaisperhejärjestelystä poikkeava tilanne, mutta uskon, että kokemukset ovat hyvin samanlaisia, joten on mukava lukea muiden juttuja ja ehkäpä voin tähän keskusteluun jotain uutta tuoda myös omasta elämästä. Meidän arkeamme ilostuttaa tällä hetkellä siis...

Yhteistyössä