Hakutulokset

  1. K

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Kirjoittelin täällä aktiivisesti vuosina 2015-2016, sinä aikana sain neljä keskenmenoa. Sitten syntyi tyttö alkuvuodesta 2017 ongelmattoman raskauden ja synnytyksen jälkeen. Nyt olen yllärinä uudestaan raskaana, ja ainakin alku näyttää lupaavalta (viikkoja tosin vasta 7+). Sitä ajattelin vaan...
  2. K

    Lokakuiset 2019

    Hemppa: lievä lämmönnousu sekä korkeampi syke on tyypillistä kun on raskaana. Ja mitä kovempi pahoinvointi sitä epätodennäköisempää että tulee keskenmeno (y)
  3. K

    Henkisesti raskas odotusaika

    Mä olen todennut, ettei mulle sovi raskaus. Varmaan sama juttu kuin että mulla on loppukierrosta pms-oireina lähinnä se, että elämä näyttäytyy jotenkin paljon tavallista synkempänä, niin saman tekee myös raskaushormonit. Se vaan jatkuu 9kk sen muutaman päivän sijaan. Stressaa ja ahdistaa ja...
  4. K

    Lokakuiset 2019

    Pistäisin paljun, lämpimän kylvyn ja saunan samaan kategoriaan. Onhan ulkomailla saunominenkin raskaana ihan no no... Jotain oikeaa syytä sille on - ei ole hyväksi alkiolle/sikiölle jos äidin ruumiinlämpö nousee liikaa. Vertaa että äiti on kuumeessa, se ei ole hyvä. Mutta jos maltilla ja omaa...
  5. K

    Lokakuiset 2019

    Mua naurattaa miten plussan myötä heti jotenkin oireet iski päin näköä. Plussaan asti yritin vain tukahduttaa kaikki raskauteen viittaavat fiilikset sillä, että kuvittelen ja enhän mä mitenkään voi olla raskaana. Taaperon nostaminen esim tuntuu muka nyt yhtäkkiä epämukavalta - paras vaan...
  6. K

    Lokakuiset 2019

    Tein just täysin ylläri-positiivisen digitestin, joka näytti raskaana 3+ o_O Mun on täytynyt tulla raskaaksi kp 7 tapahtuneesta yhdynnästä, ja kierto on ollut 28-37 sen jälkeen kun menkat viime keväänä edellisen lapsen jäljiltä palasivat. Tuon epäsäännöllisen kierron + koska seksiä ei ole...
  7. K

    Heinäkuiset 2019

    Saapi nähdä. Ei tämä vuoto vielä kunnolliseksi ole yltynyt, mutta eihän tässä ole kulunut kuin muutama tunti. On kuin punaista vettä jota tulee lähinnä vain kun käy vessassa. Mutta näin ne aikaiset keskenmenot ovat mulla ennenkin alkaneet, jossain vaiheessa sitten on paikat auenneet ja alkanut...
  8. K

    Heinäkuiset 2019

    Eiköhän tämä meidän puolesta ollut väärä hälytys. Digi näyttää raskaana 1-2, vaikka pitäisi olla korkeammat viikot, ja nyt imettäessä alkoi jonkinlainen vuoto joka näyttää yltyvän. Eli pelkkä kemiallinen. Ehkä parempi näin mutta päivitänpä omiin tilastoihini 1 lapsi / 6 raskautta :P
  9. K

    Heinäkuiset 2019

    Tein esikoisen raskaudesta 5+1 digin joka näytti 2-3 ja masennuin täysin, että varmasti tulee taas keskenmenoa. Hyvin se raskaus silti päätty (y)
  10. K

    Heinäkuiset 2019

    Pakko oli tulla tänne ihmettelemään ja lukemaan ja totuttelemaan ajatukseen "mitä jos...", kun oon tässä viikon verran pyöritellyt asiaa ja nyt olen ihan liian varma raskaudesta. Juuri nyt se tuntuu ennemmin pelottavalta ja että "ei vielä, en ole valmis!", mutta luulen toisten fiilistelyn...
  11. K

    Kokemuksia keskenmenosta?

    Mulla taustalla neljä keskenmenoa, kaksi tosi aikaista ja spontaania ("menkat" max viikon myöhässä) ja yksi tuulimuna ja yksi keskeytynyt keskenmeno jotka todettiin noin rv 11. Näistä molemmista jouduin kaavintaan. Käytiin tutkimuksissa mutta mitään vikaa ei löytynyt, paitsi TPO vasta-aineet...
  12. K

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Kaikki peukut teille raskauden alussa oleville. Ei mulla ole antaa mitään ohjeita millä tehdä siitä helpompaa... Mutta se aika kuluu kyllä vääjäämättä. Mulla oli takana neljä keskenmenoa ja kyllä ne ovat jättäneet jälkensä. Jotenkin en osannut täysin luottaa raskauteen koskaan, en osannut...
  13. K

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Vv: mulla oli myös viimeisinä viikkoina paljon vihlaisuja. Vikana iltana ennen synnytyksen käynnistymistä niin kipeitä, etten voinut olla paikallani vaan kävelin tunnin verran ympäri keittiötä. Silloin mietin, kun en tiennyt miltä supistukset tuntuvat, että jos sen kaltaisilta mutta...
  14. K

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Paljon onnea bosch :love: Milloinhan on minttumarin vuoro? Entä vv? Ja Fujin kaksosetkin voivat varmaan aika pian saapua? :) Meillä menee pian neliviikkoisen täydellisen pikkuneidin kanssa hyvin. Uskomatonta vaan mitä vauhtia kasvavat - missä se mun pikkuriikkinen vastasyntynyt nipin napin...
  15. K

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Meidän neiti saapui eilen, 49cm ja 3,3 kg :love: Ilman mitään ennakoivia oireita. Olin niin hyvässä kunnossa etten uskonut mitään tapahtuvan vielä pitkään aikaan eikä supistuksen supistusta ollut kuulunut, kun vedet menivät kätevästi vessanpönttöön ( :D ) aikaisin aamulla, ja pian seurasivat...
  16. K

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Tänään neuvolassa kätilö totesikin tyypin asettuneen visusti lähtökuoppiin, ei enää saanut päätä liikutettua sieltä. Eilen sanoinkin miehelle, että nyt tuntuu kuin toinen olisi asettunut aloilleen alemmas, sellainen paineen tunne nimittäin jalkojen välissä. Että varmaan ihan äskettäin asettunut...
  17. K

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Onnea MamaBookin ultrauutisista ja pahoinvoinnin selättämisestä! :) Täällä tänään tasan 35+0. Eilen oli huono päivä, vauva tunki itseään ulos juuri mun kylkiluiden alta mikä teki oman olon tosi tukalaksi. Mitenkään päin ei ollut hyvä olla, ja aloin olla ihan kypsä koko raskauteen... Nyt taas...
  18. K

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    No ei ole paha painonnousu, kun tuossa toisella kolmanneksella painonnousun pitäisikin olla reipasta :) Vaikka kyllä sitä itse kukin varmaan helposti stressaa, musta tuntui pahalta kun täti viimeksi merkkasi sen 70 kiloa ("oikeasti" oli onneksi 69,7, lähtöpaino noin 60). Järjellä tiedän, että...
  19. K

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Peukkuja huomiselle piinamiina! :) Suuri päivä? :love:
  20. K

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Onnea Särki :love: Ihanaa, että teillä on jo oma pikkuinen sylissä saakka! Ja tsemppiä piinamiina viimemetreille! Bongasinkin tuon sun sektiopäivän toisesta ketjusta, sehän on ihan kohta! Mä oon kans ihan valmis synnyttämään... Vaikka vatsa on niin pieni, että vasta tällä viikolla olen alkanut...

Yhteistyössä