Hakutulokset

  1. aamupakkanen

    Äiti kavereita?

    Voisin olla, jos ei haittaa että asun kauempana ja minun lapset ovat jo isompia :)
  2. aamupakkanen

    Etsitään ystävää

    Tuskin sitä tarvitsee olla heti koulua vaihtamassa? Ja miksei täältäkin voisin löytyä? Harmi, että asumme kauempana, meiltä löytyisi 3 leikkikaveria :)
  3. aamupakkanen

    Hiiohoi!

    26-vuotias kotiäiti kaipailee elämäänsä uusia, ihania ihmisiä. Minulle sopii täällä kirjoittelu, sähköpostien vaihto, perinteiset kirjeet tai tutustuminen ihan IRL :) Itse olen puhelias, huumorintajuinen, luotettava, nauravainen ja helposti innostuva. Arvostan ystäviäni suuresti ja koen olevani...
  4. aamupakkanen

    Hiiohoi!

    Olin siinä toivossa, että joku eksyy tännekin - eksyithän sinäkin :D Tietysti voisin laittaa tämän viestin sinnekin, vaikka tää nyt poikkeaakin aikalailla Mitäs nytin jutuista. Kiitos vinkistä :)
  5. aamupakkanen

    Hiiohoi!

    26-vuotias kotiäiti kaipailee elämäänsä uusia, ihania ihmisiä. Minulle sopii täällä kirjoittelu, sähköpostien vaihto, perinteiset kirjeet tai tutustuminen ihan IRL :) Itse olen puhelias, huumorintajuinen, luotettava, nauravainen ja helposti innostuva. Arvostan ystäviäni suuresti ja koen olevani...
  6. aamupakkanen

    Lappeenranta ja lähiseutu

    Ajattelin kokeilla, että jospa tätä kautta löytyisi uusia tuttavuuksia - mahdollisesti jopa ystäviä :) Näin kotiäitinä uusien ystävyyssuhteiden solmiminen tuntuu olevan astetta haastavampaa.. tai sitten mie oon ainut, joka ajattelee niin :ROFLMAO: Laita yv:tä, niin tutustutaan :)

Yhteistyössä