Hakutulokset

  1. Nessu87

    Syyskuiset 2020

    Mulla ei oikeen ollu tukivyöstä apua, sain neuvolasta lainaan. Ite oottelen maanantain neuvola aikaa, sais olla kyl enemmän näitvkäyntejä ku loppu lähestynee. Katoin netis ni arviolta 3 käyntii jos ei mitään muuta syytä tutkii. Vähä hirvittää ku luvattu helteitä kesäksi, en siedä niit...
  2. Nessu87

    Syyskuiset 2020

    Tääläpäs ollut hiljasta viime päivinä, ite käyny päibittäin kattomassa mutta ei hirveesti itelläkään oo ollu uutta kerrottavaa:geek:. Mä en malttas oottaa rakenne ultraan ku niin haluisin tietää kumpi tulossa... On ihan poika fiilis:sneaky:
  3. Nessu87

    Syyskuiset 2020

    Mä oon aatellu värinä sitterin hommata. Mobile ollu turhin mitä ikään hommannu, oli aina eessä kun vauvaa nosteli sängystä. Kissat kyllä tykkäs... Ens viikol käyään ostaan miehenkaa jotain vaatetta yhesdä ja ehkä jotain leluu ym.
  4. Nessu87

    Syyskuiset 2020

    No mulla kans ollu ongelmaa vatsankaa, ei onneksi noin pahadti että joutus päivystykseen. Mut todiaan niin et turvotti ja vatsaaväänsi mut mitään ei ulos. Koitin kaikki niksit mut paras apu tuli visiblin tuotteesta! Siis mä huomasin eron jo samana päivänä! Syön sitä ja muita vatsalle hyviä...
  5. Nessu87

    Syyskuiset 2020

    Mahtavaa että hyvät uutiset. Itsekin tääl jo pelkäsin että onko huonoi uutisia kun ei kuulunu mitään. hyvä tuo kun bonuksena 100 varma sukupuolen tieto, onnea :)(y)
  6. Nessu87

    Syyskuiset 2020

    Täälä tuli rv 13+0. Tulis jo se dopplerikin postiin niin pääsis koittaan. nyt kokeilen hymiöiden lisäyst vielä kerran:ROFLMAO:
  7. Nessu87

    Syyskuiset 2020

    Mä saon alkuun pysyyn niin etten laittanu välimerkkii hymiöiden jälkeen, mut ripä se kauaa toiminut niinkään. Eli jätän kaksplus hymiöt pois ja txti tylsän näköstä :D
  8. Nessu87

    Syyskuiset 2020

    Yhteys nassuressuun jos oikein muistan
  9. Nessu87

    Syyskuiset 2020

    Mä oon kuullu et yli 39 ois liikaa, mut ite ollu oksennus taudissaki raskaana ja oli kaik ok sit, tuskasta oli. Kuumees ollu myös mut joku perus max 38, panadolii neuvottiin ottaan.
  10. Nessu87

    Syyskuiset 2020

    Mulla tuntuu kohtu kyl kasvaneen. Tilasin dopplerin eilen, että sitä ootelessa! Seuraavaan neuvolaan piiitkä aika,niin onhan toi muutenkin hyvä olla mielenraihan vuoksi. Mulla selkä kivut oli eilen ihan järkyttävät, entiedä miten kestän viel 6kk ilman lääkkeitä. Panadolist ei ole mihinkään...
  11. Nessu87

    Syyskuiset 2020

    Tänään eka kertaa koitin visiblinii tohon mahan epäkuntoon. Ja se pahin järkky turvotus toistaseks pysyny pois! Voiko oikeesti muka toimii näin hyvin ja nopeeta? Eilen tuskailin turvonneel mahal jo päivästä, vatsa väänti ym. Nyt on kevyempi olla, otin kaikenlisäks vähemmän ku ohjeissa :D
  12. Nessu87

    Syyskuiset 2020

    Kiivejä koitin pitkään, puuroja ja mitä lie mut ei oikeen tuntunu mistään olevan tarpeeks apua. Olo ja activiaa syön myös
  13. Nessu87

    Syyskuiset 2020

    Mulla esikoisen kohalla moni oletti vahingoks. Suurinosa aattelinetten oo niit ketkä haluu perheen perustaa :D mut törkein oli ultraaja lääkäri joka lähes painosti aborttiin... Eka kyselinoonko varma että haluun pitää jne sit mun lähties viel huus perään jotain että "vielä kerkee laittaa...
  14. Nessu87

    Syyskuiset 2020

    toinon perseest... Tiiän kokemuksest. Kun ootin esikoist ja, kerroin kavereille ja perheelle. Sit sanoin että älkää kukaan laittako facebookkiin mitään, haluun sit itse paljastaa sielä ekana sitten kun tahdon. Noooh... Yks pvä kirjauduin fb, ja huomasin kuinka mun etusivulla mun 2 kaveria ja mun...
  15. Nessu87

    Syyskuiset 2020

    Mulla tuntuu päivittyvän toi kanta törkeen hitaasti aina. Mäkin kuitenkin kävin viime viikon to testit, eli yli vko sit... Soittamal varmasti ois saanu selvää mut mulle sanottiin että tulokset kertotaan siin ultran yhteydessä ku lääkäri kattoo ne. Mut lääkäri sit sano että neuvola käynnil ne...
  16. Nessu87

    Syyskuiset 2020

    Varmasti tuntuu pitkält ajalta odottaa. Mut hyvä ajatella niin et valmistautuu niin hyviin kuin huonoihin uutisiin <3 mä en ees tiä meijän verituloksia, ei näy omakannas eikä ollu tullu sillon ultraksi niinku luulis. kyllähän tommonen väkisinkin pistää miettiin että mitäs jos, jaxmitä sen...
  17. Nessu87

    Syyskuiset 2020

    onneksi on toi nipt tutkimus jossa selviää isol todenäkösyydellä. Toivotavasti olisi hyviä uutisia.. kyllähän tommonen säikäyttää... KAverin siskol oli kans nipt tutkimus jossa kyl srlvis et olikin kaikki ok.
  18. Nessu87

    Syyskuiset 2020

    Itse en oo viel tuntenu noit hipaduja ja kuplintaa (rv 12+1) mut muistan millasii me oli kahen muun kohalla, että tunnistan kun niitä tulee Esikoisest taisin tuntee siin 14-16 paikkeilla vaik moni sano että ei voi viel tuntuu, ja vain ensisynnyttäjät voi tuntee noin aikasin, kummasti ne...
  19. Nessu87

    Syyskuiset 2020

    Meil oli eilen ultra ja kaikki kunnossa. Mieli helpottu heti, ku ofc sitä maalas piruja seinille jo ennen ultraa, onneks mies on semmonen ettei oo kova stressaileen niin vähän rauhottaa mun mieltä. Meillä la on 4.6 nyt, mikä siis mun laskuil ois ollu 6.9
  20. Nessu87

    Syyskuiset 2020

    älä laita väliviivaa hymiön jälkeen. Mullakin meni tovi tajuu tuo ja ain sillon tällön unohankinn

Yhteistyössä