Hakutulokset

  1. kipaaa

    Lokakuiset 2018 <3

    @saraneito mulla kans on 4 viikkoa ultraan mutta onneks näkee vauvaa jo maanantaina jälleen :love::love:
  2. kipaaa

    Lokakuiset 2018 <3

    @Ane773 siis mulla on neuvolaan aika lääkärille niin lääkäri aina ultraa vauvan noilla käynneillä :) täällä mennään nyt rv 16+4 :love:
  3. kipaaa

    Syyskuiset 2018 <3 *kevät*

    Mulla ru on viikoilla 20+6 (y) ja vahvasti jotenkin veikkaan tyttövauvaa meille :whistle: esikoisen vierelle kyllä sopis poikakin :love:saa nähdä miten käy :) mulla on tulevana maanantaina lääkärineuvola ja ajattelin udella onko tyttö vai poika tulossa :whistle: tekee ultrauksen myös siellä :geek:
  4. kipaaa

    Lokakuiset 2018 <3

    Mulla on jotenkin tosi tosi vahva olo että tyttö on tulossa mutta poikakin olisi oikein tervetullut esikoistytön seuraksi :love: innolla odotan kumpi tulossa,mulla on tulevana maanantaina lääkärineuvola ja ajattelin kyllä udella samalla että onkohan siellä tyttö vai poika koska tekee ultrauksen...
  5. kipaaa

    Syyskuiset 2018 <3 *kevät*

    Onko teille np ultrassa merkattu johonkin istukan paikkaa tai sanottu siitä missä se sijaitsee?
  6. kipaaa

    Syyskuiset 2018 <3 *kevät*

    Huh vielä olis semmonen 4 viikkoa ultraan en jaaaaksaaa odottaaa :oops:
  7. kipaaa

    Syyskuiset 2018 <3 *kevät*

    En jaksa odottaa omaa ultraa saatikka sitten muiden että pääse fiilistelemään :love: voitasko heittää tänne omia veikkauksia mitä luulette kumpi on tulossa olis hauska seurata sitten osuiko omat tuntemukset oikeeseen :)? Mitäs sanotte
  8. kipaaa

    Syyskuiset 2018 <3 *kevät*

    Keskustelut näyttää aika hiljenneen täällä harmi :( mites teillä on ru aikoja? Itselläni on vasta toukokuussa enkä millään jaksais odottaa
  9. kipaaa

    Syyskuiset 2018

    @Kapris täälläkin mennään 13+1 :)
  10. kipaaa

    Lokakuiset 2018 <3

    Mulla nyt viikkoja 11+6 ja maanantaina nt ultra jeeee! (y) onhan tätä odotettu :whistle:(y)
  11. kipaaa

    Syyskuiset 2018

    @PinskuPinsku voimia sinne :(:cry:
  12. kipaaa

    Lokakuiset 2018 <3

    Mä olisin kans mielellään pitänyt mun kaksi pientä matkustajaa mutta harmiksi toinen meni kesken :oops: onneksi toisella pienellä on kaikki hyvin:love: mutta onnea @1papunen teidän tuplista :love::love:
  13. kipaaa

    Lokakuiset 2018 <3

    Ei nyt hetkeen ainakaan toi face ryhmä ole täynnä kyllä sinne vielä mahtuu,mutta taas kyllä se sitten äkkiä täyttyykin :) mä aika alussa aina liityn noihin et pääsee juttuihin mukaan,viimeksikin liityin ja sain paljon tukea myös keskenmenon kanssa (y) ja ainahan sitä voi uusia ryhmiä pystyyn...
  14. kipaaa

    Lokakuiset 2018 <3

    Jes vihdoin maanantaina neuvola tänään 9+0 :love: ei se neuvola niinkään vaan sitten saan ajat ultriin :whistle:(y):love: ai että ihminen voi olla malttamaton :D
  15. kipaaa

    Lokakuiset 2018 <3

    @Eetuha ja noista synnytyssairaaloista voi varmaan ottaa ton kätilöopiston pois. Sehän on menny kiinni synnytyksien osalta jo.
  16. kipaaa

    Lokakuiset 2018 <3

    @Elsusa meidän neuvolassa pk seudulla on ultra laitteet ja esikoisen aikaan mut ultrattiin neuvolassa 2 vai 3 kertaa oli kyllä kiva kun oli jotenkin asennoitunut että olis vaan kaksi ultraa mutta sitten meidän neuvola oli just saanu sinne ultra laitteet. Nytkin varmaan ultria sitten enemmän kun...
  17. kipaaa

    Lokakuiset 2018 <3

    No taidan laskea kuitenkin noista menkoista koska kierto vähän heitelly keskenmenon jälkeen ja ovulaatiosta mulla ei oo havaintoa koska ollut :X3:(y) muuttakoot sitten laskettua ultrassa tai neuvolassa jos niin asian näkee kun heittoa oli sen kolme päivää vaan:)
  18. kipaaa

    Lokakuiset 2018 <3

    @pikkutakkutukka ymmärrän sua mä kans oon tuola syyskuisissa ja se ero alkukuun ja loppukuun odottajalla tuntuu olevan aivan kamala...mä esim oon loppukuun odottaja ja tosi moni on sielä jo käynyt tai menossa nt ultraan kun mä oon vasta menossa ekaan neuvolaan maanantaina jolloin on 9+3...
  19. kipaaa

    Lokakuiset 2018 <3

    Hauskaa :whistle: miten te jaksatte tehdä noita raskaustestejä kokoaika :D:p
  20. kipaaa

    Lokakuiset 2018 <3

    @viipulainen aijaa (y):D Kiva että tääläkin porukka pysyy aktiivisena huolimatta facebook ryhmästä (y)

Yhteistyössä