Hakutulokset

  1. S

    Blastokystin / blastokystien siirrosta

    Jostain oon lukenu että tosiaan pakasteblastojen identtisiks jakaantuminen on hieman yleisempää kuin muuten. Mistä se sitten johtuu, ei kai tiedetä.
  2. S

    Blastokystin / blastokystien siirrosta

    Mulla siirrettiin 3. hoidossa 5 päivänen ja kuulema 1-luokkanen (erilailla luokiteltu kun 6 päiväsissä AA, AB jne.). Jos tämä ei ois kiinnittyny, ois seuraavaks siirretty kerralla molemmat pakkaseen jääneet, 6 päiväset AB ja BB laatuset (näistä negat). Tämä 5-päivänen jakaantui identtisiks...
  3. S

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Omituista tosiaan, varsinkin se miks mulle anto niin pientä lukua vaikka oli jo yli 8 milliä..?! Vaikka ei kai sillä nyt enää niin suurta väliä oo.. Mulla oli kans vähän sellasta sillon viime vuonna, oli pakko mennä hypisteleen vauvojen vaatteita lastenosastolle.. mutta sitten kun kävi miten...
  4. S

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Mun käsittääkseni ne koneet antaa automaattisesti rv-päivät mittojen mukaan.. tosin paljon nekin tuntuu vaihtelevan. Mullahan siinä ekassa ultrassa 7+0 koko vastas 6+5 kun millit oli 8,0-8,2.. sit viime vuonna antoi joka kuvassa viikoiks 7+1 (rv:lla 7+5) vaikka koko vaihteli eri kuvissa 9,7-10,2 :o
  5. S

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Caro87 Mulla kans etenkin iltasin lähes jatkuvaa nälkää, vaikka oikein mikään ei sit maistuiskaan.. kuitenkin tulee parempi olo kun jotain saa syötyä, vaikka toisaalta sit voi tulla huonokin olo heti syömisen jälkeen ja niinku se nousis kurkkuun takasin. Ei kai kohtu vielä alle rv10 niin paljoo...
  6. S

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Onnea onnistuneille ja muillekin omiin vaiheisiinne! HupuTupu Mulla on esikoinen 18v ja asuukin jo omillaan :) mutta niin oon aatellu että jos tää raskaus nyt onnistuu loppuunsaakka että yritän mahdollisimman pian saada vielä sisaruksen sille. Ei tiedä kauanko hoidoissa joutuu käymään eikä...
  7. S

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Ihanaa Mandala!! Onnea tärkeän etapin saavutuksesta! <3 Pahottelut vielä Kesäheinälle...toivottavasti pääset tänne takasin heti seuraavasta siirrosta! Caro87, ei mitään muita mainittavia oireita, paitsi etomista joka välillä hyvinkin lievää/olematonta ja tissikipu joka sekin välillä helpottaa...
  8. S

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Ymmärrän täysin sun ajatukset Kesäheinä-78...pistäähän se miettiin jos nyt kuitenkin näkyy enemmän kun viimeks..ite sun sijassas varmaan myös ns. pelaisin varmaan päälle enkä vielä ottas niitä lääkkeitä.. koska mitä jos kuitenkin..... Ei kai siitä haittaakaan oo jos vielä odottaa muutaman...
  9. S

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Ei se mitään Kiela :) ja joo, on mulla aavistus millä nimellä oot siellä toisella palstalla ;) Rusina80:lla hieno arvo, varmasti antaa levollisen mielen! Mullakin tuli tässä raskaudessa paremmat lukemat kun siinä viime vuotisessa. Mulla kyllä tota hikoilu-palelun vuorottelua on ollu nytkin, mut...
  10. S

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Helpotus saatu (ainakin pariks päivää, ehkä).. ja jännitys jatkuu! Kyllä siellä vieläkin se joku roikkuu mukana, ja vahvan näkösesti roikkuukin, kun koko vastas pari päivää enemmän mitä nyt rv on (10+1/10+3). Kuvaa saatiin vaan edestä kun ei suostunu kääntyyn sivuttain vaan esitteli ruudulle...
  11. S

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Kuin myös, Mandala (y) Kiela Heh, taisit napata ton nikin toiselta palstalta, mutta onhan mulla tietty sen verran erikoisempi tilanne monelta osin et varmaan tunnistaa...välillä vähä pelkää (vainoharhasena) et jos kirjottaa "liikaa" ympäriinsä, joku ei-toivottava tuttukin vois tunnistaa :oops:
  12. S

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Tosi paljon tullu tekstiä viime viestin jälkeen.. Rusina80, mulle annettiin tosiaan se mifegyne pari päivää ennen tyhjennystä...riippuisko se siitä millä viikoilla on? Mullahan oli jo yli 12 viikkoo ennenkun huomattiin. Jouduin oleen tyhjennyspäivänä aamusta pitkälle iltapäivään sairaalassa...
  13. S

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Hyvältähän toi Maria_V:n plussa näyttää! Periaatteessa kai raskaustestin ei pitäs edes tunnistaa lh:ta eli ovulaatiohormoonia. Lh ja hcg on samantyyppisiä hormooneja, mutta jälkimmäisen kemiallisessa ketjussa on vielä joku lisäosa, mitä nimenomaan raskaustesti hakee, eikä sen pitäs reagoida...
  14. S

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Mulla on myös varasuunnitelmana että todellakin tulee kalja jos toinenkin kipattua viikonloppuna oktoberfesteillä jos mitään syytä ei enää oo olla ottamattakaan. Pitää sitä yrittää keksiä muuta elämää sit jos tää homma ei nyt vaan enää onnistu. Ja joo, se etuseinämän istukka vois olla yks pieni...
  15. S

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    On se kuitenkin monilla tuntunu kuuluvan jo hyvinkin näillä viikoilla mitä nyt google tietysti sauhunnu asiasta...sittenkin vaikka ois enempi ihraakin mahassa, mitä mulla ei oo, eikä taaksepäin kallistunutta kohtua tms. Enkä usko että niissä laitteissakaan niin mullistavia eroja sentään on...
  16. S

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Nyt vaan lyhyesti omaa napaa.. neuvolassa käyty ja lähtö se taitaa tulla tästäkin ketjusta. Yritti hakee dopplerilla sykettä vaikka miten kauan mutta pelkkää istukan viuhuntaa kuulu :( tuli liiankin hyvin mieleen viimevuotinen kun niitä haettiin vaikka miten monet kerrat ja samat äänet.. yrtti...
  17. S

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Näkyyhän tossa Henrietta-n ylätestissä selvä viiva :) ja höh, ei kai ny testin tekemiseen mieheltä lupia tarvi kysellä ;D Moniko päivänen alkio sulla siirrettiin?
  18. S

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Mun on kyllä nykysin valitettavan vaikee uskoo tota km mahdollisuuden romahdusta sykkeen näkemisen jälkeen, vaikka olihan sitä itekin siinä käsityksessä ja pitkälti tuudittautunu ennen kun sit itelle kävi miten kävi.. Tuntus oikeestaan että ne tulee tavallaan kahdessa "aallossa", varhaiset km:t...
  19. S

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Vilijonkka_, suna menisin mahdollisimman pian ultraan tarkistaan tilanteen. Vai onko mahdollista että oisit heti km jälkeen tullu luomusti raskaaks? Ootko testannu ennen tätä onko ollu välillä hailumpi? Mulla tuli 3 viikkoa kkm:n tyhjennyksestä ehkä tihrustamalla ja hyvällä mielikuvituksella...
  20. S

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Onnea hyviä uutisia saaneille! Ymmärrän kyllä Mandala että toi vuoto huolestuttaa varmaan kovasti mutta oon lukenu miten monet on vuotanu enemmän tai vähemmän käytännössä koko alkuraskauden ja silti kaikki menny hyvin.. toivottavasti sinäkin kuulut näihin ja vielä sille löytys joku vaaraton...

Yhteistyössä