Hakutulokset

  1. F

    Toukokuiset 2019

    Jos joku kaipailee vielä vertaistukiryhmää, niin toiseen toukokuisten ryhmään mahtuu vielä toistaiseksi mukaan. Se on myös salainen eikä ryhmä eikä sen jäsenet näy ulkopuolisille. Mukaan pääsee laittamalla sähköpostia osoitteeseen: toukokuiset@gmail.com :)
  2. F

    Huhtikuiset 2019

    Täällä myös yksi uusi huhtikuinen odottaja. Viime viikolla oli nt-ultra ja laskettu aika aikaistui, joten meille olisikin tulossa huhtikuinen. :) Viime viikolla todettiin myös radi ja tällä viikolla saan verensokerimittarin kotiin. Aikamoista, että nyt on jo 15. raskausviikko menossa! :love:
  3. F

    Toukokuiset 2019

    Jos joku muukin on kaivannut sellaista Facebook-ryhmää, jossa kaikilta toivotaan ainakin jonkinasteista aktiivisuutta eikä vaan taustalla muiden "stalkkausta" (vertaistuki kun pitäisi toimia molempiin suuntiin) ja josta keskustelu ei katoa vaikeasti seurattavaan Whatsappiin, niin sellainenkin...
  4. F

    Toukokuiset 2019

    Täällä myös yksi ilmoittautuu varovaisin mielin joukkoon. Torstaina kävin varhaisultrassa ja tänään oli eka neuvola. Meillä on ennestään kaksi lasta ja takana keskenmeno toukokuulta (kkm rv 8+5, todettiin 12+4). Nyt menossa 9+4 eli laskettu aika on 4.5.
  5. F

    Marraskuiset 2018

    Mun on pitänyt jo pitkään kirjoittaa tänne, mutta on ollut jotenkin niin kova pala. Minulla todettiin keskeytynyt keskenmeno toukokuussa äitienpäiväviikolla. Varhaisultrassa oli kaikki vielä hyvin, ja olevinaan tunsin jo liikkeitäkin, joten järkytys oli suuri. Sain särkylääkettä ja cytotecit...
  6. F

    Marraskuiset 2018

    Mulla oli aika tarkat ruokarytmit; max. puolen tunnin heitto; ja tosi alas vedetyt hiilarit. Sain tosin hieman ristiriitaista tietoa hiilarimääristä, kun yksi radihoitaja oli sitä mieltä, että ei saa vetää hiilareita niin alas, vaan mieluummin lääkitys, mutta radilääkäri taas oli sitä mieltä...
  7. F

    Marraskuiset 2018

    Mulla ei ekassa raskaudessa ollut radia, mutta tokassa raskaudessa yksi arvo oli juuri ja juuri rajan yli. Kotimittauksissa sitten kävi ilmi, että ongelma olikin paljon suurempi ja heittelyä oli tosi paljon, vaikka sokerirasituksessa oli hilkulla, etten saanut puhtaan papereita. Pärjäisin...
  8. F

    Marraskuiset 2018

    Tänään oli varhaisultra ja kaikki hyvin! Ehkä nyt uskaltaa jo hieman iloita. :):love:
  9. F

    Marraskuiset 2018

    Voi @Päppyrä , oon tosi pahoillani! :( Mä tässä edelleen mietin sitä varhaisultran varausta, että josko menisi ensi viikolla tai viimeistään sitä seuraavalla. Sitten vielä mietin sitä, että kannattaisikohan niihin seulontaverikokeisiin mennä rv 9+3 vai 11+5? Siinä välissä ollaan just...
  10. F

    Marraskuiset 2018

    Kiitos kommentista! Mulla ei oo ketään tuttua, joka ois käynyt Kiehdossa ja mulla itsellänikin on kokemusta Perhe Artesta vain Lahdesta (silloin heillä ei vielä ollut Helsingissä toimipistettä) ja tykkäsin kyllä kovasti.
  11. F

    Marraskuiset 2018

    Mulla oli tänään jo eka neuvola, kuopuksen neuvolakäynnin yhteydessä. Jännästi sitä on taas unohtanut kaiken mitä tapahtuu milläkin viikoilla, ja nyt neuvolassa oli uusi systeemi, että pitää itse muistaa varata ultrat sun muut, kun ennen on tullut automaattisesti se aika. No se hyvä tässä on...
  12. F

    Marraskuiset 2018

    Mulla huomenna eka neuvola kuopuksen 2v-neuvolan kanssa samalla käynnillä. Farfallallaa neuvola 22.3. @Minimustikka mulla ei myöskään oo rinnat yhtään kipeät. Ekassa raskaudessa oli jo ennen plussaa, tokassa ei ollenkaan, mutta ajattelin sen silloin johtuvan siitä, että imetin vielä. Nyt en...
  13. F

    Marraskuiset 2018

    Mulla myös tekisi mieli alkaa jo haalimaan äitiysvaatteita. Aiemmissa raskauksissa vatsa on tullut esiin tosi aikaisin ja loppuraskaudesta on ollut jo valtava, joten tavallisilla vaatteilla ei kovin pitkälle pärjää. No täytyy myöntää, että on mulla muutama uusi ei-äitiysvaate, jotka oon...
  14. F

    Marraskuiset 2018

    Ei olla vielä kerrottu kenellekään. Tavallaan tekis kovasti mieli, mutta jotenkin on kova pelko ja epävarmuus, ja jotenkin ajattelen, että kertominen ja kaikkien onnittelut tekisi asiasta konkreettisempaa ja alkaisin fiilistellä asiaa enemmän, jolloin mahdollinen keskenmeno olisi entistä...
  15. F

    Marraskuiset 2018

    Mä haluan pahoitella, jos joku pahoitti mielensä tuosta minunkin kommentista. Ei ollut tarkoitus! Oon tosiaan myös ihan aidosti miettinyt tätä asiaa joskus, siis ihan hyvällä, mutta tosiaan tätä ketjua lukiessa asia on aika hyvin auennut minulle ja olen samalla saanut täytettyä pari aukkoa...
  16. F

    Marraskuiset 2018

    Vitsit kun en yhtään muista mikä sovellus mulla oli viime raskaudessa. Nyt on käytössä vain Flow, jota oon käyttänyt jo aiemmin kuukautiskierron ja painon yms. seuraamiseen, mutta vaihdoin sen vain raskaustilaan. Tää näyttää vain monesko raskausviikko on menossa, mutta itse pitää laskea tarkka...
  17. F

    Marraskuiset 2018

    Mulla tuossa tuo ylempi on kaiketi dpo 14 (päättelin ovulaation ajankohdan oireista) ja alempi sitten viikkoa myöhemmin. Ei kovin tumma, mutta selkeä.
  18. F

    Marraskuiset 2018

    Tätä mä olen myös aina miettinyt ja itse oon tehnyt aimmissa raskauksissa vain sen yhden testin, ja senkin vasta siinä vaiheessa, kun menkat ovat jo olleet myöhässä. Tätä ketjua jokunen päivä sitten lukiessani opin kuitenkin jotain ihan uutta, eli että kemiallisessa raskaudessa se viiva ei...
  19. F

    Marraskuiset 2018

    Tässä vielä mun tietoja: 17.11. Farfallallaa / 35v / kolmas / NKL
  20. F

    Marraskuiset 2018

    Hei! Täällä varovaisesti yksi ilmoittautuu joukkoon. Tein viikko sitten testin päiväpissasta 2-3 päivää ennen menkkojen oletettua alkua ja tänään, viikkoa myöhemmin, tein uuden testin katsoakseni, onko viiva tummunut. Ei kai tässä taida mitään epäselvää olla, kun ekakin viiva oli jo selkeä ja...

Yhteistyössä