Hakutulokset

  1. M

    **Tammikuun Tuhisijat 2013** Syyskuussa

    Hei Kaikille! En ole tanne kirjoitellut kuin pari kertaa alussa...:ashamed: Lukenut kylla olen juttuja aina valilla. En ole oikein tiennyt, et ollakko taalla vai mennakko joulukuisiin, kun mun laskettu aika on nyt 29.12 Omia kuulumisia nyt: 17.8 mulla alkoi kesken tyopaivan tiputtaa...
  2. M

    Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

    Heippa minultakin, Olen tosi vahan kirjoitellut tanne, mutta luen kylla juttuja silloin talloin. Omaa napaa.... Minulla oli tanaan ultra :heart: Mulla nyt vaihtui l.a viela taman vuoden puolelle, mutta saan kai silti jatkaa taalla tammikuisissa? 31.12 siis l.a... mut kaksi aikaisempaakin...
  3. M

    Tammikuun tuhisijat 2013 *toukokuu*

    HAIMI Minullakin on l.aika vissiin 1.1. (mut kaipa se tarkemmin selvii ultrassa sitten). Mulla viikkoja nyt perjantaina (meilla viela perjantai huom.) 7+3, huomenna lauantaina siis 7+4. Koska sulla oli vika menkat... mulla 27.3. Onko muillakin niin jo (siis jotka ovat suht' samoilla...
  4. M

    Tammikuun tuhisijat 2013 *toukokuu*

    10kaks:hug: Harmi juttu, mutta eihan naille mitaan voi... eikun uutta yritysta, heti kun silta tuntuu... jotenkin kolahti sinun putoamisesi, kun meilla olis ollu samat lasketut ajat :'( Tai kolahtaahan se kaikkien aina tietty... Itekin pelkaa, etta jotain sattuu ja jokaista kipua alkaa...
  5. M

    Tammikuun tuhisijat 2013

    Oho, onpas tanne tullut porukkaa lisaa :D On ollut kylla NIIN huono-olo... se tulee aaltoina, pitkin paivaa ja eika aina vaan aamulla. Eilenkin kaupassa tuntui, etta laatta lentaa ja kiva yrittaa tehda kauppaostoksia, kun kaikki allottaa:x Nytkin on huono-olo... paiva meni ihan ok. Mulla...
  6. M

    Tammikuun tuhisijat 2013

    Lyhyesti viela, tiedot oli: 33v/kolmonen/l.a. 1.1. Miten varin saa punaiseksi, en osannut: /:ashamed:
  7. M

    Tammikuun tuhisijat 2013

    Mahtuuko mukaan? :wave: Eli, olen 33v ja kaksi lasta (tytto 04/05 ja poika 10/06) ja nyt kolmas tuloillaan, toivottattavasti menis kaikki hyvin loppuun asti... . Laskettu aika olisi 1.1 :D Eli viikkoja nyt 5+2. Joulusta asti ollaan yritetty, tai ehka jo ennen sita, mut virallisesti joulusta...
  8. M

    meijän vauvan nimeksi tulee

    Okei, asun ulkomailla ja tuo nimi on kovastikin suositty nyt... tuo Maia varmaan tulee siita :whistle: Itsekin voisin lapselleni laittaa nimen Maya, mut enpa tiia kuinka tama suomalaisen korvaan osuu ;)
  9. M

    GALLUP: erikoisin nimi jonka olet kuullut!!!

    Asumme ulkoimailla (englanninkielinen maa) ja meidan tuttavilla on kolme lasta: Viking, Thor ja nyt kolmas on kuulemma Valhalla... en tieda, etta onko kolmonen tytto vai poika. Suomessa oudoimmat nimet, jotka vastaan on tullu, ovat olleet: Sirkkuli ja Orkkuli (kaksoset), Kiika-Stiina ja...
  10. M

    Mikä on iso vauva.

    Meitin tyty oli 4200g ja 56cm. Sanoivat isoksi vauvaksi... Mutta isompiakin siis on. Pelottaa, etta tama #2 on sitten lahemmas 5kg... :whistle:
  11. M

    Kuinka paljon paino noussut raskauden jälkeen..

    Hitto, etta te kaikki ootte onnekkaita!!! Mulla ei paino lahde sitten millaan... :'( Painoin jotain 60-62kg ennen raskaaksi tuloa, olen vajaa 165cm. Olin hoikka, mutten kuitenkaan mikaan tikku. Juoksin 3-4x viikossa kunnon lenkkeja (3-5km ja tosiaan JUOKSIN). Kevyimmillani olen ollut siina...
  12. M

    Toista yrittävät pinoon

    Meilla on pian 10kk tytto ja ollaan "yritetty" toista... tai ei yrittamalla, vaan periaatteella, et tulee jos on tullakseen... :D Nyt on mulla KP 34 ;) Et en tiia... kuitenkin koko ajan olo, et menkat tulee... alavatsaa painaa ja vihloo ja kramppaa... Paatin, etta jos ei 1.2 ala, teen...
  13. M

    kuinka kauan yhdessä ennen lasta

    Siis PUKKAAMASSA.... :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
  14. M

    kuinka kauan yhdessä ennen lasta

    Ekan kerran tavattiin toisemme jouluna 2000... mutta vasta huhti-toukokuussa 2002 alettiin seurusteleen ja vakavaksi juttu muuttui elokuussa 2002 ja syyskuussa 2002 jo oli meitin "hynttyyt yhdes" saman katon alla :p Elokuussa 2003 kaytiin maistraatissa ja kirkkohaat elokuussa 2004... sillon...

Yhteistyössä