Hakutulokset

  1. K

    Helmikuiset 2020

    Hei vaan hei! @hwli lle viesti laitettu. Täällä kohta 30-vuotias keskipohjalaistunut eteläpohjalainen. Tänään plussasin (yk5), josko kolmas kerta tälle vuotta toden sanoo...? Laskettu olis näillä näkymin 18.2., eli viikkoja on nyt 4+1. Joulukuussa jätin pillerit pois. Tammikuussa oli joko...
  2. K

    Joulukuiset 2019

    @PiKKuiNeN- laitoin sulle täällä viestin Hei kaikille! Varovasti hyppään mukaan ja mieluusti kyllä heti tuonne facen puolelle siirryn,sillä tää ei oo mulle yhtään luonteva keskustelupaikka. Mutta siis kesäkuussa 30 täyttävä keskipohjalaistunut eteläpohjalainen. Ennestään löytyy 2v4kk jäpälä...
  3. K

    Hei! Haluaisin joulukuisten faceryhmään. Eli: Maria Leppänen (Järvinen) Profiilikuvassa keltasen...

    Hei! Haluaisin joulukuisten faceryhmään. Eli: Maria Leppänen (Järvinen) Profiilikuvassa keltasen lautaoven edessä häämekossa pällistelemässä (tisseistä ylöspäin), jalkinetyöntekijä Sievin jalkineella
  4. K

    Lokakuiset 2019

    No niin. Tiistaina siis alko vuoto, nyt rauhottumaan päin. Täysin kivutonta, ihan ku menkat, mut vaan kaks viikkoa myöhässä. Töistä tultua tein sit testin ja selevä peli: viiva hailuraisempi, ku plussates alkukuusta. Maanantaina soittelen ä-polille, et tarkistavat, jotta kaikki on tullu ulos...
  5. K

    Lokakuiset 2019

    Noniin, vuoden 2019 kevät jääköön muistoihin ei niin hyvänä. Jos se ei riittäny, et talvilomalle varattu häämatka peruuntu miehen sairasloman vuoksi, niin elämä päätti heittää lisää kapuloita rattaisiin ja levitellä haarojaan: päivällä alko rusahtava tuhruvuoto ja loppupäivästä vuodettiinki jo...
  6. K

    Lokakuiset 2019

    Täällä myös nla varattu: 12.3. Nyt on 4+0. Hämmentävän erilainen alku verrattuna esikoiseen. Ensimmäistä testiä ennen menkkojen oletettua alkamista aloin harkita, kun naamaan posahti kaks finniä ja töissä salaattilounas ei enää riittäny kahta tuntia pidempään eli vielä aika oireettomasti...
  7. K

    Lokakuiset 2019

    Heippa, mullon tuossa sivulla 7 oma alotuskommentti (toivottavasti) plussakuvan kera: pc ja dpo12
  8. K

    Lokakuiset 2019

    Hei vaan hei itse kullekin säädylle! Täällä 29-vuotias Etelä-Pohjanmaalta lähtöisin oleva keskipohjanmaalainen. Tuun tänne kuikuilemaan varovasti. En malttanu oottaa alkuviikkoa testauksen kanssa (menkkojen tulisi alkaa huomenna/ylihuomenna) ja kuvassa näkyvä tulos sitten pärähti: alempi ns. au...
  9. K

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Mulle ultrassa sanottiin, et alle 3mm on normaali :)
  10. K

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Nt-ultrasta siirrytty oottelemman verikokeita. Pienellä kaikki hyvin ja ihan omat ravet yksiössään menossa :LOL: CRL oli 52,4mm ja sen mukaan viikkoja 12+0, mutta parin päivän vuoksi ei laskettua lähdetty muuttamaan. Niskaturvotusta 1,1mm eli täysin normaali. Nyt voi huokasta helpotuksesta :love:
  11. K

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Ihan en oo varma, et toimisko salaisessa niinkin, et laitat ryhmän linkin tänne, niin sitä kautta porukka löytää. Jos ei toimi niin, niin sit vaan on samoin, ku siinä olemassaolevassa ryhmässä, et sulle sähköpostia/yv:tiä ja sää etit ihmisiä ja lisäilet.
  12. K

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Hyite. Mulle on iskeny aivan järkyttävät pelkotilat maanantaista nt-ultraa kohtaan. Mitä, jos kaikki ei oo hyvin? Mitä, jos pieni on vaipunu ikiuneen?:(:cry: Myönnän sen, että olen parantumaton stressaaja, mutta tälle vuodelle on omalla kohdalla ollut menetyksiä aivan riittämiin. Miehen...
  13. K

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Täällä 10+5. Ensi maanantaina nt-ultra, joka pelottaa ja jännittää, mutta samalla sitä myös odottaaihan hullunlailla. Onneksi mies pääsee mukaan, niin on fyysinen tuki ja turva mukana. Väsymys on aivan kauhea. Toki siihen vaikuttaa myös työt, joihin vielä herätys on aamulla klo 4. Nyt olen...
  14. K

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Joulukuun muruset 2016 23.11 Viipulavaapula / 33 / 2.lapsi 1.12 Tupsuli / 31 / 2.lapsi / OYS SaaraN / 37 / 4.lapsi Thirtythree / 33 / 2. lapsi / Kos Not alone / 25 / 2.lapsi Jennii / 25 / 2.lapsi / HYS Truuly / 38 / 2.lapsi 2.12 Cherokee / 34 / 2.lapsi Poppie / 31 / 1. lapsi Mantelikaneli /...
  15. K

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Heippa! Täältä seuraanne liittyisi 27-vuotias esikoistaan odottava, jonka la on (toistaiseksi) 14.12. ☺ Tällä hetkellä siis rv 10+1. Ensimmäinen neuvolakäynti oli viime viikolla. Kun aikansa neuvolatäti sykettä etsi, niin johan löytyi ja pieni kuulosti aivan höyryveturilta ❤ Nt-ultra on reilun...
  16. K

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Heipä hei itse kullekin ja tervetuloa uusille! Oma napa, paras napa - vai miten se meni? Itsellä oli ensimmäinen vapaa viikonloppu sitten toukokuun. Eilinen päivä meni ostellessa tavaroita kotiin, jota on hitaasti ja varmasti koitettu kalustaa Suomeen paluusta lähtien. Silloin heitin vitsillä...
  17. K

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Yhteiseloa meilläkin takana 1,5 vuotta. Molemmilla on jo yksi ammatti ja toista tutkintoa opiskellaan. Miehellä vakityö, mutta itse teen lähinnä keikkaluontoista työtä. Siinä mielessä toimeentulo olisi turvattu, mutta en kuitenkaan halua, että mieheni on se, joka pääosan elannosta tienaa :/...
  18. K

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Heippa! Taidan minäkin liittyä tänne haaveilijoihin, vaikkakaan yritystä ei vielä lähimainkaan taida olla tiedossa. Kova kuume vain, niin on mukava lukea muiden tarinoita. Parempi puolisko kylläkin totesi, että kiusaan näin vain itseäni. Tosiaan olen kuvituksia, 26 (mies 27), pillerit (gestinyl)...

Yhteistyössä