Hakutulokset

  1. S

    +/-30v ensiodottajia Itä-Vantaa/Kerava?

    Moikka! Jos haluat keskustella sähköpostini on olgas_86@hotmail.com. vastaan mielelläni kysymyksiisi. Itselläni on eka lapsi, enkä tiennyt vauvoista juuri mitään ennen raskautta. Miten sujuu raskautesi?
  2. S

    Odottajat Keravalta

    Moi! kyllä, olisi kivaa jutella:) Mulla on nyt vko 38+6... en jaksa enää odottaa.. Miten sulla menee raskaus? Voit laittaa viestin suoraan mun sähköpostiini: olgas_86@hotmail.com
  3. S

    Odottajat Keravalta

    Moikka, etsiskelen juttuseuraa Keravalla tai muuten lähiseudulla. LA - maaliskuussa. Lähestyvä synnytys jännittää..
  4. S

    Odottajat Keravalta

    Moikka, etsiskelen juttuseuraa Keravalla tai muuten lähiseudulla. LA - maaliskuussa. Lähestyvä synnytys jännittää..
  5. S

    +/-30v ensiodottajia Itä-Vantaa/Kerava?

    Moikka! Olen 30-vuotias ensiodottaja Keravalta. Minäkin kaipaan juttuseuraa. LA on maaliskuun alussa.
  6. S

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *syyskuussa*

    Moikka kaikille! en ole kirjoittanut tähän pitkään aikaan. Työ vie kaikki voimat... Ultrassa näkyi pikkuinen, joka heilautti jaloilla ja käsillä. Haluaisin ehdottomasti tietää sukupuolen. Nimikin on valittu jo. Edessä on sokerirasitus ja lääkärikäynti syyskuun lopussa. Voimia teille!
  7. S

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *elokuussa*

    Nuska83, voimia sulle!
  8. S

    Keravalta äitejä?

    Moikka! Mä olen:) Asumme Saviossa. Ikää on 29 vuotta ja odotan eka lasta. Kerrotko itsestäsi?
  9. S

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *elokuussa*

    Moikka! Tässä nyt on 8vko+3 eikä mitään pahoinvointia vieläkään.. On joskus vähän huono olo, jos jokin ruoka tuoksuu liian voimakkaasti tai tupakan haju... Huolestuttaa, sujuuko kaikki hyvin.. Eka neuvola ensi viikolla.
  10. S

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *heinäkuussa*

    Hienoa, MasuMyy! olen iloinen sun puolestasi!
  11. S

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *heinäkuussa*

    Moikka! Suolaiset keksit auttavat minua oksennukseen. Olo helpottuu melkein heti. Tsemppiä!
  12. S

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *heinäkuussa*

    Selma144/29v./1.lapsi/LA 10.03/KOS Hei kaikille, liityn minäkin keskusteluun:) Olisiko täällä äitejä Keravalta? Nyt on vko 7+5. Lievää pahoinvointia ja väsymystä. Viikolla 6 oli kirkasta verenvuotoa päivän verran, mutta ei sen jälkeen mitään. Pelottaa hirveästi ultrassa käynti, mikä on vasta...

Yhteistyössä