Hakutulokset

  1. D

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

    Hei, voisin liittyä kans km kokeneiden keskusteluun ja suureen toiveeseen saada toinen lapsi ♡ Kerron vähän taustastani, että meillä on pian 3v lapsi ennestään, joka sai alkunsa suhteellisen nopeeta ilman ongelmia. Taustalla mulla siis sektio ja pitkä imetys. Yritetty kakkosta 1v 2kk jo ja viime...
  2. D

    Lugesteron kokemuksia luomukierroissa??

    Monta kemiallista takana ja nyt kokeillaan lugesteronia luomukiertoihin, koska ovuloin normaalisti. Onko kellään kokemuksia? Kauan käytitte ja millä annoksella? Mulle määrättiin iltaisin 200mg ja ei ole löydetty varsinaista syytä kemiallisille ja kiinnittymisongelmille, koska veriarvot yms on...
  3. D

    Te, joilla useampi kemiallinen raskaus?

    Monennella saitte onnistuneen raskauden? Itsellä takana 1 km ja 4 kemiallista putkeen perättäisinä kiertoina :( todella raastava fiilis. Olemme jonossa kunnalliseen, kilpparit ok ja kierto/ovikset säännölliset. Kohtu ja munasarjat ultrattu. Eli ei ole löytynyt syytä. Mitä apuja olette saaneet...
  4. D

    Toistuvat kemialliset ja keskenmenot, joilla jo ennestään lapsia.

    Te, kellä kemiallisia ja keskenmenoja useampi, itsellä yksi km rv8 ja 2 kemiallista putkeen, ennestään päälle 2v lapsi. Ootteko saaneet kuitenki onnistuneen raskauden vielä? Löytyikö syytä km/kemiallisille? Itsellä ferritiini alle 10, eli huono. Kuulemma vakava raudanpuute voi häiritä...
  5. D

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Moikka kaikille :) Oli ihan pakko tulla pitkästä aikaa lukemaan, että mitä teille kuuluu. Tää ryhmä oli viime kesän yritysajalla niin henkireikä ja syksyllä oli näemmä plussienkin suhteen aika hiljaista. Ihanaa, että täällä on tullut lisää plussia. Onnea valtavasti <3 Toivon teille muillekkin...
  6. D

    Ponnistusvaihe ja Pudendaalipuudutus kokemuksia?!

    Kävin pelkopolilla ja mulla on eniten ponnistusvaiheesta pelkoa. Olen siro ja kapealantioinen ja jotenkin se ponnistus jännittää. Mulle ehdotettiin pudendaalipuudutusta eli häpyhermoon pistettäis piikit. Kuulostaa tosi karmeelta et tonne lihaksii jotain piikkejä. Pelottaa et se sattuis ihan...
  7. D

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Moikka kaikille :) oli pakko tulla kattelee teidän kuulumisia, kun olitte niin ihana tukijoukko sillon täällä ku vielä olin. Jenetsu ja muillekki onnea plussista <3 ihanaa, että on tullut lisää plussia. Paputoiveelle todella paljon tsemppiä kaikkeen, mitä joudut käymään läpi ja paljon onnea...
  8. D

    ** Toukotenavat 2017 **

    Eevee: yk5 tärppäsi, esikoinen nyt siis <3 kiitos clearblue dual hormone digille joka näytti selkeän ovulaation ja kerta sillon riitti ja tärppäs heti. Aijemmissakierroissa seksiä ajotettu väärään aikaan kp8-16 tienoolle jonka jälkeen usein oli viikonkin tauko. Kas kummaa kun ovis digitestillä...
  9. D

    ** Toukotenavat 2017 **

    Sandelinos: toivotaan et kaikki on kunnossa <3 onneks rusehtava vuoto on niin normaalia. 5+1 menossa(ovulaation mukaan 4+3) ja neuvolaan varasin ajan. Tästä se lähtee. Eilen tein vikan testin, joka tulee muistoksi. Oli helottavan punanen et hyvin on hormonit noussu. Välillä vähän menkkakivun...
  10. D

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Sandelinos: paljon onnea plussasta <3 ihanaa, että lisää tulee plussia. :) tervetuloa tonne odottajien Toukotenavat 2017 ryhmään. Eikö sullaki pitäis toukokuussa olla sitte laskettu ja faceenhan myöhemmin perustetaan toukokuun 2017 la ryhmä. Nyt vaan lisää teille kaikille plussia ja onnea...
  11. D

    ** Toukotenavat 2017 **

    Täällä olisi ikionnellinen juuri eilen plussannut esikoista odottava neito. Mut voi myös laittaa listalle tänne. Faceen voin liittyä johonki toukokuisiin vähän myöhemmin, kun on edennyt tosiaan joitakin viikkoja pidemmälle. Aluksi ehti toivo tosiaan yrittämisestä mennä, mutta heti ku kallein ja...
  12. D

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Kiitos kaikille onnittelijoille ja mukana eläjille. Toivon teille silmittömästi onnea ja plussatuulia. Olette kaikki sen ansainneet <3 Tänään oli pakko testaa uudellee ja ei se testi valehdellu. On kyl aika sekava ja hullu fiilis <3 ei tätä olis uskonu. Mää tuun kattelee teidän kuulumisia...
  13. D

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Ensin odotat miehen lämpenevän perhe-elämästä 2v ja kuumeilet kovasti. Sitten yritetään 5kk ja toivo menny ja mielen kans kauhea taistelu. 2pv mahakipua pohtiessa mietin taas et joko ne menkat taas alkaa. Kunnes töiden jälkeen päätin extemporeen dpo11, laimeasta päiväpissasta joka ollut rakossa...
  14. D

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Paputoive: mulla on ennenki ollu siis yk 2 ku testasin ni tasan 5pv ennen menkkoja aivan tummaakin tummempi ovisplussa. Jotenki vaikea uskoa toiseen ovikseen, mutta vaikea taas uskoa pco:hon ku oon tosiaan enempi ali ku ylipainonen. Eikä tosiaan oo tiputteluja ja ovis kuitenkin tulee. Tuli ehkä...
  15. D

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Niin ja lämmöt viel 36.5. Et ei oo laskenu viel ainakaa 36.
  16. D

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Jennipä: juu mulla on itellä hirvee asuntokuume ja haluais uudehkon rivari tai kerrostalokolmion. Täällä etelässä ku asutaan. Mies tosiaa pystyu ottaa uuden lainan helpommi ku maksanu 2v päästä omaa kaksiotaan niin ettei oo korkoja enää. Saa se eka lapsi nukkuu meidän huoneessa sit ekan vuoden...
  17. D

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    jenetsu: ihanaa et teillä on tollane pihamaa. Itekki tykkäisin kasvimaasta yms, mut en tiiä riittäiskö kärsivällisyys hoitaa niitä mut vanhempien luona sit saa oman maan kasviksia jne. Toki vois parvekkeella jotain pikkujuttuja kasvatella esim. Yrttejä jne. Mut ihanaa tuollainen maalaiselämä...
  18. D

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Jennipä: pahoittelut negasta. :,( mut onnea talokaupoista. Mäki haluisin kolmion, mut me joudutaan pari vuotta asumaan tässä isossa kaksiossa, että on järkevää ottaa sit uus. Kyllä tässä yhden lapsen kans pärjää mainiosti. ON: dpo 10. Menkkakipuja (lieviä) ollu koko pvn ajoittain. Sellanen olo...
  19. D

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    jenetsu: toi on niin raivostuttavan surullinen tunne. Pelkään kans tota samaa tälleviikkoon. Siis epäonnistumisen tunne tästä yrittämisestä on niin riipaseva et kaikki raskaana olevat naiset lapsineen vois pysyä kaukana itsestä. Mäki jo ehdin uskoa sun oireiden perusteella et varppina sä oot...
  20. D

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Hei, täällä olis yks piinailija/hätähousu myös, joka ilmoittautuis mukaan piinailemaan:rolleyes: yk5 menossa, ovishymy tuli kp19 ja nyt olis dpo9 menossa. Oviksen jälkeen lämmöt nousi 36.6-8. Normilämpö max.36. Perjantaina lämpö nousi 37 ja flunssainen olo, eilen nostatti kuumeen 38.2 ja...

Yhteistyössä