Hakutulokset

  1. D

    Lugesteron kokemuksia luomukierroissa??

    Monta kemiallista takana ja nyt kokeillaan lugesteronia luomukiertoihin, koska ovuloin normaalisti. Onko kellään kokemuksia? Kauan käytitte ja millä annoksella? Mulle määrättiin iltaisin 200mg ja ei ole löydetty varsinaista syytä kemiallisille ja kiinnittymisongelmille, koska veriarvot yms on...
  2. D

    Te, joilla useampi kemiallinen raskaus?

    Monennella saitte onnistuneen raskauden? Itsellä takana 1 km ja 4 kemiallista putkeen perättäisinä kiertoina :( todella raastava fiilis. Olemme jonossa kunnalliseen, kilpparit ok ja kierto/ovikset säännölliset. Kohtu ja munasarjat ultrattu. Eli ei ole löytynyt syytä. Mitä apuja olette saaneet...
  3. D

    Toistuvat kemialliset ja keskenmenot, joilla jo ennestään lapsia.

    Te, kellä kemiallisia ja keskenmenoja useampi, itsellä yksi km rv8 ja 2 kemiallista putkeen, ennestään päälle 2v lapsi. Ootteko saaneet kuitenki onnistuneen raskauden vielä? Löytyikö syytä km/kemiallisille? Itsellä ferritiini alle 10, eli huono. Kuulemma vakava raudanpuute voi häiritä...
  4. D

    Ponnistusvaihe ja Pudendaalipuudutus kokemuksia?!

    Kävin pelkopolilla ja mulla on eniten ponnistusvaiheesta pelkoa. Olen siro ja kapealantioinen ja jotenkin se ponnistus jännittää. Mulle ehdotettiin pudendaalipuudutusta eli häpyhermoon pistettäis piikit. Kuulostaa tosi karmeelta et tonne lihaksii jotain piikkejä. Pelottaa et se sattuis ihan...
  5. D

    Kun vain toisella on vauvakuume parisuhteessa! muita kohtalotovereita?

    Pakko avautua täällä, jos saisi jotain vertaistukea tai neuvoja tilanteeseni. Olemme seurustelleet mieheni kanssa 2v. Minä täytän 30 tänävuonna ja jotain kriisiä senkin suhteen pukkaa. Mieheni on myös 30. Meillä on laadukas parisuhde, matkustellaan ja viihdytään toistemme seurassa ja huumoriakin...

Yhteistyössä