Hakutulokset

  1. K

    Toiveena vauva 2017-2018

    @Vauva18, ennen esikoista kierrot vaihteli muistaakseni noin 30~90 ja lasten välissä 34~54. Molemmat on tärpänneet 35 päivän kierrosta, eli se on varmaan mulle optimaalisin. Ja yk3 ja yk2. Kiitos, täytyy nyt vaan malttaa odottaa sitä ekaa yk:ta. :D
  2. K

    Toiveena vauva 2017-2018

    Hei vain! Kuhmura ilmoittautuu pitkästä aikaa. Meidän edesottamuksia löytyy tämän ketjun ekoilta sivuilta. Lyhyesti: Meillä on 4/14 poika ja 7/16 tyttö. Ilmeisesti mulla on vaivana monirakkulaiset munasarjat (PCO tai sitten ihan oireyhtymänä PCOS), molemmat rakkaat on kuitenkin saaneet alkunsa...
  3. K

    Toiveena vauva 2017-2018

    Tsemppiä jännäilyyn, sanoisin minä. Viisi viikkoa sitten synnytin ja viime syksynä murehdin tässä ketjussa, että riittääkö keskiviikon talletuksen siittiöt lauantain ovikseen. Todistetusti riitti!
  4. K

    Toiveena vauva 2017-2018

    Jos joku on kovin herkillä, niin varoitus: Tämä sisältää vauvauutisen! Meille syntyi tytär 2.7. aamutuimaan rv39+0. Pikkuinen tyttö painoi "vain" 3,9kg (isoveljensä aikoinaan rv40+0 4,3kg). Kaikki on hyvin ja sydän on jälleen sulaa vahaa. :,)
  5. K

    Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

    Meille syntyi tytär 2.7. aamutuimaan rv39+0. Pikkuinen tyttö painoi "vain" 3,9kg (isoveljensä aikoinaan rv40+0 4,3kg). Kaikki on hyvin ja sydän on jälleen sulaa vahaa. :,)
  6. K

    Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

    Heipä hei! Täällä jälleen maailman surkein listan ja ketjun päivittäjä ikinä! Ja päivityksiä ei ole nytkään luvassa, sillä päivitän nopeasti varjossa oman navan ja sitten menen taas ulos nauttimaan kesästä. Anteeksi! Tänään rv 33+0. Vointi on hyvä, maha on iso ja odotus malttamatonta...
  7. K

    Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

    -tanjuska, mainioon aikaan tulitkin huutelemaan :D Oikein hävetti, kun selasin piiitkästä aikaa myös kuumeilu-ketjun ja sinä ihana jaksat siellä tästä muistutella ♡ Meillä ei ole vielä uusia hankintoja vauvaa varten tehty, kun vanhat täytyy ensin katsoa läpi, ettei tule materiaövereitä. :D...
  8. K

    Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

    On kuulkaas minun internet-elämäni kokenut kolauksen ja hyvä jos olen Kaksplussaa muistanut! On niin paljon muuta, ihania ulkoilukelejä ja olen antanut itselleni luvan jo kaivaa esille esikoiselta jääneitä vaatteita ja muita vauvajuttuja. Tervetuloa uusille! Teitä on nyt useampi ja mobiililla...
  9. K

    Toiveena vauva 2017-2018

    Tuolla jossain aika alku sivuilla tässä keskustelussa on linkkaamani Duodecim-artikkeli, jossa kerrotaan vähän aikoja siihen, kauanko siittiöiden matka milläkin etapilla kestää.
  10. K

    Toiveena vauva 2017-2018

    anu84 ja Nonsk, esikoinen tehtiin meillä ovispäivänä (sekä sitä edellisenä ja seuraavana, ihan varmuuden vuoksi :D) ja makasin jalat ylhäällä ja lantio koholla, mutta en muista kauanko. Tämä nyt mahassa potkiva tehtiin noin 3 päivää ennen ovista kiireellä :'D, eli pomppasin pystyyn lähes heti ja...
  11. K

    Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

    M.Aili, kannattaa kuitenkin panostaa ravintoarvolta hyviin ruokiin, jos ruoka maistuu huonosti. Purkkivitamiinien ongelma on, että joillakin synteettiset imeytyvät huonommin kuin luonnon omat. Sitä ei oikein ilman kokeita voi tietää. Meillä miehellä on työpaikkana pieni yritys ja pomo on...
  12. K

    Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

    Hetelmä16 lisätty listalle. Onnittelut! :) Täällä elellään jälleen seesteistä aikaa. Temppukerhossa tajusin oikeasti, kuinka seesteistä, kun tajusin, miten uupunut todella loppuvuodesta olin sielläkin. Nyt jaksaa esikoisen kanssa touhuta taas reippaammin. Vähän väliä pitää laskea, kauanko...
  13. K

    Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

    jenna91, minusta eka kolmannes menee lähestulkoon samaan piikkiin oviksen jälkeisten piinaviikkojen kanssa. :D Varsinaista odotusta! Poistin listasta pari valitettavaa keskenmenoa :'( Tsemppiä uuteen yritykseen ♡ (17+2)
  14. K

    Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

    Onnea vielä, inasofia. Ihana varmistus tuo digi ♡ plussaplussa, meilläkin kulahtaneet Teutoniat, joilla ajellaan ainakin osittain. Riippuu nyt, mihin tuplien kanssa päädytään. Näin muuten semmoisen seisomalaudan, jossa oli irrotettava satulaistuin kahvoilla. Olisikohan sellainen hyvä? Ei nyt...
  15. K

    Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

    Tunnustan: Yritin syödä salaa karkkia, kun esikoinen nukahti päiväunille, mutta... joku muu huomasi! :D Ensimmäinen selkeä liikesarja! :')
  16. K

    Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

    Tervetuloa plussaplussa! Keskusteluun saa ilman muuta hypätä mukaan, mutta alkuperäisen ketjun "ulkopuolelta" tulevat listaan vasta, kun olette "vakiväkeä" :). Tarkoitus ei ole tietenkään syrjiä, vaan päästä itse helpommalla, ettei mobiililla tarvitse päivitellä edes takaisin ensin listaan ja...
  17. K

    Toiveena vauva 2017-2018

    Autumn, ja vinkkinä muillekin, jos jokin lääke mietityttää yritys-, odotus- tai imetysaikana soittakaa teratologiseen tietopalveluun. Löytyy googlettamalla, on hus:n alainen, mutta tarkoitettu koko Suomen kattavaksi puhelinpalveluksi. Heillä on todella hyvät ja laajat lähteet lääkkeiden käytöstä...
  18. K

    Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

    pumpulipallero, teillä ei tosiaan ole enää pitkästi rakenneultraan. Meillä on tuosta pari viikkoa myöhemmin, eikä noin aikaisilla viikoilla enää täällä meidän neuvolassa/ultrassa edes tehdä rakenneultria. Esikoisen aikaan suositus oli 18+0-21+6, mutta siitäkään ei ihan ekaa viikkoa suositeltu...
  19. K

    Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

    Tervetuloa tuoreet plussanneet! Ihana saada teidät tänne ♡ cherrytomato, täälläkin ollut aika aikamoista huolta ja mietittävää raskauden ulkopuolelta. Lueskelin vielä Vau:n "raskaus viikko viikolta"-kalenteria ja siellä muistutellaan rentoutumaan, ajattelemaan mukavia ja välttämään stressiä...
  20. K

    Toiveena vauva 2017-2018

    Upeat plussa-päivät täällä ollut ♡ Onnea hurjasti odotetuista plussista!

Yhteistyössä