Hakutulokset

  1. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ihan offtopiccina huutelen väliin taustalta. Meillä kaks lasta ja kolmannen kuume nostaa päätään ja tullu tätä palstaa vähä taas seurailtua taustalla.. Kaivelin kuvia vanhoista ovistesteistä, ihan vaa et millasia viivoja sillon sain. Niin, kun täällä ollu puhe et pitääkö ovistestien viivat olla...
  2. M

    Kuinka monennella yk:lla tulitte raskaaksi?

    Esikoinen yk2, pikkukakkonen yk6. Tosin toista yrittäessä imetys häiritsi vielä kiertoa, ja silloin oli myös kemiallisne /varhainen km yk 2 ja yk3. Liekö sit imetys vaikuttanu niin paljon. Mutta nyt on nuo kaks kullannuppua :love:
  3. M

    Raskautuminen, mies yli 40v?

    Mies 40+, esikoinen tärppäs yk2, pikkukakkonen yk3 (kakkosta toki tehtiin 6yk:a, mut matkalla oli 2 varhaista km). Enemmän ku ikä vaikuttanee miehillä elintavat.
  4. M

    Luteaalivaiheesta

    Mulla oli sama tilanne reilu 1v sit. Lopetin imetyksen esikon ollessa 9kk uuden raskauden toivossa, kierto oli mitä sattuu. Luteaalivaihe oli n.9-10pvää. Gyne sanoi juurikin että voi mennä yli vuosi että kierto normalisoituu ja luteaalivaihe pidentyy sen jälkeen kun imetyksen lopettanu. Gyne sit...
  5. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ei aiheuta. Itse jouduin sattumalöydöksenä löydetyn aivokasvaimen takia käydä gynellä, kun yritettiin esikoista, tuolloin mitattiin prolaktiinit, olivat n.900. Gyne sanoi, ettei vaikuta, kun kierto säännöllinen jne. Raskauduinkin yk2. Eli prolaktiinin suhteen ei huolta.
  6. M

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    @Naadis mullahan oli ny synnytyksen jälkeen kierroissa ongelmana lyhyt luteaalivaihe. Gyne määräs lugesteroneja.. tokasta lugekierrosta tärppäs! Tsempit jatkoon, ne ainaki mulla näytti auttavan :) (pitkästä aikaa tulin taas teijän kuulumisia kurkkii! Täällä kaikki hyvin! :) )
  7. M

    Juuri synnyttänyt + imetys + toiveena toinen lapsi.

    On tokikin mahdollista, mutta aina niin ei käy. Itse toivoin mahd lyhyttä ikäeroa, olisi saanut tulla heti perään toinen. Vauva piti alusta lähtien pitkiä taukoja ruokailussa (täysimetys), ja jo 2-3kk iässä yöllä oli jopa 6-7h taukoja. Päivisinkin helposti 4h. 6kk iästä eteenpäin nukkui täysiä...
  8. M

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Näin unta tästä foorumista yöllä (omg näitä unia :LOL:) ja tulin sitämyötä katsomaan mikä täällä tilanne, ja mitä silmäni näkevätkään!!! Paljon onnea @Tiituu ja @Miri81 :love: Ihan täs herkkistilassa tuloo tippa linssiin kun niin onnellinen teidän puolesta <3 Toivotaan että kumpikin saatte...
  9. M

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    @Miljamaaria taisit aiemmin kysäistä miten raskaus sujunut :) Kiitos, hyvinhän se. Niskapoimu-ultrakin jo takana, kaikki oikein hyvin sielläkin! Istukka kohdunsuun päällä, mikä todnäk aiheuttanut ne vuodot mitä aiemmin oli, eli löytyi niillekin selitys. Mahakin jo kasvanut niin et ei tätä enää...
  10. M

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Tulin pitkästä aikaa tsekkaileen, mitä täällä ihmisille kuuluu. Kovasti voimia yritykseen kaikille, rankkaa on, ja kun ei tiedä milloin se palkinto siit yrityksestä palkitaan, niin ottaa voimille. Tsemppiä <3 @Miri81 sun tunteen tiedän niin täysin! Mullaki esikoinen tärppäs nopee, yk2. Kun tätä...
  11. M

    Tammikuun Tarrasukat 2018 *kesäkuussa*

    Uusi tammikuinen ilmottautuu mukaan! La näillänäkymin 23.1. Onkos tammikuisille omaa fb-ryhmää? :)
  12. M

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    @Miljamaaria kiitos kysymästä, hyvin menee! :) Eilen kävin toistamiseen ultrassa kunnallisella, vuoto lisääntyi loppuviikosta ja neuvolasta olivat sitä mieltä, että parei käydä tsekkaa et kaikki hyvin! Ja siellä se pieni köllötteli ja voi hyvin :love: Vuodon syy edelleen hämärän peitossa, mut...
  13. M

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    @Miri81 paljon tsemppiä ja voimia varhaisen km takia :cry: Piinailijoille plussatuulia myös kovasti ja mahtia et @Naadis pääsee tositoimiin! :) Meidän kuulumiset: käytiin tänään ultrassa, syke näkyi, vastasi viikkoja, kaikki hyvin ❤ Mulla esikoisesta tuhrutteli ruskeaa vuotoa rv4-12, nytkin...
  14. M

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    @Miri81 voi ei! Mulla oli ne kemialliset yk2 ja yk3.. tiedän tunteen. The higher you fly, the harder you fall :cry: Ja vaikkei nyt lohduta, mutta kaikki positiivinen on positiivista - kemiallisen kälkeen sanotaan pian tulevan sen pysyvän plussan! Voimahaleja!
  15. M

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    @Miri81 paljon onnea plussasta :love: Nyt toivotaan et vahvistuu! (y)(y)
  16. M

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Siis mun on pakko tulla teille kertomaan! Ku eilen miehen kaa juteltii ja mietittiin tätä et mikähä sii on et tärppiä joutuu oottaa eikä het natsaa jne. Mies oli ihan et no tietäähän tuon mikä meilläki autto, et ku "sinä lopetit turhan vaahtoamisen ja stressaamisen asiasta ni het tärppäs"...
  17. M

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Ja hei tsempit ja plussatuulet piinailijoille (y)
  18. M

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    @Miljamaaria mun ovistestit parilta kierrolta näytti tältä. Ei se ikin oo täysin blanko ja hormonipitoisuus vaihtelee, mut selvä plussa yleensä vasta paljastaa oviksen :) Joku kysyi onko mulla oireita. Noo... Välil hengästyttää ihan hulluna, välil ei mitään. Kahtena päivänä viikko sit oli...
  19. M

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    @Tiituu kyllä mää ton keskimmäisen plussaks aattelidin, varsinki jos nyt on vaan blankkoo. Nyt plussatuulia isosti sinne! Ketäs muita piinailijoita Tiituu:n lisäks on? :) Mä testasin vielä tänään aamulla pc puikolla. Pärähti testiin heti niin kirkas, lähes kontrolliviivan vahvuinen viiva, et...
  20. M

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    @Tiituu ootko jemmannu testit? Laitas kuva ni analysoidaa :geek:

Yhteistyössä