Hakutulokset

  1. K

    Inseminaatio 2016

    Onnea tuuti! Aivan ihanaa! Jännittäviä aikoja tosiaan saatte nyt elää. Käyn täällä katsomassa kuulumisia aina silloin tällöin kun en oikein osaa asennoitua raskaana olevien rooliinkaan... Meillähän tuuti saatiin letrozol/menopur/pregnyl -kombinaatiolla kaksi munasolua kypsymään ja ilman...
  2. K

    Inseminaatio 2016

    Kiitos kaikille onnitteluista! Hyvin pelokas ja epäuskoinen olo on, keskenmeno pyörii mielessä päivittäin vaikka eihän sille sitten mitään voi jos niin käy... pelottaa miten siitä selviäisin (taas) ja jaksaisin jatkaa. Toby, kaksi 16 mm follia nähtiin ultrassa kp 13, minkä jälkeen vielä...
  3. K

    Inseminaatio 2016

    Hyvää alkanutta vuotta kaikille! Ja onnea Murmeliotus pienestä pojasta! Toisen inssin jälkeen päädyttiin siis pelkkään ovulaation induktioon ja seuranta-ultra käynnillä 29.12. todettiin ultrassa oikealla kaksi 16mm follia. Samalla tehtiin aukiolotutkimus kun aiemmin varmuutta ei ollut onko...
  4. K

    Inseminaatio 2015

    tuuti81: kyllä! Pregnyl kasvattaa vielä folleja ja ns. viimeistelee ne. Mulla ainakin Pregnylin jälkeen kun on ultrattu niin folli on päivässä kasvanut joskus jopa 3mm vielä ja usein ovulaatio on tapahtunut tostakin vielä vasta seuraavana päivänä, joten uskoisin että hyvässä lykyssä toi sunkin...
  5. K

    Inseminaatio 2015

    Mamido - pahoittelut menkoista... Plussatuulia kovasti jatkoon! Sangollinen, halaus! Oot niin ollut mun mielessä ja toivoin kovasti sun plussaavan tästä. Onnea IVF-hoitoihin! Yleensä kuukautiset on olleet pari ekaa päivää kohtuu kivuliaat, mutta nyt ei oo mitään kipuja vaikka vuoto on ollut...
  6. K

    Inseminaatio 2015

    Xesca, voi kurjuus! Testaa ihmeessä uudelleen vielä testipäivänä kuitenkin. Musta tuntuu, että etenkin näissä hoitokierroissa voi tapahtua kaikenlaista (vuotoa/ei vuotoa, kipuja, oireita, oireettomuutta...) ja lääkkeiden sivuvaikutukset sekoittavat mielen ja kropan kokonaan eikä piinaillessa...
  7. K

    Inseminaatio 2015

    Tervetuloa kaikille uusille! Täällä dpo 5 ja tänään melko yhtäkkisestikin alkanut flunssa! Tähän asti olin hyvin säilyttänyt mielenrauhani ja välillä jopa vähän unohtanutkin koko piinailun, mutta nyt oon hermoraunio että tää flunssa pilaa ne vähäisetkin mahdollisuudet onnistua tässä kierrossa...
  8. K

    Inseminaatio 2015

    tuuti81: mulle kävi ihan samoin pari kiertoa sitten! Vuoto alkoi yhtäkkiä dpo 10 ja vähän siitä hämmentyneenä tein raskaustestin, joka oli haalean positiivinen. Seuraavana päivänä viiva oli vahvempi, mutta vuoto jatkyi todella runsaana. Sitä pidettiin kemiallisena. Sainkin luget heti seuraavaan...
  9. K

    Inseminaatio 2015

    Sangollinen: tosiaan, positiivisin mielin! Tsemppiä piinailuun! No niin, 2. inseminaatio takana. Katetrin asettaminen oli vähän mutkikkaampaa kuin viimeksi, mutta muuten kaikki sujui hyvin. Olin tyytyväinen ajoitukseenkin, kun pregnylin pistin n. 24 h aikaisemmin, niin nyt molemmat rakkulat...
  10. K

    Inseminaatio 2015

    Hei kaikki! Folliultra takana ja tilanne hyvä (taas kerran): Kummassakin munasarjassa 19 mm follikkeli, limakalvo kaunis 8.3 mm. Pregnylin pistän tänään ja huomenna 15.30 on meidän toinen inssi. Eli Kirsi-Mari 4.12. 2. IUI Ja hei, Sangollinen, tuttua vitamiinineuvontaa tuo myös meidän...
  11. K

    Inseminaatio 2015

    Voi miicu! Olen niin pahoillani... Omasta keskenmenostani vastaavilla viikoilla tulee just puoli vuotta... Oikein paljon voimia! Itselleni ei kuulu paljon mitään... seurantaultraa odotellessa. Tässä kierrossa oon syönyt 3tbl letrozolia (7.5mg) kp 3-7 ja piikittänyt 75 yksikköä menopuria kp...
  12. K

    Inseminaatio 2015

    Heip! Täällä kp2 ja kohti toista inseminaatiota jatkuu matka... Mulle voisi siten päivitellä Kirsi-Mari 2. inssi 12/15, folliuä 3.12. Ei oikein mitään sanottavaa ole nyt. Pitäis jostain kiskasta vähän voimaa ja toivoa tähän kiertoon.
  13. K

    Inseminaatio 2015

    Heippa kaikki! Ensiksikin onnea Feelia plussasta! Ihanaa! Pahoittelut Pirunpelto menkoista ja täytyy kyllä sanoa, että tylyä kohtelua olet saanut! Ihan kuin tämä kaikki ei muutenkin olisi jo raskasta... Adeliina, tsemppiä piinailuun! Uskon että insseissä ja hedelmöittymisessä yleensä on...
  14. K

    Inseminaatio 2015

    Lyhyestä luteaalivaiheesta/keltarauhashormonivajeesta: mulla on taustalla (vain) yksi kemiallinen raskaus (ja yksi keskenmeno myöhemmässä vaiheessa), mutta sain helposti lugesteronin loppukiertoa tukemaan, kun ahdistuin itse tuosta kemiallisesta ja siitä että kyseisessä kierrossa luteaalivaihe...
  15. K

    Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

    Vastailen toisesta ketjusta sulle Yrittäjä J, että mä ainakin olen lääkärin ohjeella aloittanut luget (alakautta 2x200) n. dpo 2-3. Näin OI- ja inseminaatiokierroissa. Tuplapeukut pystyssä, että tässä odotellessa tärppäisi! Tsemppiä!
  16. K

    Inseminaatio 2015

    Ja tuuti81, mä niin allekirjoitan ton tunteen, joka keskenmenon jälkeen tuli, kun piti odottaa ja odottaa ja mikään muu ei pyörinyt mielessä. Kyllä mulla helpotti kun päästiin jatkamaan hoitoja ja koko ajan oli jotain tapahtumaa ja selkeä suunnitelma. Tsemppiä!
  17. K

    Inseminaatio 2015

    No niin, inssistä kotiuduttu! Faktat tiskiin, 1. Inseminaatio: Vasemmalla oli 21 follikeli jo lähes puhkeamaisillaan (näkyi jo vähän vuotanutta nestettä) ja oikeallekin oli yllättäen kasvanut 16-17 mm yksilö, joka mahdollisesti nyt inssissä pistetyn pregnylin vaikutuksesta voi kypsyä ja...
  18. K

    Inseminaatio 2015

    Mäkin odotan jännittyneenä huomista, miltä tilanne näyttää ja miltä itse toimenpide tuntuu jne. No, iltapäivällä riennän kertomaan uutiset. Tänään on ollut munasarjoissa aika kipeitäkin vihlaisuja, joten tulee ajatus että jotain siellä tapahtuu... Toivottavasti inssiin päästään eikä...
  19. K

    Inseminaatio 2015

    Xesca pahoittelut kemiallisesta, tosi harmillista! Mulla on ollut viime kierrossa lugesteron (2x200) käytössä luteaalivaiheen tukena (kun ed. kierrossa oli kemiallinen), en tiedä käytetäänkö mulla sitä nyt inssin jälkeen... Adeliina, mä tykkään kyllä just tommosesta faktatiedosta, vaikka...
  20. K

    Inseminaatio 2015

    Kovin tutuilta tuntuvat monien tunteet! Mä olen ihan pelästynyt sitä miten katkera ja kateellinen sitä voikin ihan läheisilleenkin olla ja miten hetkittäin sitä vaipuu niin syvälle melkein masennukseen. Tunteet ovat tuttuja jo esikoisen yritysajalta jolloin myös oltiin hoidoissa, mutta nyt toi...

Yhteistyössä