Hakutulokset

  1. piritta1976

    8v pojan yölliset jalkakivut ja (yöllisiin) kipuihin liittyvä ajoittainen liikkumisvaikeus aamulla

    Meidän pojalla, 12-v, alkoi jalkapohjakivut alkuvuodesta, ja taustalla oli pari nilkan venähdystä, joita hoidettiin asianmukaisesti. Poika harrastaa yleisurheilua ja suunnistusta kolmesti viikossa. Mutta kivun takia treenit olivat pari kuukautta tauolla. Kipu oli pahin juuri aamuisin, ja...
  2. piritta1976

    Syksy saa.

    Syksy saa.
  3. piritta1976

    Häpeän itseäni

    Jotkut personal trainerit tekevät kotikäyntejä. Heiltä saa myös kotitreeniohjelmia. Hinnoista en osaa sanoa. Kotona itsekin jumpanneena olen huomannut, että alussa helppo, perusohjelma toimii parhaiten. Itse pidän erityisesti staattisesta kuntopiiristä.
  4. piritta1976

    Mistä uusia ystäviä yli kolmekymppisenä?

    Täälläkin podetaan ystävän kaipuuta. Kavereita ja tuttuja on tullut harrastusten ja lasten myötä, mutta sellainen ihminen, jolle voi soittaa, kun kaipaa tukea tai tuntee tarvetta kertoa joku asia julki, puuttuu. Outoa on se, että olen aktiivisesti vastaillut ystävähakuihin, mutta kovin harva on...
  5. piritta1976

    Perheen koko ja lemmikkien lukumäärä?

    4 ihmistä ja kaksi kissaa
  6. piritta1976

    Lapsen kaverisynttärit: iloista juhlintaa vai stressaava sekamelska?

    Tarha-ikäisten synttärit oli aina muualla kuin kotona. Nyt kouluikäisinä juhlat alkaa ulkopuolisella toiminnalla, jonka jälkeen siirrytään meille kotiin herkuttelemaan ja jatkamaan juhlintaa. Kymmenkunta lasta leikkii kirkonrottaa, pelaa pelejä jne keskenään.
  7. piritta1976

    Tiedossa lastenkutsuja lähiviikkoina

    Tiedossa lastenkutsuja lähiviikkoina

Yhteistyössä