Hakutulokset

  1. G

    Siirretyistä alkioista tuli vauvoja <3

    Reuna, toivottavasti teillä menee jo paremmin, ja jos ei vielä, niin kohta menee. Meilläkin oli imetyksen alkutaival tosi hankalaa, painonlaskua, painokontrolleja, huolta lapsen kasvusta. Tuntikausia ahdistusta ja pahaa mieltä, jota en enää jälkikäteen tunnista edes itsekseni. Jatkakaa vaan...
  2. G

    Siirretyistä alkioista tuli vauvoja <3

    Mandalan ruokakikkailu monta kertaa päivässä on just meidän tätä päivää :cry: Eka alahammas tuli aivan äsken, ja nyt vain hedelmäsoseet kelpaa. Nekin niukalti. Samaan aikaan tyttö tuusaa kaikki hereilläolohetkensä liikkeellä, joten kulutus on varmaan jo maksimi...
  3. G

    Siirretyistä alkioista tuli vauvoja <3

    Joo, epäilemättä meidän tytsy tykkäisi sormiruokailusta; nytkin haroo jo lusikkaa multa kädestä. En oo vaan saanu aikaiseksi, mulla on vähän tapana passivoitua omiin rutiineihin täällä kotona. Millä ruoilla ootte alottaneet sen sormiruokailun? Jotain parsakaali/kukkakaalikukintoja kai...
  4. G

    Siirretyistä alkioista tuli vauvoja <3

    Oon yrittänyt pyrkiä siihen 500-600 ml / vrk, ja siihen päästään antamalla maito aina herätessä, muuten tuntuu menevän huonosti. Annan itse maidon aina eka, kun sen pitäis olla 1 v asti se pääruoka kuitenkin, ja haluan et se saa varmasti tarpeeks. Kiinteitä meni aluksi tosi hyvin reilu 0.5 dl...
  5. G

    Siirretyistä alkioista tuli vauvoja <3

    Mandala, mä vaan luulen et koska tytsy on päivisinkin tosi eloisa, aktiivinen ja kiinnostunut kaikesta, oikea sirkeäsilmä, niin se kevytunisuus yöllä menee vähän niin kuin samaan asiaan, ikään kuin luonteenpiirre. Toki kaikki unihygieniaan liittyvä ollaan laitettu kohdilleen, ja aika moni asia...
  6. G

    Siirretyistä alkioista tuli vauvoja <3

    Hei vaan kaikille (y) Täällä me minieskimon kanssa raahustetaan tätä vauva-arkea eteenpäin. Tytsy on nyt 6 kk vanha, ja surukseni kerron, että kullanmuru vieroitti itsensä rinnalta aivan yhtä-äkkiä, yhdessä päivässä, kerrasta poikki hiukan ennen 6 kk ikää:eek: Tuntuu et tämä vauva-aika on vähän...
  7. G

    Siirretyistä alkioista tuli vauvoja <3

    Voi Mandala, kateus!!:D Meillä tahkotaan edelleen 1-2-3 h välein koko yö, eka pätkä on parhaimmillaan sen 3 h… Meilläkin on aloitettu jo kiinteitä parin viikon ajan, ja siskon ohjeesta on lisätty ruoan määrää melko nopsasti ettei totutteluperiodi veny viikkokausiin. Kahden päivän välein lisäten...
  8. G

    Siirretyistä alkioista tuli vauvoja <3

    Caro, mä koen tämän nimenomaan unisyklistä toiseen siirtymisen ongelmana, nälkään en minäkään usko. Puolet ajasta tuntuu et lapsi hätääntyy jotenkin edes kunnolla heräämättä, jolloin hyssyttely ei auta kun ei mene perille, tissi on sitten jotenkin todellisempi suussa ja se rauhoittaa heti...
  9. G

    Siirretyistä alkioista tuli vauvoja <3

    Uuh... Meidän yöt tällä hetkellä tosi risaisia: tunnin välein aamuun asti :eek: Lapsi ei vaan meinaa itse päästä unisyklistä toiseen enkä oikein tiedä mitä tekisin. Annan aina ensin tutin mutta loppujen lopuksi tuntuu ihan yhdentekevältä onko se tutti vai tissi kun kumpaakin varten joutuu...
  10. G

    Siirretyistä alkioista tuli vauvoja <3

    Mandala, meidän typy tapittaa noita baby bear - videoita niin intensiivisesti että tuntuu ihan huumeelta:geek: Meillä on käytössä ulkopäikkäreillä Eisbärchenin perustoppapussi, maksoi nettikaupasta tilattuna n. 35 e, vaikka muiden merkkien pusseja saa vaikka kuinka kalliina. Pidin itse hintaa...
  11. G

    Siirretyistä alkioista tuli vauvoja <3

    Tsemppiä Carolle ja kullanmurulle osastojaksolle. Nukutus menee varmasti oikein hyvin ja lapsi herää unisena ja ei tiedä tehdyistä tutkimuksista mitään <3
  12. G

    Siirretyistä alkioista tuli vauvoja <3

    Pakko kommentoida telkkua: meidän typy selkeästi kääntää päätään kohti välkkyvää kuvaruutua kun on päällä monesti vaikkei kukaan katsokaan. Ei toki saa olla vauvan pääasiallinen viihdyke, mut kyllä bebe mun kanssa Kaunarit saa aamu-uusinnassa katsoa:D Tiiän kyllä että ei sais mutta kahden...
  13. G

    Siirretyistä alkioista tuli vauvoja <3

    Uhhuh, terve vaan täältäkin taas. Kävin to-pe töissä pienellä keikalla, yrittäjä kun olen. Tyllerö oli isänsä kanssa, ja itse kävin kumpanakin päivänä 3 x päivän aikana autolla imettämässä n. 10 min ajomatkan. Päässä oikein pyöri kun sai lapsen unille jo torstaina. Sitten kun eilen tultiin...
  14. G

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Shelterme,jos ollenkaan mahdollista, hae saikku privaatista ajanvarauksella. Makasin viime joulukuussa terkkupäivystyksessä 4h ihan perkeleellisessä olotilassa yhtä helvetin saikkulappua varten. En tehnyt sitä virhettä kahdesti, 50e terveystalon yleislääkärin käyntimaksu oli pieni uhraus :sick:
  15. G

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Pussipiru, ehdit vielä. Mulla oli aivan oireeton alkuraskaus viikolle 6.-7. asti. Sitten kuin seinästä alkoi aivan helvetillinen pahoinvointi ja oksennus. Kyllä siis ehtii vielä:LOL::LOL::LOL:
  16. G

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Pahoja asioita tapahtuu kun hyvät ihmiset on hiljaa. Tässä nyt vaan kaksi mielipidettä tasa-arvoisina keskustelee, my ass. Vähän niinkuin väkivaltainen rasisti ja filantrooppi keskustelee ja kumpikaan ei oo oikeassa eikä väärässä koska mielipiteet on samanarvoisia. Lapselle on tärkeintä että...
  17. G

    Siirretyistä alkioista tuli vauvoja <3

    Carolle ja pojulle lämpimiä ajatuksia. Lähipiirissäni on äiti, jolla kans vauvavuosi ei mennyt ihan perusraiteilla, ja nuo tutkimukset tuttuja. Voin sitäkautta aavistella sun tuntemuksia ja oloja, monesti yömyöhällä puhelimessa olen niissä viipynyt. Käyhän kertomassa kuulumisia kuitenkin välillä...
  18. G

    Siirretyistä alkioista tuli vauvoja <3

    :love:Mielenkiintoista lukea muiden ruokakuvioista ja kääntyilyistä:love: Perästä tullaan! Me saatiin rota viikko sitten, ja en tiedä johtuiko siitä vai mistä, mut syömiseen hermostuu enemmän kuin ennen. Voi toki olla ajallista sattumaa, et imuteho on vaan kasvanu samaan aikaan, mut syötöt...
  19. G

    Siirretyistä alkioista tuli vauvoja <3

    Ai niin ja vielä: meillä aamuyön yninään on auttanut semi-napakka kapalointi peitolla: kädet vartalon vierelle ja peitto selän alle, jalat jää vapaaksi peiton alle heilumaan ettei tuu liian kuuma / rajoitettu olo. Auttaa myös nukahtamaan illalla kun kädet ei heilu säpsähdellen. Aloitettiin vasta...
  20. G

    Siirretyistä alkioista tuli vauvoja <3

    Meillä on tuon syömisen ja nukkumisen suhteen ihan eri kuvio, mut johtuu luonnollisesti kai siitä, et beibi ei nuku mun vieressä vaan alusta asti omassa pinniksessä (ensisänky rullilla on jo liian pieni, nyt oikea pinnis; nukun vauvan huoneen levitettävällä sohvalla josta kömmin ylös syöttämään...

Yhteistyössä