Hakutulokset

  1. kiuski

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    @atvk87 Kiva kuulla että osteopaatista on ollut apua (y) ja Pahoittelut koiran menetyksestä :( Välillä meinaa ihan itku tulla kun ajattelee sitä hetkeä kun tuon oman joutuu päästämään pois. Vaikka kiroankin sitä hiton karvaa joka päivä.. :whistle: @marrasmai No jopas nyt riittää sairastelua...
  2. kiuski

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Paljon onnea @Domi :love:❤️❤️ Pienet on melkoisia sissejä ja paranee nopeasti! Nyt vaan kaikki maito mikä tulee niin talteen, ne on tärkeitä tuliaisia aina teholle. Toivottavasti pian saat sylitellä murusta :love:
  3. kiuski

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Mä kans haluan tietää että raskaustesti on nollilla ennen uuden yrittämistä. Keskenmenon jälkeen kierto voi olla mitä on ja kestää ties kui kauan. Jossain vaiheessa jos tekee testin niin ei tiedä että onko viiva keskenmenoa vielä vai uutta, sitten helposti luisuu siihen kierteeseen jossa...
  4. kiuski

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @MonaLisa33 Mentiin tosiaan hoitoihin kun yritystä oli vuosi. Suurimmaksi syyksi paljastui hitaat siittiöt, sen lisäksi mulla oli matala amh ja kaikkee muuta pikkuvikaa. Yritettiin kerran inssiä ja siitä siirryttiin suoraan icsiin niiden siittiöiden takia. Ensimmäinen kierros ei tuottanut...
  5. kiuski

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @Haavejuttu Mikä siellä on tilanne? Joko testasit? :love: @Eloveera-79 ihania uutisia siellä :love: @MonaLisa33 Joko siis kävitte vastaanotolla vai odotteletteko aikaa vielä? Eiköhän se plussa sieltä tule kun saa mahdollisen vian selville että mikä mättää (y) itsekin siis hoitotaustainen ja...
  6. kiuski

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @123_Kirppu Pahoittelut keskenmenosta ❤️ Hyvä että tyhjennys meni nopeasti ja hyvin ja mies on ollut tukenasi! Mun yks suurimmista peloista tyhjennyksestä oli se että näen pikkuisen, en onneksi nähnyt. Tunsin kyllä kun tupsahti pois mutta silmät kiinni vaan ja paperia perään. Toivottavasti...
  7. kiuski

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @em85 Pakko kommentoida tohon flunssaan että mun ystävällä oli just joku megaflunssa ja antoi miehelle sitten vähän puoli kuolleena.. Noh siitä kierrosta tulikin sitten tuplaylläri eli nyt on kaksoset. Ei siis välttämättä vaikuta nuha mitenkään :ROFLMAO: @hanba Toivottavasti nyt olisi se...
  8. kiuski

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    Ei nyt liity vauvoihin mut vuodatan teille silti mitä mulle on taas käynnyt! Eli siis mulla alkoi tuo maha vähän kipuilee ja kävinkin sitten sairaalassa näytillä kun tuntui että parempi kun joku sen katsoisi varmuuden vuoksi. Noh siellähän oli kohtu vielä täynnä raskausmateriaalia joka alkoi jo...
  9. kiuski

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @hanba Mä olen tykännyt pc:n tai apteekin testeistä! Rfsu näyttää mulla ainakin ihan mitä sattuu, on sitten raskaustesti tai ovis :poop:
  10. kiuski

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @Nonsk Te ette ole olleet missään hoidoissakaan vai? Me mentiin tosiaan hoitoihin ja icsin kautta saatiin vauva joka on nyt jo 1v 3kk :love: Tämä keskenmeno olikin sitten ihana luomuylläri joka päättyi näin.. :cautious: Pakkasessa tosiaan on onneksi alkioita että ei tarvitse aloittaa uutta...
  11. kiuski

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @Nonsk Anteeksi jos utelen mutta muistan sut tuolta pitkään yrittäneistä parin vuoden takaa. Mietin että mikä teidän taival on nyt ollut? Pitkä matka ainakin keskenmenon jälkeen, mutta onko yhtään raskautta saatu syliin asti? :unsure:
  12. kiuski

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    @Mandala ja @atvk87 Meilläkään poika ei suostunut muuta kuin istumaan ja neuvolassa näytettiin vihreää valoa sille että saa istua sylissä tuettuna jos siihen itse koko aika kerta pyrkii. Muistaakseni 6kk neuvolassa katsottiin vasta ne heijasteet, eli pistettiin poika istumaan pöydälle ja...
  13. kiuski

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Mielenkiintoisia noi prosentit että milloin yleensä lykästää jne, itsekin niitä aina luen. Varsinkin kun on niin "epäonnistunut" monessakin asiassa että yleensä aina kuulun siihen vähemmistöön. Nyttekään ei kovin isoa luottoa ole tähän touhuun, tuntuu jo nyt että keväällä mennään pakkaselle...
  14. kiuski

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @mom_89 Mä olen myös veriryhmältäni miinusta. Käsittääkseni jos ei pistosta anneta niin voi lisätä keskenmenon riskiä mutta ei kaiketi automaattisesti siihen johda? On kyllä harmillista ettei sitä sulle aikaisemmin annettu (n) Esikoisen ajalta sanottiin vaan että sulla on tää ja tää, tossa...
  15. kiuski

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Heippa! Liityn keskusteluun mukaan jos passaa :) taustaa sen verran että pari viikkoa sitten neuvolakäynnillä (10+) huomattiin ettei sykettä enää ole ja pieni menehtynyt 8+. Kkm hoidettiin lääkkeillä ja vielä on vuotoa. Ennestään meiltä löytyy yksi lapsi joka on nyt 1v ja se saatiin aikoinaan...
  16. kiuski

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    Olin viime viikolla sairaalassa lääkkeellisessä tyhjennyksessä, voi että miten sitä tavaraa riittääkään! Vuodan edelleen. Mahakin ehti kasvaa jo melko suureksi ja sekin vielä tossa olla ja möllöttää. Jotenkin hirveetä pitää vieläkin äitiyshousuja kun muut eivät mahdu.. Nyt vaan toivoo että tää...
  17. kiuski

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    Kiitos kaikille ❤️ Tää on kyllä jotain ihan hirveetä. Noh piti kai tämäkin kokea. Toivottavasti vielä joskus tärppäisi luomuna ja saisin sen pienen syliin asti. :cry:
  18. kiuski

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    Tulipas hehkutettua liian aikaisin. Tänään ei näkynyt sykettä, vastasi kyllä kokoaan eli mennyt kesken ihan näinä päivinä.
  19. kiuski

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    @Ihanapa Onnea vauvasta :love: Hurjalta kuullosti sun synnytys! Mikä vointi sulla nyt on ja miten on arki lähtenyt rullaamaan? @Caro87 Pahoittelut :cry: Kurjaa kun joutuu vielä odottelmaan välikiertoja! Toivottavasti saisit samat jutut kuin edellisessä plussassa. En ymmärrä miksi tuhlata hyviä...
  20. kiuski

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    @atvk87 Voi kun toi oksentelu loppuisi jo kohta. Tuohan se ihan hirveästi lisähommaa sulle, mutta kyllä minäkin rohkaisen ottamaan avun vastaan! Meillekin tarjottiin neuvolasta jotain apua vauva-aikana vaikkei mitään syytä ollutkaan. Ja reippaasti vaan muksua anopille! Me asutaan kans tällä...

Yhteistyössä