Hakutulokset

  1. Lottainen

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Siida, voimahalaus <3 Mamido, toivottavasti ei ole keskenmeno <3 Kiitos onnitteluista! Täällä aika epätodellista vauvaarkea eletään, joudun vähän väliä ihan ääneen toteamaan, että pieni tyttö on nyt oikeasti syntynyt ja tässä. Itkenyt ja ollut onnellinen. Vauva on todella tyytyväinen lapsi...
  2. Lottainen

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Pieni tyttö syntyi lauantaina ja kaikki meni tosi hienosti. Voidaan molemmat hyvin, tyttö viihtyy tosi paljon rinnalla. <3
  3. Lottainen

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Synnärillä ollaan, käynnistyksessä.. Vielä oottelua. Onnea Frankie!<3
  4. Lottainen

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Kiitos Lullaby! Ja anteeksi r-viikkojen luoma omanapaisuus... Suuresti onnea Siida!<3
  5. Lottainen

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Jee, 5 pv yli lasketun ajan ja sain viime metreillä ilokseni vielä peräpukaman! Jee! Piti kysellä, täällä aiemmin joskus oli vinkkiä hoidosta, mahd.lääkkeestä..? Pelkään et kun nyt tuli, et mites isoks paisuu sit synnytyksessä.:confused:
  6. Lottainen

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Täällä yhä vatsaa raahaan.. Kun ei pieni päässyt ulos puolivälissä, kun halusi, niin ei halua enää ollenkaan..:cautious::ROFLMAO: Alkaa olla ihan tosi tukalaa, henkisesti ja fyysisesti. Ennakkosuppareita on paljon, välillä kovin kipeitäkin. Limatulppaa tuli viime viikon lopulla. Mut ei näy...
  7. Lottainen

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Joo siis mulla kokemusta esikoisen kohdalla käynnistyksestä ja tilanne oli tosi epäkypsä, eli en ollut valmiiksi yhtään aukikaan niin jäi huono maku lääkkeellisestä käynnistyksestä. Tuolloin siis kolmena päivänä sain kohdunsuulle (heti alun alkaen) cytotec-pillerin joka aiheutti kamalia kipuja...
  8. Lottainen

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Mulla on kontrolli ä-polille sovittuna viikon päähän ja ilmeisesti siellä tehdään sit sotasuunnitelma olon, voinnin ja vauvan voinnin mukaan. Sovittuna jo, että jos lähdetään käynnistelee niin mahd.luonnonmukaisesti ensin; ballongilla, akupunktiolla, ronskilla sisätutkimuksella ja sit kalvojen...
  9. Lottainen

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Ooooh Suvipilvi! Ihanaa että siellä tapahtui ihan noin isosti! Onnea!:love::love: Täällä turhankin hyvin nukuttu yö, eli supparit laantui. Menee varmaan vielä pitkään.. Lottis rv40
  10. Lottainen

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Jee Suvipilvi, toivottavasti pääset pian tapaamaan pientä!:love: Täälläkin tänään irronnut limatulppa, miten hauska sattuma! Päivän mittaan ollut kuukautiskipumaista jomottelua ja silloin tällöin kipeämpi supistus, mut ei mitään "kunnollista". Katsotaan kauanko tässä menee! Googlailulla löysin...
  11. Lottainen

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Mites loppusuoralla olevilla menee? Entä teillä muilla? Täällä vain pitkää ja piinallista oottelua et jotain tapahtuis... Rv39+2
  12. Lottainen

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Tupsuli, kiitos, mutta kun en oo ikinä sitä tunnustellut niin enhän mä tajua yhtään mikä tuntuu miltäkin..:ROFLMAO:
  13. Lottainen

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    No joo, on täälläkin säännöllisesti yritetty kipujen lomassa noita ässiä käytellä, saunottukin joka toinen pv. Samoin oon itse hieronut akupisteitä ja tissejä, käynyt myös akupainannassa..(y) Mut siis mikäänhän ei saa synnytystä käyntiin jollei kroppa oo muutenkin sitä just aikomassa tehdä, et...
  14. Lottainen

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Näissä oloissa huokaisen Tupsulille, et ihanilla viikoilla sulla pieni syntynyt! Itsellä esikoisesta ei ollut mitäääääään ennakkomerkkejä myöskään, ja pitkä ja tuskallinen käynnistys tuotti tulosta vasta 42+1..:cautious: Että sen suhteen nyt on toiveet korkealla, kun kaikkia näitä vaivoja on, et...
  15. Lottainen

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Voi Mandala kunpa vauva jo tahtoisikin ulos. Oon ihan varma et pitkien pakkolepojen, kipumäärien ja nyt runsaiden ennakkosupistelujenkin jälkeen oon jossain yliaikaiskäynnistyksessä, niin mun tuuria nimittäin..(y):cautious: Sama rata täällä yhä, mut ei muutosta et esim ennakkosupistlut...
  16. Lottainen

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Tupsuli, onko ollut mitään puhetta millä viikoilla kuvantaminen tehdään? Pidän peukut pystyssä, että alatiesynnytys olisi mahdollinen.(y) Onnea hyvistä ultrakuulumisista C ja H !:) Täällä ollut pari päivää ihan kummallista. Kaikki ruokahalu kadonnut täysin, vahtinut kellosta et tunkenut jonkun...
  17. Lottainen

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Mielenkiintoisia juttuja. Kiitos kattavista linkkauksista! Itse olen kuullut myös ballongin toimimattomuudesta yllättävänkin paljon, mutta toki silti on upeaa että nykyään yritetään muutakin käynnistystä kuin suoraan kovaa lääkitystä. Saako kysyä miksi itse olet päätymässä elektiiviseen...
  18. Lottainen

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Haikara matkalla (y) nimim. ... hoito ... monesko tulossa ... LA Suvipilvi ... 1.IVF ... ensimmäinen ... 9.8.2016 Lottainen ... 2.IVF ... toinen ... 12.8.2016 frankie ...1. IVF ... toinen ... 24.8.2016 JONPA77 ...3.IVF 1.siirto ... ensimmäinen+toinen (2 sijaislasta) ... 29.10.2016 Jasmina20...
  19. Lottainen

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    ..en muuten tarkoittanut yhtään vähätellä teidän ajatuksianne ko.tutkimuksista ja peloista Suvipilvi ja Tupsuli. Ihan vaan omasta puolestani puhuin. Ja musta on hienoa että täällä nousee eri ajatukset pinnalle, ei kaikkea tule hoksattua ilman monipuolista keskustelua. Onko sulla Suvipilvi...
  20. Lottainen

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Kiitos Suvipilvi. Mielenkiintoinen artikkeli, mutta ei kyllä ihan hirveästi (onneksi!) nostanut mun huolta lasketun ajan ylittämisen suhteen, tuossakin artikkelissa todettiin että ei kuitenkaan ennen vkoa 41 tarvitsisi käynnistää välttämättä, koska jos kohdunkaulan tilanne ei ole käynnistykselle...

Yhteistyössä