Hakutulokset

  1. P

    Puoliso ja suku?

    Mies on kyllästynyt mun sukuun. Mun vanhempiin ja sisaruksiin. En tietenkään voi häntä pakottaa mukaan kyläilylle. Mutta kärsiikö tässä sitten meidän suhde? Mun suku tykkää mun miehestä ja on mun mies tykännyt mun suvusta enen mutta en tiedä nyt mikä sitä kyrsii. Kun tänään kysyin poiketaan mun...
  2. P

    mitä mieltä ootte

    No niin lapsen syntärit lähestyy ja kutsuttu on sisarukset perheineen. jokasella joku ihme selitys "ei autoo"(linkarit kulkee) "ei päästä kun on oman lapsen synttärit" mutta tää oli huippu," ei ihan siihen aikaan keritä,lapsi ja isi menee uimaan aamupaiväl ja sit päikkäreille tulaan kun on...
  3. P

    mies ei halua enään nähdä mun sisaria

    nyt mies kyllästyi mun sisariin,eikä halua enään niitä nähdä. olen järjestämässä lapselleni synttäreitä joihin tulee sisarukset perheineen,niin kuin joka vuosi olisi pitänyt tulla. tänä vuonna mies sanoi että ei ole kotona jos tulevat. eikä sisaruksieni luokse lähde enään kyläilee. onkos jollain...
  4. P

    tokaluokkalinen kotiin kun meen

    Kauppaan,on kyllä outoa.kuinka kauvan menee kun tottuu siihen että ei ne lapset ole mukana kaupassa enään :( ihan outo fiilis on nyt :(
  5. P

    PORI/kartanoasuin alue

    Kaivataan puisto/leikki seuraa 2v tytölle ja äidille :) Pori kartanon asuin alueelle tai sen lähetyville johon voi helposti kävellä :) 2muuta lasta käy aamusin koulua.
  6. P

    PORI/ulvila perhekerhot tai perhekahvilat

    Missä porissa/ulvila järjestetään perhekerhoja tai Perhekahvila???
  7. P

    PORI perhekerhot/ perhekahvilat

    Missä porissa/ulvila järjestetään perhekerhoja tai perhekahviloita???
  8. P

    tuttu hoitaa lasta?

    mietein tossa että kun nyt entinen tytärpuoleni 20v alkaa hoitaa 2hx2viikos lastani niin mitäs voisi antaa rahaa?? Siis se ottaa lapsen mielelään hoitoon jotta saa kokemusta ja ilmatteeksi on luvanut hoitaa. Mutta kun on työtön niin ajattelin että pitäisikö silti jotain maksaa hiukan. Mitäs...
  9. P

    PORI,saumurilankaa

    Tietääkö joku missä porissa on halpaa saumurilankaa???
  10. P

    oman mehun pakastus maitopurkissa

    Oman mehun pakastus maitopurkissa Onkos joku pakastanut omaa mehua matiopurkeissa?? millainen pesu vaatii ja kuinka kuumaa mehu saa olla enen purkkiin ja pakastamista??
  11. P

    oman mehun pakastus maitopurkissa

    Onkos joku pakastanut omaa mehua matiopurkeissa?? millainen pesu vaatii ja kuinka kuumaa mehu saa olla enen purkkiin ja pakastamista??
  12. P

    Mies vain viikonloput kotona

    Mua on alkanut ärsyttää mies, kun tulee viikonlopuksi kotiin, niin sitten se ei jaksa tehdä mitään meen kanssa, 3lasta,2koiraa ja minä. Silloin kun aloimme tapailee mulla oli 2lasta ja muistan kun rannoilla käytiin ja puistoissa. Nykyään sitä ei tunnu saavan mihinkään. Ei jaksa seistä jossain...
  13. P

    Luontaistuotteet??

    Käyttäkö joku luontaiis tuotetita yskään,nuhaan ja kuumeeseen ym juttuihin? Haluaisin kokemuksia tietää miten tepsii ja mitä käytätte? Mulla 2v laps jolla yskää ja nuhaa,olisiko luontais tuteilla jokin jolla yskää helpottaisi?? Olen nyt alkanut kiinostua luontais tutteista ja haluaisin kuulla...
  14. P

    luontaistuteet??

    Käyttäkö joku luontaiis tuotetita yskään,nuhaan ja kuumeeseen ym juttuihin? Haluaisin kokemuksia tietää miten tepsii ja mitä käytätte? Mulla 2v laps jolla yskää ja nuhaa,olisiko luontais tuteilla jokin jolla yskää helpottaisi?? Olen nyt alkanut kiinostua luontais tutteista ja haluaisin kuulla...
  15. P

    ekaluokkalainen

    Kuinka pitkiä matkoja kulkevat yksin?? Siis jos menevät kaverin luo niin meneekö yksin vai saatatko?? Millaisessa alueessa asutte??? Anatko käydä kaupassa yksin ostoksilla???
  16. P

    normaali lämpö lapsella?

    mikä on n. normaali lämpö lapsella??
  17. P

    AbtronicX2 Targeting laite??

    Onkos jollain tuo laite?? Onko se hyvä,oletko huomannut muutoksia itsessäsi??
  18. P

    Turvaistuin 2vuotiaalle

    minkä laisii turvaistuimia teillä on käytössä n.2v lapsella??
  19. P

    Turvaistuin 2vuotiaalla

    n.2v turvaistuin minkä laisii turvaistuimia teillä on käytössä n.2v lapsella??
  20. P

    Turvaistuin 2vuotiaalla

    n.2v turvaistuin minkä laisii turvaistuimia teillä on käytössä n.2v lapsella??

Yhteistyössä