Hakutulokset

  1. papurinsessa

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    Jotain dpo 16-17 eli aika pitkällä jo ja silti haaleeta.. Ja ihmetyttää kun välillä myös negoja. Mietin kans et voiko mikää muu näkyä raskaustestissä ku itse raskaus mutta tuskin D:
  2. papurinsessa

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    https://img.aijaa.com/b/00189/15184417.jpg https://img.aijaa.com/b/00253/15184418.jpg https://img.aijaa.com/b/00892/15184415.jpg Saisinko jotain mielipiteitä näistä testeistä? Alin on nyt juuri tehty pc. Oon siis saanut ihmeellisiä haamuja, mutta muuten kaikki muut testit olleet täysin puhtaita...
  3. papurinsessa

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Kiitos myös minulta tasaisesti kaikille onnitteluista ja paljon paljon plussaonnea kaikille <3
  4. papurinsessa

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Mut voi nyt ainakin siirtää plussanneisiin <3 Koko 1,5 vuoteen en ole saanut haamun haamua ja viimeksi juuri lääkäri vihjaisi, että luomuraskauden mahdollisuudet ovat lähes nollissa ja inssikin vähän niin ja näin. Eilen ajattelin huvikseni tehdä yhden negatestin sofilla, kun oli dpo 9 vasta...
  5. papurinsessa

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @K123 minua oikeastaan enimmäkseen häirinnyt välillä vaan se, että mies ei ole suostunut muuttamaan elintapojaan aiemmin, mutta nyt kuitenkin muutti, eli niin kauan ei tietenkään häiritse, kun hän vain yrittäisi myös vaikuttaa asiaan.
  6. papurinsessa

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @Wintersun tosi kiva kuulla, et voi nopeamminkin joskus päästä kuin se puolivuotta vaikka ei sekään mikään mahdoton aika ole, jos sinne jonoon vaan pääsisi pian.¨ @Owlet kiitos ja toi on kyllä aina kaikessa ikävintä tuo uuden kierron odottaminen... voiko mikään olla mälsempää? no joo, tietty...
  7. papurinsessa

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Kiitos ja sitä samaa teille ja etenkin, että hoidot sujuisivat mahdollisimman hyvin :) Oletteko julkisella puolella hoidossa? Jouduitteko kauan jonottamaan? Jossain luki, että jonot voivat olla jotain 3-6 kk väliltä, mutta varmaankin yleensä enemmän tota 6 kk lähempänä? Olen vielä niin pihalla...
  8. papurinsessa

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Vau, teillä siis homma lähtenyt jo käyntiin(y) Meillä tehdään vielä vähän noita lisätutkimuksia (lähinnä mieheltä katsotaan verestä testotasot, ultrataan kivekset jne ja multa poissuljetaan ainakin pcos:n mahdollisuus verikokeella, kun on rakkulaiset munasarjat) ja sen jälkeen meillä on...
  9. papurinsessa

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Jotenkin lohduttavaa kuulla, että on ihmisiä samassa tilanteessa. Paljon tsemppiä teillekin ♥ Mua kamalasti jännittää hoitojonoon ilmoittautuminen jo etukäteen ja aluksi miehen kanssa molemmat ajateltiin, että siihen ei ikinä lähdettäisi. Sitten kun tutustuttiin enemmän siihen prosessiin ja...
  10. papurinsessa

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Pakko tulla tänne taas pitkästä aikaa höpöttelemään, vaikka nyt on taas unohtunut pitkäksi aikaa. Jotenkin niin kamala jatkuva stressi ja ahdistus, ettei mitään muista tai ehdi tekemään. Välillä sitä vaan etenkin kaipaa kamalasti vertaistukea. Pahoittelen, että tästä tulee nyt lähinnä tällainen...
  11. papurinsessa

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    @Neltsuliini tuokin oli tosi outo viiva, kun ei ihan oikein erottanut, onko vai ei sitä väriä. outoa. mies sanoi tänään, että näki vielä aamullakin vessassa sen viivan siinä ja se ei yleensä nää mitään viivoja. @haaveilija92 itsekin ihmetyttää tuo. kaverilla kävi melkei samalla tavalla viimeksi...
  12. papurinsessa

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Taas mä oon täällä kyselemässä.. mulla tuli sillon viimeksi just sillä apequlla se outo haamu/viivanpaikka ja siitä pari päivää niin alkoi menkat. Veri oli tosi runsasta ja semmosta ohutta/vetistä eli ihan erilaista kuin yleensä. Aloin kans juomaa greippimehua kp 1. Tänään on kp 16 ja mulla...
  13. papurinsessa

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @kirsillevauva kiitos ja sitä samaa sinulle <3 Tuo juuri raskasta, kun tulee tunne, ettei yhtään mikään auta :( Täytyy vaan vielä ainakin uskoa ihmeeseen.
  14. papurinsessa

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Sepä se. Olen hämmästynyt. Toisaalta mietin, olisiko siinä voinut olla joku kiinnittymisyritys.. Tiiä siitä sitten.
  15. papurinsessa

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Menkat alkoi tänään :D Tulin vielä kertomaan, jos joku vaikka jossain tulevaisuudessa etsii kokemuksia tuosta apteq-testistä (niin kuin itsekin googlailin viivan saatuani). Saattaa siis näköjään antaa turhaakin melko näkyvää "haamua".
  16. papurinsessa

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    @kirsillevauva aattelin, että jos se lääkäri ei halua ens viikolla mittauttaa, niin meen sitten yksityiselle mittaamaan. Oispa ees joku selitys tälle lapsettomuudelle, niin seki jo auttais niin paljon tähän oloon. @Josia sanopas muuta! (n):cry: ihan kökkö testi oli kyllä tai sitten sillon ollut...
  17. papurinsessa

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Itsekin ihmettelin, miten antaa niin räikeen jonkun viivanpaikan tms. Ihan kummallinen testi ! :o Noissa oli sama herkkyys. Tiedän tunteen <3 Itse oottelen niitä aina senkin takia, kun mulla niin sekavat ja pitkät kierrot, niin se on jo plussaa, jos vähän lyhyempi kierto edes. Mulla tullut...
  18. papurinsessa

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Juu toisella apteekin herkällä testillä testattu just puhdas nega. Enpä osta enää ikinä uusiksi noita apteq-testejä.
  19. papurinsessa

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    En kyllä enää ikinä osta toiste noita apteq-testejä. Tänään tehty täysin puhtaan negatiivinen apteekin toisenlaisen herkkä raskaustesti. Aika murtunut ja huijattu olo.
  20. papurinsessa

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Pahoittelen, että oon niin huonosti tännekään ehtinyt. Tuo koulunkäynti tuntuu vievän kamalasti aikaa ja sitten arki siihen päälle. Tein tänään (dpo 11) apteekin jonkun herkän raskaustestin (10) ja testiajan lopussa tuli joku tosi haalea viiva, mistä oli tosi vaikea ottaa kuvaa. Taskulampulla...

Yhteistyössä