Hakutulokset

  1. K

    Lahja-alkio?

    Onko siitä pitkä aika? Meille sanottiin tänään Tampereen ovumiassa ettei niitä ole yhtään saatavilla tällä hetkellä. :(
  2. K

    Lahja-alkio?

    Kauanko olette joutuneet odottaa että on löytynyt lahja-alkio? Vai onko niitä saatavilla heti?
  3. K

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Piikkinen: En ole tämän ryhmän jäsenenä mutta haluaisin vastata sulle.. Mulla vasen munasarja on kiinnittyneenä kohdun päällä. Sen näkee kyllä aina ultrassa hyvin. Olemme yksityisellä klinikalla hoidoissa ja sieltä sanoivat että eivät tee meille ivf hoitoa. Toki mullakin vaikuttaa se että on...
  4. K

    Ongelma siittiöissä

    Niin siinä sitten kävi että meidän luomu ihme päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon rv 9+5. Vielä rv 6+6 näkyi ultrassa sydämen syke... Tyhjennys oli pari viikkoa sitten.. henkisesti olen aivan rikki enkä tiedä kuinka tästä voi ikipäivänä toipua... ollaan taas lähtöruudussa... :cry:
  5. K

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Kiitos onnitteluista Yuna ja Lumi! :) Meillä oli normaaleja siittiöitä 2%. Viitteiden mukaan pitäisi olla vähintään 4% normaaleja.
  6. K

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Hieman päivitystä tänne.. Mies kävi antamassa simppanäytteen ja saatiin tulokset pari viikkoa sitten eikä ne ollu hyvät. Liian vähän nopeasti liikkuvia siittiöitä ja normaalin muotoisiakin oli alle viitteen. Sanottiin että todenäköisesti tarvitaan ivf/icis hoitoja. No siinä kävi sitten niin...
  7. K

    Ongelma siittiöissä

    Meille kävikin sitten niin oudosti että tein positiivisen raskaustestin viikonloppuna. :) Aikamoinen yllätys ja ihme. Olin täysin luopunut toivosta että luomuna onnistuisi.
  8. K

    Ongelma siittiöissä

    Saatiin tarkemmat tulokset. Hyvin liikkuvia siittiöitä on vain 15%. Se ei sitten jäänyt ainoaksi ongelmaksi. 98% siittiöistä on epänormaaleja rakenteeltaan. 2% oli normaaleja, pitäisi olla vähintään 4%. Eli ainoa vaihtoehto on icsi. Meillä on ensi käynti 2viikon päästä yksityisellä...
  9. K

    Ongelma siittiöissä

    Ja minulla on lievä ovulaatiohäiriö.. Ovuloin kyllä hyvin letrozolin kanssa. Aluksi luultiin että se johtuu vaan musta ettei raskaus ala. Mutta ku 3letro kierron jälkeen ei vieläkään plussaa niin mentiin yksityiselle teettämään siemennesteanalyysi. Ja sitte sieltä tuliki shokki tulokset... En...
  10. K

    Ongelma siittiöissä

    Mua ei henkinen puoli niinkään huolestuta. Ainoastaan fyysinen. Olen hyvin kipuherkkä, pyörryn kivusta, verestä, neuloista. Mulla on useita lääkeaine yliherkkyyksiä ja svt-rytmihäiriö. Ainoa keino millä pystyisin munasolu punktioon on jos saa jonkun lyhyen/kevyen nukutuksen. Mulle ei riitä...
  11. K

    Ongelma siittiöissä

    Miehen siemennesteanalyysin tulokset tuli, lääkäri soitti ne miehelle... Kaikki muu on kuulemma ok mutta siittiöt ei lähde pitkälle matkalle, suurinosa pyörii paikallaan. Mies on järkyttynyt. Meillä on ennestään lapsi luomusti ekasta kierrosta tärppi. Mies ei muista mitä lääkäri sanoi...
  12. K

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Mulla oli aluksi terolutit 3kk kiertoja tasaamaan. Kierrot pysy säännöllisenä niin kauan ku terolutia söin. Sitten ku ne loppui alkoi taas menee epäsäännöllisiksi. Kahdessa letrokierrossa ollu terolutit oviksen jälkeen keltarauhas tukena. Minäki tässä mietin että mitä nyt sit ku letroilla ei...
  13. K

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Tiuku1: iso liuta verikokeita on otettu mm fsh, amh, progesteroni, prolaktiini, testosteroni, kilpirauhasarvot, keliakia verikoe, hemoglobiini. Kaikki on ollu normaalia paitsi tuo progesteroni joka otetaan luteaalivaiheessa noin 7päivää ovulaation jälkeen oli matala. Gynekologi selitti sen...
  14. K

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Tiuku1: Minulla nyt kolme letrokiertoa takana, söin 2tablettia päivässä kp3-7. Ekassa kierrossa vaste oli hyvä, oli 19,5mm johtofolli. Toisessa letrokierrossa löytyi 17mm folli mutta se ei tuosta sen enempää kasvanut eikä ilmeisesti irronnut ollenkaan? Nyt on meneillään kolmas letrokierto ja nyt...
  15. K

    Ultra ovulaation jälkeen?

    Tämä on toinen letrozoli kierto. Tässä kierrossa ei tehty alkukierron folli ultraa koska vaste letroille todettiin hyväksi viime kierrossa kun johtofolli oli 19,5mm ja ovisplussa tuli tikkuun kp12. Mutta nyt siis tässä kierrossa sain ovisplussan tikkuu kp11 sekä liuskatestillä että clearbluen...
  16. K

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    iitata ja Yuna: Täälläkään mies ei suostu näytettä antaa. Ei suostu mihinkään tutkimuksiin/hoitoihin. Joten olen sitten vain käynyt itse yksityisellä gynekologilla. Kohta ollaan siinä pisteessä että yksityinen gyne ei meitä tän enempää voi auttaa. Täällä dpo 16 menkkoja ei näy pelkkää niukkaa...
  17. K

    Mikä dpo plussasit?

    Mietin onko peli menetetty jos dpo 13 herkkä testi negaa? Kuinka teillä muilla on menny?
  18. K

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Heips kaikille! Taidan liittyä tänne mukaan.. :) Yritystä 07/2015. Lapset -04 ja -08. Letrozoli käytössä. Täällä menossa ensimmäinen letrozol kierto. Ennen sitä kaksi clomi-kiertoa jossa follikkeli ei ehtinyt kasvaa kunnolla ennen ovulaatiota. Letrozolilla saatiin yks hyvä 19mm folli mutta...
  19. K

    ?! ** + - Hoidon ja piinapäivien oireet ja tulos - seuranta - + ** !?

    Hyppään tästä kanssa kyytiin. Kaksi lasta löytyy jotka alkunsa saaneet luomusti ja hyvin helposti. Nyt kolmatta yritetty 1,5-vuotta ilman tulosta. Follit ei tahdo kypsyä kunnolla. Clomeilla aloitettiin mutta ei saatu vastetta. KP 3-7: Letrozole 2tablettia päivässä. KP 10: Seuranta ultrassa...
  20. K

    Clomittaret / Letroilijat

    Hieman päivittelen tänne omaa tilannettani.. eli kaksi kiertoa mentiin clomeilla ja todettiin ettei folli kasva tarpeeksi edes kahdella tabletilla. Annoksen nostoa kolmeen tablettiin ei voitu tehdä koska sain näköhäiriöitä jo kahdesta clomi tabletista. Joten vaihdettiin letrozoliin. Letroja söin...

Yhteistyössä