Hakutulokset

  1. M

    1v 4kk ja maito pullosta, muita?

    Meillä poika on jo puolitoistavuotias ja maidon vaatii yhå pullosta. Mehu tai vesi menee kyllä nokkamukista tai tavallisesta mukista, mutta ei maito. Mitenköhän ton maidon sais oppiin juomaan mukista?
  2. M

    Vammala ja lähiseutu

    Hei! Löytyisikö Vammalan seudulta seuraa äidille (ikää jo 37 v.) ja puolitoista vuotiaalle pojalle. Olisi kiva jos joskus vaikka nähtäisiin kahvikupposen merkeissä ja poika tutustuisi muihin ikäisiinsä lapsiin. Tutustutaan ensin vaikka sähköpostitse tai yksityisviestien kautta.
  3. M

    saariston päiväretki

    Onko kokemuksia Högsåran tai Holman saarista,jotka sijaisevat Kemiönsaarten alueella Turun saaristossa? Onko grillauspaikkoja?Uimarantoja?Kannattaako lähteä lasten kanssa?
  4. M

    Keskosten äitejä kaipailen

    hei, olen 36- vuotias elokuussa keskosena syntyneen esikoispojan äiti. Kaipaan ystäviä yli kolmikymppisistä ja muiden keskosten äideistä.
  5. M

    sitoutua???

    miestäsi ehkä ahdistaa ajatus sitoutumisesta ja pelkää oman itsenä häviämistä siinä kaikessa uudessa mitä teille on tulossa:vauva. Mutta uskon kun vauva syntyy niin miehesi siinä samalla rauhoittuu ja oppii ottamaan uuden roolinsa perheenisänä sekä sinun miehenä, vastuu kasvattaa! Onnea teille:)
  6. M

    tulevaisuutta..

    \ Tämä on tätä nykyaikaa, avioliitto on menettänyt merkitystään kun ollaan avoliitossa ja eletään kuitenkin yhteistä perhe-elämää. monet saattaa mennä kihloihin sitoutumisen merkiksi, mutta eivät halua avioon syystä tai toisesta. itseäni aikoinaan ärsytti kun mentiin salaa naimisiin, niin suku...
  7. M

    Määrääkö puolisosi pukeutumisestasi?

    \ Aika outoa! Itselläkin jo ikää on ja juuri ostin lantiofarkut, mutta ihan omasta aloitteestani, miehellä ei ole siihen sanavaltaa, ehkä makutuomarina hänät joskus käytän, josolen itse hiukan epävarma. Koeta löytää oma tyylisi, joka ei varmaan ole se nuorekas, jos olosi tuntuu niissä...
  8. M

    Yh-äidit!

    moi, täällä itähesasaan heinäkuuss muuttava tuleva yh+kaksi poikaa 1v ja 4v. itse olen 33v ja ero proseessi menossa:(

Yhteistyössä