Hakutulokset

  1. P

    *Helmikuun helmet 2017*

    Hei! Miten saa vastattua tohon ekaan viestiin että saa tiedot ylös?
  2. P

    Ero miehen lasten takia

    Meille tulossa ero miehen lasten takia. Miehellä kaksi lasta, minulla ei vielä lapsia. Jouduin tekemään abortin koska ehkäisy petti. Haluan hoitaa ensin kouluni loppuun. Rakastan miestä, mutta lapset on tuonut paljon haasteita arkeen koska olen opetellut olemaan kahden lapsen äitipuoli. En tiedä...
  3. P

    <3Kesäkuun lapsoset 2016<3

    Fb ryhmä olis kiva, haluisko joku perustaa?
  4. P

    <3Kesäkuun lapsoset 2016<3

    Laittaakaapas la jos haluatte listalle :)
  5. P

    <3Kesäkuun lapsoset 2016<3

    Kiitti vinkistä. Sepäs se kun vaatteet käy äkkiä pieniksi ja kirppareilta löytää hyväkuntoisia vaatteita. Toki jotain on kiva ostaa uutenakin :)
  6. P

    <3Kesäkuun lapsoset 2016<3

    Voi kumpa säästyis oksentelulta.... Mulla kans se fiilis ettei oikeen tajua vielä, varsinkin kun ensimmäistä odottaa. Kaippa neuvolas sit asia tulee realistisemmaksi. Voi kun tekis jo mieli hiplailla kaikkia vauvanvaatteita :D ompas muuten lastenvaatteetkin kalliita, pikkusia vaatekappaleita :)...
  7. P

    <3Kesäkuun lapsoset 2016<3

    Voi ei! Onks sulla nyt ollu vielä oireita, pahoinvointia? mulla ollu välillä samanlaisia tuntemuksia kun menkkojen aikaan mut ei muuta. pitää toivoa ettei pahoinvointi kestäis kauaa :/ toisilla se n niin rajua ja toisilla lievää...
  8. P

    <3Kesäkuun lapsoset 2016<3

    Onko eveliinalla ennestään lapsia? Minulle esikoinen, ikää 25v. :)
  9. P

    <3Kesäkuun lapsoset 2016<3

    Laskettu aika kesäkuussa 2016 :love: 1.6. Murmelii /33v, 2.lapsi 2.6. hippogryfi 4.6. Jassåå / 3.lapsi patricia89 /25v, 1.lapsi /VKS 7.6. miranenn /26v, 2. lapsi / EKKS

Yhteistyössä