Hakutulokset

  1. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Hei kaikki! Olin osana tätä ketjua alkupuolella, tein positiivisen raskaustestin (luomuraskaus ivf-yrityksen keskellä), minkä jälkeen alkoi verenvuoto ja keskenmenohan se oli. En jaksanut tulla tänne siitä kertomaan. Nyt ajattelin päivittää kuulumiset. No, sen jälkeen ei ole tapahtunut mitään...
  2. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Kiitos tsempistä! Verenvuoto rauhoittui yöksi, mutta aamulla oli sitten pientä, menkkamaista kipua ja yhä tihuttaa pyyhittäessä. Jotenkin olen asennoitunut et tää oli tässä. Oon miettinyt et tässä iässä (kohta 40) ja näissä hoidoissa keskenmenoja ei voi välttää, niinpä koitan suhtautua niihin...
  3. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Kiitos Mandala ja Tammityttö tsempistä ja vuototiedoista. Nyt vuotoa tulee pyyhittäessä, semmoista tumman ruskeanpunaista. Mulla on onneksi jo alkuviikosta kontorolli klinikalla, koska kaiken jälkeen tilani vaatii seurantaa... Olen kyllä todella murtunut jos tämä menee kesken enkä tiedä miten...
  4. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Voi hemmetti, aamulla huomasin et olen alkanut vuotaa verta. Sellaista rusehtavaa, mutta sitä tulee joka käynnillä vessassa pönttöön asti. Tämähän voi olla harmitonta, mutta en nyt oikein usko, että se sitä on, vaan että tämäkin menee kesken. Hcg oli noin 200 kun se mitattiin viime viikolla...
  5. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Onnea Mandalalle ultratuloksista! Kiinnostavaa, että alkio on jakaantunut kohdussa. Toivottavasti vuoto on asettunut. Kiusallista tuollainen. Mulla ei oikein oo muita oireita kuin pientä rintojen arkuutta sekä kamala nälkä heti aamusta - tänään heräsin kaksi tuntia aikaisemmin kuin yleensä...
  6. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Saanko mä liittyä tänne, vaikka en plussannut varsinaisesti alkionsiirrosta, mut kesken pitkän lapsettomuushoitoprosessin kuitenkin? Muut ei ymmärrä, miten täynnä pelkoja ja toiveita mieli on tällä historialla. En pysty keskittymään töihin, googletan vaan kaikkia hcg- yms. asioita, ikään kuin...
  7. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Hcg oli n. 200. Eli kai kuitenkin keskiverto? Ratkaisevaa kai on se, nouseeko se. Koitan odotella rauhassa ensi viikkoa.... Tsemppiä kaikille!
  8. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kiitos kaikille testiäni kommentoineille tsempistä :-). Kävin lekurissa (koska olen lapsettomuushoitoprosessissa), raskaus varmistettiin verikokeella. Hcg tosin on kai vähän matalalla, mutta tulokset antanut hoitaja ei osannut kommentoida asiaa sen enempää, kuin että sen taso vaihtelee. Sain...
  9. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kiitos teille, ihanat kohtalotoverit, kommenteista ja tsempistä!!!! Teistä oli tosi paljon apua! Olin tänään lekurissa, ultralla ei oikein voinut vielä varmistaa mitään, mutta verikokeessa hcg on koholla, mutta kuitenkin keskimääräistä matalampi kuin nyt ehkä pitäisi olla. Hoitaja sanoi, että...
  10. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Hei, Kyselin tätä jo tuolla lapsettomuuspuolella, mutta osaako kukaan sanoa, voiko ovulaatio saada aikaiseksi näin vahvan plussan? Sanotaan nimittäin, et ovulaatio voi aiheuttaa vääriä plussia. Taustalla on siis lapsettomuushoitoja (ei kuitenkaan useaan viikkoon sellaisia, joissa olisi...
  11. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kiitos Mandala! Tää Pregcheck-testi näyttää positiivista näin vahvasti, voikohan ovulaatio saada aikaan tämmöistä? Äh, mä olen ihan rikki taas epätietoisuudesta. Miehellekin oli jo pakko soittaa ja itkeä. Puhuttiin, et suhtaudutaan tähän vääränänä positiivisena kunnes toisin todistetaan ja...
  12. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Pregcheckin testitulos on yksiselitteisen positiivinen. Mutta voiko se johtua ovulaatiosta? Mun kierto on siis sen verran sekaisin, että mulla oli yksi munasolu viime viikolla siinä vaiheessa, että se saattaa ovuloitua, vaikka kuukautisten ois jo pitänyt tulla. Tosin sitä ennen salaa tekemäni...
  13. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kiitos Mandala! Mä puhun tästä huomenna klinikan lääkärin kanssa. Ja käyn nyt Cittarissa ostamassa niistä Precheck-testejä :-). Miehelle en puhu vielä mitään, en halua herättää turhaa toivoa...
  14. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kiitti Mandala! Ovistesti näytti myös plussaa. Takana on luomukierto, jossa tosin piikiteltiin gonal-f:ää ja syötiin hormoneja. Siis hoidot meni ns. mönkään, eli jos hedelmöittyminen on tapahtunut, se on tapahtunut itekseen... Äh, tää on ihan kauheata, en kestä tätä toivoa ja sitten taas...
  15. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Luin netistä, että ovulaatiokin voi aiheuttaa hailakan plussan, mun kierto on niin sekaisin, et sekin voi nyt olla kyseessä. Miten tätä pitäisi tulkita?
  16. M

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Hei, Olen lueskellut tätä palstaa pidempään. Olen aloittanut lapsettomuushoidot (ivf) ja nyt syön DHEA:ta. Kiertoni on ollut sekaisin, ja olen joitakin päiviä sitten syönyt myös letroja ja clomeja. Kuukautisia ei kuulu, ja vaikka olen vannonut, että en yhtään turhaa testiä enää tee, testasin...

Yhteistyössä