Hakutulokset

  1. M

    * Heinäkuiset 2016 *

    Hei kiitos paljon! Oli kyllä aika jännät paikat tänään ja niitä kaivattuja onnen kyyneleitä kyllä tuli.. :love:
  2. M

    * Heinäkuiset 2016 *

    Heips, mäkin voisin nyt siihen fb ryhmään liittyä kun tänään tuli kunnollinen varmistus asiaan. Tosiaan ultrassa käytiin, siellä syke kuulu ja pieni pallero näky.. :) Nyt ois sit kuudes viikko menossa ja 4.7 laskettuaika.. Ensimmäistä odotellaan että on aika jännät paikat! :)
  3. M

    * Heinäkuiset 2016 *

    Heips, mäkin voisin nyt ilmoittautua tänne kun tänään tuli ekaa kertaa neuvolassa käytyä.. Maanantaina pitäis selvitä vähän tarkemmin laskettua aikaa, mutta luultavasti menee just siihen heinäkuun alkuun.. :) Mulla kans viime viikolla alko ihan hirveät oksennus olot. Muutama päivä onkin menny...
  4. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Heips, piti tulla vielä tänne sanoon kun puhuin tosta mun ekasta ultra käynnistä.. Torstaina oli hcg reilu 4000.. Äskön tuli sit labrasta viesti ja hcg ois nyt 15300 :):)
  5. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Hei kiitos paljon kaikista kommenteista, ootte ihan super ihania! (y)(y) Mutta lumotar lääkärin mielestä sikiöpussi oli kai liian pieni sille viikolle? Jos en ihan väärin muista että puhui jostain 1x1,5cm?
  6. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kiitos kaikki tommoiset kommentit saa mut jo paljon positiivisemmaksi.. :) Maanantaina pitäisi mennä uudestaan kokeisiin, eikö sen siitäkin pitäisi nähdä jos arvo laskee tai nousee? Että mihin suuntaan raskaus on menossa.. Ja oudointa on että mahassa nipistelee ja heikottaa.
  7. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Siis ja vielä selvennystä että viimeiset kuukautiset on tullut elokuun lopussa että sen takia ne ajatteli että olen pidemmällä raskaudessa. (n)
  8. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Heips! Pakko tulla tänne kertoon mun ensimmäisestä ultra kokemuksesta. Voin sanoa että aika monta kyyneltä kyllä tuli päästettyä. Menin siis ultraan ja heti siinä sanottiin että sikiö(pussi?) on liian pieni tälle raskausviikolle (Huom plussasin ekan kerran kunnolla viime torstaina clearbluella...
  9. M

    <3Kesäkuun lapsoset 2016<3

    Joo just vähä aika sitten testi näytti plussaa, mutta neuvolassa epäiltiin että voinkin olla jo pidemmällä (kun mulla ei niitä säännöllisiä menkkoja ollut).. Tällä viikolla pitäis sitten sen takia ultraan päästä.. :) Kun oksentelu ja kaikki muut oireet on kyllä jo alkanut.. :sick: Mutta hyvä...
  10. M

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Kiitos tästä lakka83! Ensikertalaisena kaikki tämmöinen jännittää.. Mutta nyt ainakin on vähän positiivisempi olo :)
  11. M

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Hei, en tiedä kuuluuko tämä tänne mutta ajattelin että teistä olisi apua.. Onko teillä kelläkään tullut odotusajan alussa ruskeeta vuotoa? En ole vielä edessä ensimmäisessä ultrassa käynyt.. Pitäisikö odotella sinne asti.
  12. M

    <3Kesäkuun lapsoset 2016<3

    Heipsan! Mulla ois semmonen kysymys että onko teillä kellään tullut ruskeeta vuotoa odotusaikana? Mulla ei ole vielä edes ensimmäistä ultraa ollut ja tänään tuli ruskeeta vuotoa.. (n)
  13. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    En minä oo ainakaan niitä poistellu, että kai ne sieltä ajallaan menee.. Mutta kyllä siellä mun mielestä haalea haamulainen on :love:
  14. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kuvat ei näy ainakaan mulla niin laita vaikka aijaan kautta? :)
  15. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    http://aijaa.com/g7OBkQ Tällänen sitten tuli tänään aamulla.. Kiitos paljon kaikista tykkäyksistä, toivotaan että kaikki menis hyvin :) Ja onnea kaikille haamulaisille ja toivottavasti ne siittä vahvistuu! :love:
  16. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Joo tää mun puhelin vähän vääristää sitä mut oikeesti on ihan punainen viiva :)
  17. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Joo tää mun puhelin vähän vääristää sitä mut oikeesti on ihan punainen viiva :)
  18. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Onnea KevätTähti :love::love: Mullakin testi näytti tänään tämmöstä.. http://aijaa.com/EW9PYT :)
  19. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tärpätti, kiitos viestistäsi.. Se antoi huomattavasti uskoa, kun tietää että jollain muullakin on samanlailla ollut.. :)
  20. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ihana viiva satsuma, onnea :love: Minun tekisi mieli testailla kokoajan, mutta ehkä odotan nyt muutaman päivän :)

Yhteistyössä