Hakutulokset

  1. K

    Huhtikuiset 2021

    Saasoolle laitettu viestiä fb-ryhmästä. Täällä plussattu kp 34/32 todella vahvat plussat :) Vähän pelottavan vahvat :D La ehkä 6.4. Kolmas lapsi olisi, tosin kuudes raskaus. Joka toinen mennyt kesken, joten peukut pystyssä että nyt onnistuis.
  2. K

    Tammikuiset 2021

    Heippa! Täällä plussattu myöskin Kolmas on tämä tammikuinen mikäli kaikki hyvin sujuu. Paleltaa koko ajan ja vessassa saa käydä vähän väliä, mutta muuten olo (vielä) hyvä. Fb ryhmä kiinnostaa minuakin!
  3. K

    Helmikuiset 2019

    Heippa! Täällä plussattu tänä aamuna ja laskurin mukaan la olis 26.2. :love: Hieman jännittää miten tällä kertaa käy, kun km on ollut, mutta mennessä näkee (y) Laitoin viestiä tuosta faceryhmästä, olis mukava päästä sinne höpisemään enempi :rolleyes: kerttupetteri/23v/26.2./toinen
  4. K

    Elokuisia varovasti huhuilen..

    Onnea plussanneet! Itse sain plussan eilen ja la olisi laskuni mukaan 9.8. Laittelin kaveripyyntöä, että pääsisin fbryhmään mukaan
  5. K

    Lokakuun lapsoset 2016 *heinäkuusta meidän kuuhun*

    Kiitoksia, eiköhän tää tästä :unsure: Kyllä tuo mies tuossa edelleen vierellä on vaikka suuresti ihmettelen miksi. Tai no kysyttäessä siitä, hän vastaa uskovansa että tää elo tästä helpottuu. :oops: Fyysisesti alkaa olo olemaan kovin tuskastuttava; painoa tullut lisää semmoset 12kg plussasta...
  6. K

    Lokakuun lapsoset 2016 *heinäkuusta meidän kuuhun*

    Hola! Näköjään kuukaus sitten tänne kirjotellut.. (n) Jotenkin tässä viime viikkojen aikana on elo pyörinyt tässä kotosalla, kun jaksaminen (niin henkinen kuin fyysinenkin) on ollut niin ja näin. On ollut hieman "sumuista" elämä.. :unsure: Mutta siis, ei tarvine töihin ennen äippäloman alkua...
  7. K

    Lokakuun lapsoset 2016 *heinäkuusta meidän kuuhun*

    Oon koittanut kauppoja kierrellessä kurkkia josko sopivia imetysliivejä löytyisi, mutta ei.. Tavallistenkin löytäminen on hankalaa :mad: Ehkä menen viime tingassa ihan liivikauppaan.. Makuuhuoneen puolella on ollut hiljaista, ei sillä etteikö tekisi mieli. Ahdistaa vaan tämä oma kroppa ihan...
  8. K

    Lokakuun lapsoset 2016 *heinäkuusta meidän kuuhun*

    Heippati hei! :) Paristi on tullut käytyä tässä ketjussa jo teidän kuulumisia lukasemassa, mutta kirjoittaminen on jäänyt.. Enkä myöskään muista mitä viimeemmäks oon kertonut ed.ketjussa :D Inhottavia nuo selkäjutut. Sitä ei muistakkaan miten veemäisiä ne kivut, jumit yms osaakaan olla. :mad...
  9. K

    Lokakuun lapsoset 2016 *touko-kesäkuussa*

    Heippati hei! Meillä poksuu tänään viikot eli 24+0 :love: Hitaasti, mutta varmasti.. Sairaslomailua jatketaan, nyt on 24.7. asti. On päiviä että on helpompaa, toki kun ottaa iisisti, mutta kävely on aikamoista vaappumista/ontumista kestona :confused: Kääpiö on alkanut enemmän ja enemmän...
  10. K

    Lokakuun lapsoset 2016 *touko-kesäkuussa*

    Haluaisin pysyä mukana, vaikka vähälle on kirjoittelu jäänyt eli HEP! :D Torstaina (19+6) oli neuvola. Juteltiin äippäloman aloittamisesta, äitiysetuuksista, seuraavista neuvolakäynneistä sekä käytiin läpi voimavarakysely. Terkkari ehdotti perhetyöntekijää lapsen synnyttyä käymään kotona tai...
  11. K

    Lokakuun lapsoset 2016

    Varovaisesti liityn joukkoonne... Plussasin sunnuntaina ja nyt mennään omien laskujen mukaan 4+5 eli la ois 28.10. Digitesti vaan näytti maanantaina (eli 4+3) jo "3+" niin mietin oisko viikkoja kasassa enempi vai näyttääkö "oikein"? Esikoista odotellaan, takana km 06/2015. Oli mennyt kesken...
  12. K

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Muutama hetki vierähtänyt siitä kun täällä oon viimeeks käynyt kuulumisia lukemassa... Onnea plussanneille! ♡ Itse jätin vauvahaaveilut sikseen kun aloitettiin tuossa tammikuussa masennus/paniikkihäiriölääkitys. Viime sunnuntaina kun menkat oli myöhässä kaks päivää niin tein testin. Ajattelin...
  13. K

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    Jouluja! Pahoittelut että tässä tulee pelkkää omaa napaa, mutta kaipaan helppiä! Elikkäs siis limaklöntin (miksikä lie kutsutaan?) kp 9/28. Talleteltiin tuona päivänä sekä kpt 11-14/28. Mitään vihlasua en havainnut, minkä oon tässä parissa aiemmassa kierrossa huomannut. Olen tavallaan...
  14. K

    Poppaskonsteja avoimin mielin kokeilevat pinoon!

    Heips! Tämähän tuli kuin "tilauksesta" ... (y) Itse aloitin tänään kp 2/28 greippimehun juonnin ja koitan saada alas tuota vehnänalkioöljyä. Mehu on oikeestaan hyvää, mutta öljy meinas nousta samaa vauhtia ylös... :sick: Josko siihenkin tottuis :whistle: Oon -94 syntynyt ja takana on yksi...
  15. K

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSY 2015

    Mites onko teillä käytössä/ootteko kokeilleet mitään poppasvippaskonsteja? Ja onko tuottanut tulosta? Entä onko joku ihan huuhaata? :rolleyes: Tänään kaupasta metsästin greippimehua ja Päivänpaisteesta hain vehnänalkioöljyä. Mehu on ihan hyvää, ei siis tee tiukkaa sitä juoda, mutta tuo öljy...
  16. K

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSY 2015

    Voi teitä plussanneita, onnea! :love: Pahoittelut Mrs.80.. :( En päässyt monen hetkeen tänne kirjautumaan.. Mikälie oli häikkänä. Täällä mennään kp 30/28 (kierto ollut säännöllinen 28, keskenmenosta huolimatta..) eli uuteen kiertoon. :cry: Ehdin eilen illalla ja tänä aamuyönö testailla...
  17. K

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSY 2015

    Susa, nonni :) Josko tärppäisi :love: Vaikeinta tässä taitaa olla kun miehen siskolla on la 4.12. kun meillä piti olla 25.10. Ja hän hehkuttaa masuaan fbssä, anoppilassa jne :mad:
  18. K

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSY 2015

    Uus kierto täällä siia menossa, kp 9. Pikkuhiljaa alettu peittoa heiluttelemaan... Kuumeilu on hirmusta :unsure: Täytynee toivoa et tärppäis vihdoin ♡ :oops:
  19. K

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSY 2015

    Äsh taidan heittää pyyhkeen kehään; perjantaina alkoi todella niukka rusehtava / pienesti vaal.punainen vuoto. Ei oikein mitään sidettä tarvitse. Ei siis ihme että negoja sain kp22-27/28. Pää tuntuu hajoavan kun pieni ei ole tullakseen. :confused:
  20. K

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSY 2015

    Onnea kärsimätön ♡ Argh, nää alavatsan / lantion kivut on sieltä ja syvältä. Polttaa, jomottaa, ihan kun joku koittais repiä lantiota paskaks :mad: Tää tekee oikeesti hulluks, ei kai auta kun valmistautua alkaviin menkkoihin :(

Yhteistyössä