Hakutulokset

  1. L

    Kesäkuiset 2020 <3

    Huomenta! Täältä tulis vielä varovaisesti yksi kesäkuisen odottaja mukaan. Meillä on viisi lasta entuudestaan.takana nyt yksi tuulimuna, joka päättyi kaavintaan ja yksi keskenmeno rv 12, joka tosin oli mennyt jo aiemmin kesken, mutta huomattiin vasta tuolloin. Jäätävä pelko on nyt päällimmäinen...
  2. L

    Lokakuiset 2019

    @Emilia1987 mulla on neljässä raskaudessa tullut vuotoa. Siis ihan kunnolla verta, niin että sitä on valunut pönttöön asti ihan kunnolla. On myös ollut tosi kipeä vatta, ihan sellaisia kunnon kouristelua. Viimeisessä myös hyytymiä. Ja siltikin raskaus on jatkunut kaikissa! Mä oin kyllä saanut...
  3. L

    Lokakuiset 2019

    Täältä myös varovaisesti olisin hyppäämässä teidän kanssa tälle jännittävälle matkalle. Tänään haalea plussa ja huomis aamua odottaa vielä toinen testi. Menkkamaista juilintaa alavattalla on ollut nyt muutaman päivän, eikä muita oireita! Tämä pikkuinen olisi sitten jo kuudes lapsi meidän...
  4. L

    Kesäkuiset

    Hellou! Varovaisesti hyppää myös mukaan teidän joukkoon. Hassua viimeksi olin täälä kirjoittelemaan kesäkuun kullanmuruissa 2016:) Vähän ylläri plussa pamahti tänään,odottelen vielä perjantaihin uuden testin kans ja tuun sitte listoille! Hurjasti onnea kaikille plussan saaneille♡♡♡
  5. L

    Kesäkuun kullanmurut 2016 -Meidän kuu!!

    Onnea ihan jokaiselle vauvan syliinsä saaneelle:love: Täälä on lähtenyt arki kivasti rullaamaan nuppusen kanssa. Tissillä tosiaan asustellaan vieläkin ja paljon. mutta kokemuksesta tiedän, että pian ne syöttövälit lyhenee ja imutkin lyhenee,jaksaa jaksaa!!(y) Synnytyskertomusta,piiiitkää...
  6. L

    Kesäkuun kullanmurut 2016 -Meidän kuu!!

    Meidän mini syntyi tänään klo 14.45. Pituutta 50.5cm ja painoa 3774g. Että Mini ja mini:whistle::love: Ollaan osastolla iho kontaktissa ja vaan ihastella pikkuista. Totaalinen uppoaminen vauvakuplaan:love: Synnytys kertomusta myöhemmin! Tsemppiä teille kaikille ihanille:) Erittäin onnellinen...
  7. L

    Kesäkuun kullanmurut 2016 -Meidän kuu!!

    Täälä sitä valvoskellaan supistusten kans. Aika epäsäännöllisesti tulee,mutta jotenkin tutun tuntuisia nämä jo on. Saas nähdä,tuleeko lähtö vai ei:)
  8. L

    Kesäkuun kullanmurut 2016 -Meidän kuu!!

    Falisa onpa ihanaa,että teidän poitsu oli nyt noin hyvän kokoinen. Eipä tarvitte stressata ainakaan sitä asiaa enää:love: Sullahan on tosi mukavasti jo kypsynyt paikat!!! Saas nähdä ootko seuraava joka ilmoittaa vauva uutisista!:)
  9. L

    Kesäkuun kullanmurut 2016 -Meidän kuu!!

    Hippogryfi hurjasti tsemppiä sinne! Toivottavasti käynnistely on jo hyvällä mallilla:love: Tänään oli neuvola. Kaikki hyvin sekä äidillä, että vauvalla. Terkka tunnusteli ja sanoi,että vettä on vielä paljon josta hän päätteli,että vauva ei ihan heti olisi syntymässä. Sanoi, että siinä ihan...
  10. L

    Kesäkuun kullanmurut 2016 -Meidän kuu!!

    Suloinensalaisuus lämpöiset onnittelut pienestä pojasta:love: En kestä, nytkö niitä uutisia rupeaa päivittäin tupsahtelemaan?! Niin jännittävää!! Falisa mullakin huomaa kyllä heti jos on enemmän touhunnut. Suppari on kivuliaampia ja just väsy iskee ihan totaalisesti. Päikkärit on mun parhaat...
  11. L

    Kesäkuun kullanmurut 2016 -Meidän kuu!!

    No niin, sainpas päiviteltyä meille oman pinon! kauhee kiire ollut lasten synttäreiden järjestämisen kanssa. Ne olikin se kaikista isoin asia mun TO DO-listalla ennen synnytystä:D Henttis tervetuloa mukaan juttelemaan!Toivon kyllä,että sä saat ensimmäisten joukossa vauvan syliin, jotain...
  12. L

    Kesäkuun kullanmurut 2016 -Meidän kuu!!

    Meidän porukka: 31.5 Pepiita / 28v / 1. lapsi / Kättäri 1.6 Pampulax / 7. lapsi / Kaks Hippogryfi / 21v / 2. lapsi / LPKS ludmilla / 3. lapsi / SEKS 2.6 Aegis / 36v / 2. lapsi 3.6 Ensisynnyttäjä_ / 25v 4.6 Miimi11 / 1.lapsi / SeKs 5.6 Naxu / 28v / Kättäri 7.6 Miranenn /26v / 2.lapsi /...
  13. L

    Kesäkuun kullanmurut 2016 toukokuussa

    Falisa ihana että sielä on pikkuisella kaikki hyvin:love: Mullakin on aina vähän sellainen olo, että kun moni ihminen sanoo,että tämä varmaan pian syntyy, niin ei varmaan synny!! Mä oon ainakin aina pystynyt ja saanut olla pysty asennossa synnytyksissä, mutta mulle ei toki oo laitettu mitään...
  14. L

    Kesäkuun kullanmurut 2016 toukokuussa

    Huomenta!! Vitsi meillä paistaa piiitkästä aikaa aurinko(y) Ihanaa miten paljon oli tullut juttua sitten viime visiitin:) Eli synnytys asennosta mä hehkutan jumppapalloa!!!! Siis hyvät naiset koittakaa edes, tiedän että se mikä sopii toiselle ei sovi toiselle,mutta koittakaa edes. Siinä...
  15. L

    Kesäkuun kullanmurut 2016 toukokuussa

    Aegis vitsi sullakin on jo hyvin viikkoja kasassa!!! Meillä on esikoinen syntynyt aikoinaan rv 36+5:whistle: Onko muille järkätty Babyshowereita? Mut yllätettiin ihan totaalisesti viime lauantaina, kaverit ja sukulaiset oli järkännyt äitini luo juhlat. En tohtinut edes ajatella,että mulle vielä...
  16. L

    Kesäkuun kullanmurut 2016 toukokuussa

    falisa meillä on juurikin nuo mistä Quumeilija kirjoitti, philipsin ihan perus itkarit. Todettu nyt n. 9v käytön jälkeen parhaiksi.Mulla oli edellisellä vauvalla hetken aikaa käytös sellaiset joissa oli kuvayhteys vauvaan, mutta ne vei ihan mielettömät määrät pattereita??!!Toki jos sai johdon...
  17. L

    Kesäkuun kullanmurut 2016 toukokuussa

    Apua, seuraava kuukausi on sitten se meidän ikioma:love::eek: Quumeilija kannatan myös tuota pientä esittelyä, tästä pinosta on tippunut tosi paljin porukka, onneksi on tullut myös kivasti uusia tilalle. jos jokainen kertoo itsestään mitä haluaa??!! Eli mä oon 31v. (vielä pari kk...) ja mies...
  18. L

    Kesäkuun kullanmurut 2016 maalis-huhtikuussa

    Pompataan uuteen pinoon!!!!!
  19. L

    Kesäkuun kullanmurut 2016 toukokuussa

    Meidän porukka: 31.5 Pepiita / 28v / 1. lapsi / Kättäri 1.6 Pampulax / 7. lapsi / Kaks Hippogryfi / 21v / 2. lapsi / LPKS ludmilla / 3. lapsi / SEKS 2.6 Aegis / 36v / 2. lapsi 3.6 Ensisynnyttäjä_ / 25v 4.6 Miimi11 / 1.lapsi / SeKs 5.6 Naxu / 28v / Kättäri 7.6 Miranenn /26v / 2.lapsi /...
  20. L

    Kesäkuun kullanmurut 2016 maalis-huhtikuussa

    Satsuma ootko soitellu neuvolaan tuosta kutinasta?? Yleisimmin raskaushepatoosi oireilee just kämmenissä ja jalanpohjissa MUTTA kova kutina muualla saattaa myös olla siitä oire!!! Toivotaan ny kuitenkin, että olsi "vaan" tuota atooppista kutinaa:geek: Hei ja olitkos sä puhunu neuvolassa tuosta...

Yhteistyössä