Hakutulokset

  1. K

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Paljon onnea flow ja Grey :love: Ihanaa kun on paljon vauvauutisia tullut :love: Tässä nyt sitä synnytyskertomusta sitten... Mulla alko ekat supistukset jo lauantaina aamuyöstä neljän aikaan, mutta ne vähän tuli ja meni pitkin päivää, ja kun soitin itapäivästä Tyksiin, niin ne sano että...
  2. K

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Lyhyt päivitys sairaalasta, pidempi seuraa kun pääsen koneelle kotona... Eilen (rv 39+4) klo 18.02 syntyi meidän perheeseen pikkuprinsessa. Pituutta on 52 cm ja painoa 3700 g :love::love::love::love: vanhemmat on sekaisin ja hämmentyneitä, ja lähes kahden vuorokauden valvomisen jäljiltä todella...
  3. K

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Onnea hyvistä ultrakuulumisista niitä saaneille (y) Jasmina mulla on joskus ollut sisäiset pukamat, jotka vuoti vähän välillä. Eikä ollu muistaakseni yhtään kipee tms. Että voi olla semmonen... Synnytystapa-arviosta oli ollut puhetta aikaisemmin, niin mulla oli muutama viikko takaperin...
  4. K

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Toivottavasti kaikilla on mennyt Juhannus mukavasti :) Täällä vietettiin ensimmäistä kertaa Juhannusta ihan vain kotona, kun ei tän ison masun kanssa enää uskaltanu lähtee mökille, kun ei mökkipaikkakunnalla oo kunnon sairaalaa likimaillakaan :( Viime viikolla käytiin neuvolassa...
  5. K

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Henrietalle onnea pienestä prinsessasta :love::love::love: Tosi hyvältä kuulostas toi sun synnytys, kumpa itelläkin olis ton suuntainen kokemus sitten aikanaan :rolleyes: Rooroolle onnea hyvistä uutisista ja tervetuloa palstalle (y) Omaa napaa... täällä on siirrytty virallisesti äitiyslomalle...
  6. K

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Kukas se oli kun kyseli onko mulla ollu ennen vyöruusua? Hitsit kun on lahopääanteeks... mut siis tietääkseni ei ole ollut ennen. Ja juu jotenkin juontaa vesirokkoon juurensa tämä vaiva. Sairastin vesirokon joskus 30 vuotta sitten :eek: herranen aika kun sitä onkin vanha :oops::(:LOL: Sanoi...
  7. K

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Hirmuisen paljon onnea isosta miehenalusta Mandala :love::love: Tsemppiä toipumiseen ja ihania hetkiä uuden elämänalun kanssa :love::love:
  8. K

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Oi täälläkin jännitetään Mandalaa :love: Tsemppiä koitokseen (y) Turvotus alkaa täälläkin olemaan joka päiväinen vieras :unsure: Varsinkin jalat ja varpaat turpoo mulla, toistaseks kädet ei oo turvonnu hirveesti. Mut varpaat on kun prinssinakit :D ja nilkatkin pökkelöt. Pieni mutka tuli matkaan...
  9. K

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Onnea pienestä prinsessasta Peppermint :love::love::love: voimia toipumiseen.
  10. K

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Tupsuli mulla oli niskaturvotus 1,4 mm, ja kaikki seulat oli hyviä. Eihän tuo ihan sama ole kuin sinulla, mutta yritä olla huolehtimatta turhia. Ja kannasta minäkin tulokset näin nopeasti, ja googlen avulla tulkitsin sitten niitä :geek: Täällä oli tänään ylimääräinen neuvolalääkäri selkäkipujen...
  11. K

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Onnea Caro pienestä miehestä :love: Paljon voimia ja tsemppiä molemmille toipumiseen (y) onneks ootte hyvässä hoidossa siellä.
  12. K

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Eikä :cry: voi ei Nenna. Voimia ja halauksia sulle.
  13. K

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Voi ei siida :cry::cry::cry: Viimeiseen asti jaksoin toivoa... Kovasti voimia sinulle ja miehellesi <3
  14. K

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Täällä on viime päivä keskitytty allergiaoireiden kanssa elämiseen, mutta tuntuu vaiva pieneltä kun lukee tätä palstaa... Voimia Siidalle ja täällä on sormet ja varpat pystyssä ja ristissä, että tulisi kuitenkin hyviä uutisia ultrasta. Itsellä kun ei ole ollut minkäänlaista vuotoa missään...
  15. K

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Oi ihana kun noita vauvauutisia on alkanut tulemaan :barefoot::love: En muista oonko onnitellu jo molempia, niin vielä kerran onnea Lullabylle ja kop kopille :love::love::love: Täälä on oltu hiljaiseloa parisen viikkoa, muuttohommissa :) Tosin meni vähän työnjohtohommiks mun kohdalla kun...
  16. K

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Ihanaa kopkop :love::love::love: paljon onnea nyytistä :love::love: Peppermint turhia käyntejä ei olekaan, onhan se parempi tarkistas ja kuulla että kaikki kunnossa, kun kärvistellä kauhuissaan kotona. Mekinhän käytiin tuossa pari viikkoa takaperin polilla, kun meni musta liian monta tuntia...
  17. K

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Oi ihanaa Lullaby :love::love::love::love: pieni poika :love::love::love: hirmuisen paljon onnea:love::love::love:
  18. K

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Ai kauhea... Lottainen, Lullaby ja erityisesti Tinnu anteeksi kauheesti...:(:eek: Lueskelin eilen illalla puhelimella palstaa ja se on näköjään päättänyt itekseen pitää kommenttia hauskana :oops: Pyrin välttämään puhelimella lukemista ja juurikin tästä syystä...
  19. K

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Voi ei Tinnu :cry: epäreilua. Paljon haleja ja voimia.
  20. K

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Tää palsta on kyllä ihana kun saa kertoa huolistaan ja murheistaan, ja saa vertaistukea. Mieskin eilen oikein kannusti kirjottaan tänne, kun ei oikein itse osaa samaistua asiaan. Kiitos teille ihanille naisille :love::love::love: On mulla ollu aikasemminki hiljaisia päiviä, mutta nyt jotenkin...

Yhteistyössä