Hakutulokset

  1. I

    Onko R-kirjaimen kotiharjoittelut tuottanut tulosta?

    Saatiin nyt 5-vuotis neuvolassa harjoituksia kotona tehtäväksi ja mietin vaan, mahtaako tuottaa tulosta kun äiti ei ole kuitenkaan mikään ammattilainen = puheterapeutti. Tuntuu vaikealta ohjata noita kielen liikkeitä varsinkin. Ihan hirveän innostunut ei ole poikakaan ja kuulemma joka päivä...
  2. I

    Antaisko 2kk ikäiselle tutin, kun tähänkin asti" pärjännyt ilman"

    Voi olla, eihän evoluutio ole äideillekään lisäparia käsiä kehittänyt, vaikka tarpeen olis :)
  3. I

    Auttaisitteko?? Kysymys apteekin limaimurista!

    Ei tarvi syvälle työntää, mutta tietty niin, että se limaan koskee. Koita imeä vaikka lasista vettä, niin näet onko kaikki letkut tiiviisti sun muuta.
  4. I

    Antaisko 2kk ikäiselle tutin, kun tähänkin asti" pärjännyt ilman"

    Mistä sen sitten tietää, että vauva tarvitsee tuttia? Onko se sen merkki, että tarvitsee, jos imee nyrkkiä? Kun toisaalta mä ajattelen, että mikäli vauvat tuttia tarvitsisi, niin sellainen kasvais niiden kädessä ja se katoais sitten kun vauva kehityksen kannalta sitä ei tarvitse.. eikös...
  5. I

    Antaisko 2kk ikäiselle tutin, kun tähänkin asti" pärjännyt ilman"

    Eli mietin tässä, kun meidän neidillä tuntuu olevan kovakin imemisen tarve, että yrittäisinkö opettaa tutille. Välillä imee nyrkkejään niin että kova maiskutus kuuluu. Jos silloin annan rintaa, niin ei välttämättä kuitenkaan halua sitä imeä, melkein yökkää kun imaisee sitä. Joskus muutaman...
  6. I

    Vauva 3 vko, onko muilla samanlaiset tissimaratonit / iltahulinat

    Tyttö tosiaan tuon reilu 3 vko ja pitää melkoisia iltahulinoita. Alkaa joskus 8 maissa ja loppuu puoleenyöhön. Haluaa rinnalle ja imee kunnes heruu ja juo, sitten lopettaa. 5 min päästä pitää päästä takaisin, jolloin taas vaan imee sen verran minkä helpolla saa. Ja voihan tosin olla, ettei...
  7. I

    They dont call me Ronaldo for nothing. Suomeksi kiitos.

    Ei minua turhaan Ronaldoksi kutsuta.
  8. I

    mun mies trimmaa ulkona alasti...

    Sopii olla varovainen sen trimmerin kanssa. Ettei väärä oksa katkea :whistle:
  9. I

    Kummi ongelma!!

    No ei kai se kummius nyt mikään vaihtokauppa ole. Ei mulle tulis mieleenkään, että odottaisin omien lapsieni pyytävän mua kummiksi vaan siksi, että he ovat meidän lapsille. Tosin parhaan ystävän kanssa ollaan toistemme lapsille, koska parempaa kummia ei kumpikaan voisi ajatella.
  10. I

    oletko tyytyväinen omiin tisseihin?

    No juu en ole. Kun niitä joskus katsoo ja miettii, että ei helvetti, niin tietää kuitenkin, että ovat tällaiset siksi, että olen imettänyt ja se "lohduttaa". Hyväksyn ne siis :)
  11. I

    Lapsiystävällinen ravintola Turussa?

    Tuo on kyllä totta. Mutta meidän pienin on vielä syötettävä, että jos ei mitään ole sen jälkeen kun hänen syöminen loppuu ja syöttäjän olis aika syödä omansa, niin vähiin jää aika nauttia ruoasta. Ehkä meidän lapset on huonosti kasvatettuja, mutta ei ne kyllä yli puolta tuntia jaksa istua...
  12. I

    Lapsiystävällinen ravintola Turussa?

    Vissiin Naantaliin sitten suunnataan. Siellä tuntuu otetun lapset huomioon hyvin. En ole ikinä Luostarin puutarhassa käynytkään. Pomppulinna kuulostaa hyvältä, mutta yks veetä sais vahtia, ettei jää isompien jalkoihin.. Kiitos!
  13. I

    Lapsiystävällinen ravintola Turussa?

    Eiks oo turkulaissii paikal?
  14. I

    Lapsiystävällinen ravintola Turussa?

    Tätä paikkaa mietimmekin, muistan siellä olevan tuo hyvä (ja aidattu) leikkipaikka. Se on kanssa hyvä kun se on siinä aivan pöytien vieressä, niin voi pitää tuota 1 vee juuri täyttänyttäkin silmällä. Nostan tämän vielä, lisää vinkkejä otetaan vastaan :) :attn: Pippurimyllyä en...
  15. I

    Lapsiystävällinen ravintola Turussa?

    Minne mennä syömään, jossa olis sekä hyvä ruoka, että lapsille hyvä leikkipaikka. Lapset on 1 vee ja pian 3 vuotta. Olis vielä plussaa, jos jostain löytyis leikkipaikka ulkoa, mutta liekö sellaista olemassakaan.. Kertokaa vinkkejä, please. Ravintola vois olla myös vaikka Naantalissa, miten on...
  16. I

    Kuinka usein pyyhit ovet ja karmit?

    No en minäkään! Tietty näkyvät tahrat, mutta en minä prkl ala pystysuoraa ovipintaa jynssäämään, ihan kun ei olis muuta tekemistä :kieh:
  17. I

    Miten selvitä vauvan kanssa 2 h tilaisuudesta?

    No höh, mun mielestä ihan sama onko "arvokas" vai ei. Ainakin jos on sun läheisten tilaisuus, niin luulis sinne mahtuvan ja olevan tervetullutta myös sun vauvas mahdollinen itku.
  18. I

    Eeeih, miten minä tänne eksyin...

    ....ihan vaan kävin muuten kurkkaamassa...ei mulla ole vauvakuume :whistle: No ei mulla kyllä oikeasti ole, mutta haaveena, että vielä joskus kolmas :heart: mutta ei ihan vielä, kun mun vauva täyttää vasta vuoden kohta. Mutta saahan sitä käydä vähän kurkkimassa.. innolla odottaa niitä...
  19. I

    Miten selvitä vauvan kanssa 2 h tilaisuudesta?

    Voithan mennä välillä jaloittelemaan tai pois kokonaan, jos tuntuu ettei onnistu. Oisko mitään mahista, että vaikka osuis päiväuniaikaan ja nukahtais?
  20. I

    Uskaltaako raskaana ollessa kuntoilla?

    Voi ja on varmaan ihan suotavaakin! Jos on mennäkseen kesken niin menee, ei se silloin ole kuntoilun aiheuttamaa. Eihän noi lajit mitään vaarallisia ole, kai se olis eri asia jos harrastais jotain kontaktilajia esim.

Yhteistyössä