Hakutulokset

  1. R

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    @kirsillevauva Kiitos :) Oi, onnea uuteen uraan. Raskasta mutta palkitsevaa varmasti. Kiva kun voit tehdä lyhyempää työviikkoa. Itse teen myös osa-aikatöitä, jotta saadaan tytön kanssa nauttia yhdessäolosta enemmän <3 Uskon että on raskasta, itsekin välillä huomaan etten ole enää niin nuori...
  2. R

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    @kirsillevauva Ihana kuulla susta :) Käyn lueskelemassa juttuja ja haaveilen vielä liittyväni seuraan. Olen tehnyt päätöksen monta kertaa; yritetään, ei yritetä, yritetään, ei yritetä.. Olisihan se ihana yrittää pikkusisarusta, saisi vielä saman luovuttajan munasolujakin. Mutta se on aikalailla...
  3. R

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Siis voi ketutus maksimus! Oli kyllä niin turha matka eilen Tampereelle! Voitteko uskoa että meidän (mun) taustoilla ehdotettiin että mitä jos kokeilisi ihan vaan Clomifenilla tai vastaavalla ovulaatioinduktiota..? Siis mitä aktuaalista v*ttua?? Mulle tehtiin 6 kiertoa sitä jo joskus yli 11...
  4. R

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Niin, täytyy ehdottaa etäkäyntiä jos se psykka on pakollinen uudestaan. Onneksi nykyään saa etänä paljon hoidettua.
  5. R

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    En ymmärrä kyllä tätä ideaa uudesta psykan käynnistä. Onneksi en ole yksin ajatukseni kanssa. No katsotaan mitä lääkäri sanoo kun mennään ensi viikolla. Koitan selittää että mielestämme ei tarvitse kun olemme sen jo käyneet ja saaneetkin lapsen lahjasolulla. On meinaan aika tylsää miehen olla...
  6. R

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    @gemmy Oi ihanaa, onnea sykkeestä <3
  7. R

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    @Domi Mä käyn lueskelemassa vaikken osallistu keskusteluihin :D Ja muistan sut samoilta ajoilta parin vuoden takaa. Itse tähän kiinnittymiseen, niin kyllä mä tunsin oisko ollut seuraavana päivänä viime siirrosta että nyt ottaa kiinni. Se nipisteli tavallaan. Ja tässä tämä nyt jalassa roikkuu...
  8. R

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei jos täällä lueskelee joku joka mennyt toista kertaa luovutetuilla muniksilla hoitoon, siis ihan uusi aloitus alusta, mutta jolla jo on lapsi luovutetuilla muniksilla, niin oletteko joutuneet käymään sen psykologin keskustelun uudelleen..? Kun meille sanottiin puhelimessa että vaikka on jo...
  9. R

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    On tullut niin paljon kirjoutuksia välissä etten kaikille kirjoita yksitellen, mutta olen ollut taustalla lukemassa ja jakamassa niin ilot kuin surutkin. @Netty79 Tsemppiä piinailuun! <3 @Florie Ihanaa, onnea sykkeestä! <3 Eläydynköhän vähän liiaksi mukaan muiden siirtoihin, piinailuihin ja...
  10. R

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Oi ihan mahtavia uutisia! Onnea raskauksista kaikille plussanneille :) ❤ Toivon sydämeni pohjasta että kaikilla menee raskaus loppuun asti hyvin ja turvallisesti, ja saatte oman ihanan vauvan syliin tuhisemaan.
  11. R

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Vuodon eka päivä on se jolloin vuotaa verta, ei ruskeaa, vaan ihan verta, mutta kuitenkin ennen klo: 18.00, sen jälkeen eka päivä on se seuraava. Eli jos vuoto alkaa vaikka 19.00 niin se eka päivä on huominen.
  12. R

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Tsemppiä kaikille joilla siirto lähellä, ja jo piinaileville! Ihanaa lukea miten kaikilla menee, taustalla olen ihan innoissani piinailemassa mukana :) @Chiarina46 Me ainakin olemme tyytyväisiä meidän Viron klinikkaan, onhan meillä meidän pieni rakas tyttäremme, joka on siellä "tehtailtu". Jos...
  13. R

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hoidoissa: @Mirumarumoru: 45 v., 5. lapsi haaveissa (3 saatu normikeinoin nuorella iällä, 4. luovutetuilla munasoluilla vuonna 2020 ja onnistui 1. yrityksellä), 4 blastoa pakkasessa, PAS tulossa tod näk 13.9. (ultra 6.9.) @MARIAL43 44v., Lapsiasiassa ”myöhäisherännäinen”. 1. lapsi haaveissa...
  14. R

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Voi ei, olen pahoillani <3 Ihanaa kuitenkin että tämä yksi voi hyvin <3 Niille jotka ovat miettineet sitä korvaavaa lääkettä intralipidille, niin sellaista ei ole Suomessa. Me ollaan siirrytty askel lähemmäs uusia hoitoja, hain lähetteen Taysiin viime viikolla. Jännittää tosin suuresti mitä...
  15. R

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    @Silmu75 Voi ei, olen pahoillani puolestanne. Onneksi teillä on yksi onnistuminen <3 Me tehtiin ensimmäinen siirto kohti uutta hoitokierrosta. Varasin ajan lääkärille lähetettä varten, wuhuu! Sitä intralipidiä tai vastaavaa täytyy vaan jostain saada :/
  16. R

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    @Sukkis Oi ihanaa, onnea! <3 Varmasti mietityttää jaksaminen, ja ihan varmasti vaikeaa voi välillä ollakkin, mutta myös ihan yhtä varmasti te siitä selviätte :)
  17. R

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Päädyttiin miehen kanssa yrittämään vielä vauvaa. Kunnallisella koska on niin paljon halvempaa. Mietimme kumpaan menemme Taysiin vai Husiin. Hus:ssa on ilmeisesti pitkä jono, voisi mennä 2 vuottakin ennen kuin pääsee hoitoihin. Miten Taysissa? Onko jollain ajankohtaista tietoa jonotilanteesta?
  18. R

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    @Pompelis Voi ei, olen pahoillani ettei onnistunut tällä kertaa <3 Voisikohan sinulle sopia intralipid, tai siis se mikä sen tilalla on nyt. Vannon sen nimeen, 15 raskaus tuotti kaivatun prinsessan <3
  19. R

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Niin, sitä mietin myös että olisihan se hyvä etten ole liian kiinni tytössä, nyt hän nauttii siitä, mutta ei myöhemmin :D Ja tosiaan aikuisuuden turvana olisi sisarus, ettei jää yksin. Meitäkin on monta sisarusta. Hoidot jaksaisin kyllä <3 Välillä olen 100% varma että ei enää yritetä, mutta taas...
  20. R

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    @Netty79 Joo sitä intralipidiä ei saa. Mutta Viron lääkärini kertoi heidän tilalle tulleesta aineesta, laitoin siitä viestiä Dextraan talvella, että jos hekin ottaisivat sen käyttöön. Pitääkin kysellä ovatko ottaneet sen. Niin ja olen pahoillani keskenmenosta <3

Yhteistyössä