Hakutulokset

  1. kekkari

    Mielipide nimestä..

    Veera Olivia kuulostaa hyvälle tai Emilie Olivia muttei muuten. Sori vaan suora mielipide...
  2. kekkari

    120 e loppukuuksi, ruokavinkkejä?

    Keitto ja. Paljon erilaisia keitto ja.
  3. kekkari

    Sain sakot

    Sit täytyy sun ajaa aivan perseessä kiinni... En vain muista tarkalleen mikä tilanne oli..
  4. kekkari

    G: Missä te muut asutte?

    Häme, omakotitalo. Aivan loistavaa!
  5. kekkari

    Sain sakot

    Aaaarrrgh. Kiistän hamaan loppuun asti, kun vain tietäisi miten perustelen uskottavasti. Mistä ne tietää mistä käännyin tielle... Taidan hankkia inside kameran niin kuin Venäjällä on tapana...
  6. kekkari

    Sain sakot

    No en todellakaan! Aion kiistää ja todellakin haluan nähdä valokuvan...
  7. kekkari

    Piereskeleekö ja röyhtäileekö miehesi?

    Meillä eletään näköjään kuin pellossa.. Kaikki piereskelevät kun paine kertyy (mieheni kanssa ei sentään ruokapöydässä) ja muut röyhtäilevät kun tarve tulee. Itse en osaa röyhtäillä, olen todella kade niille jotka osaavat..
  8. kekkari

    elämäsi onnelisin hetki

    Esikoinen ja hänen meidän kodin ovesta sisään kantaminen. :)
  9. kekkari

    Sain sakot

    Siis todellakin sain sakot kamerasta joka olin10 m risteyksen jälkeen josta käännyin sakotettavalle tielle. Autoni kiihtyy näköjään nollasta 7kymppiin näillä liukkailla 10 metrissä. Vau. Uusi rovanperä. Haluaisikohan jokin kilpaileva talli kopioida autoni...
  10. kekkari

    G: Parasta päivässäsi?

    Iso projekti valmis ennen määräaikaa. Ei stressiä siis lainkaan.
  11. kekkari

    Suositelkaa puhelinta

    Catepillarilta saa älyttömiä puhelimia. Kestäviä.
  12. kekkari

    Periytyykö pieni penis?

    Äh en edes viitsi enää... Hauskaa jatkoa sulle.
  13. kekkari

    Väsynyt äiti kaipaa vinkkejä

    Meillä annetaan lapsen surutta huutaa. Kaupassa voin kysäistä että aiotko kauankin huutaa. Eipä raivarit kestä enää kauaa, korkeintaan muutaman minuutin. Julkisilla paikoilla saa tietysti paheksuvia katseita mutta kun muu ei toimi, usein yritys sanallisesti tai muuten hillitä raivaria vain...
  14. kekkari

    Periytyykö pieni penis?

    Tähän kiteytyy kaikki olennainen.
  15. kekkari

    Periytyykö pieni penis?

    Täällä ei todellakaan voi normaalisti ottaa kantaa asioihin tai kysyä mitään kun harmaat pilaa kaiken tolkuttomuuksillaan.. Onko aina haukuttava, huudeltava, vihjailla paskasta ym.?
  16. kekkari

    Periytyykö pieni penis?

    :censored::devil: Terveisiä tutuille
  17. kekkari

    Periytyykö pieni penis?

    Mietin asiaa ja jos oikeasti luulet mua occamiksi, repäiseppä hiukan ja lue vanhat viestini, älä vittu viitti haukkua. Ja niin toi geenien periytyminen, kävin normaalin yläasteen, itse et tainnut opetukseen osallistua kuin apukoulun puolelle. Banaanikärpäset. Muistatko?
  18. kekkari

    Periytyykö pieni penis?

    Valaise hiukan, olen aika uusi palstalla.
  19. kekkari

    Periytyykö pieni penis?

    Kas kun geeneistä periytyy karkeasti ottaen puolet isältä ja puolet äidiltä, on arpapeliä mitä pojalla jalkojenvälissä roikkuu. Jos suvussasi miehillä on isot penikset ja pariudut pienipeniksisen kanssa, on mahdollisuuksia 3; pieni, keskikokoinen tai iso. Arvo siitä sitten...
  20. kekkari

    Influenssarokotus

    Otettiin rokote jo hyvissä ajoin marraskuussa. Ei mitään ongelmaa tullut. Lähipiirissäni on muutama raju influenssatapaus nytkin ja olen vain kiitollinen rokotteen kehittäjille..

Yhteistyössä