Hakutulokset

  1. N

    Mä niin nautin, kun meillä ei ole kuin yksi lapsi

    Mun elämä olis tosi köyhää ilman rakasta siskoa. Ja ennen kaikkea sen ihania lapsukaisia<3 onneks mun vanhemmat ei aikoinaan tehnyt samaa ratkasua... Itsekkin olen äiti kolmelle ihanalle pojan viikarille<3<3<3
  2. N

    Marraskuun masuasukit 2013 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!!

    Lumililja: mulla oli esikoisen kanssa aikoinaan ihan sama juttu. Vauva-arjen rankkuus todellakin yllätti. Veikkaan, että suurin syy, miksi koin sen niin rankkana oli se että pidin itseäni huonona äitinä, jos en saanut pidettyä vauvaa kokoajan tyytyväisenä. Kakkosen (ja kolmosen) kohdalla osasin...
  3. N

    Marraskuun masuasukit 2013 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!!

    Tsemppiä Nipsu!!! Ei sullakaan onneks enää kauaa oo kun nyytti on kainalossa! Nauti vikoista päivistä mahakkaana :) -Nelly ja pikku-Pena 5vrk-
  4. N

    Marraskuun masuasukit 2013 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!!

    Onnea täältäkin uusille vauvautuneille!!!:flower: Talventähti: Pian se sinäkin näköjään perässä tulit;) Joko pippari on saanut vauvansa maailmaan, vai vieläkö joudut yhdessä kasassa vaappumaan? Jos ei vieläkään ole syntynyt, niin montaa päivää ei enää mene, joten supistustuulia...
  5. N

    Marraskuun masuasukit 2013 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!!

    Poika syntyi tänään 30.11 klo 12.57<3 painoa tasan 3000g ja pituutta 51cm. Synnytys oli nopea ja helppo, mutta siitä lisää myöhemmin. Syntyi rv 40+3
  6. N

    Marraskuun masuasukit 2013 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!!

    Uskallankohan mä edes ääneen sanoa.... Mua supistaa 12-13 min välein aika ilkeesti. Hui!!!! Nyt peukut pystyyn, ettei lopahda. Äsken kävin naukkaamassa pari panadolia, jos vaikka sais hetken vielä nukuttua. Jos tää tänään syntyy, niin tulee hauskasti menee lasten synttärit, kun esikko on...
  7. N

    Marraskuun masuasukit 2013 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!!

    Sitä en osaa sanoa, oliko juuri tuolla laktoosittomiin tuotteisiin siirtymisellä suurta vaikutusta, kun jätin nuo suklaat yms samaan aikaan pois. Mutta suosittelen ehdottomasti kokeilemaan, ei se kuitenkaan mitään ota, jos ei annakkaan. Ja jos itse huomaat, että joku ruoka aiheuttaa...
  8. N

    Marraskuun masuasukit 2013 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!!

    Lumililja: mä luulen, että jonkin asteiset masuvaivat on hyvin yleisiä vauvoilla. Meilläkin niitä molemmilla pojilla ollut. Kuopus oli iltaisin aina aika itkuinen ja söi myös paljon. Eli illat n.klo19-22/23 mä vietin aika tiiviisti sohvalla ja syötin ja röyhtäytin vuorotellen (sen jälkeen kyllä...
  9. N

    Marraskuun masuasukit 2013 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!!

    talventähti: Samoilla fiiliksillä mennään... Tänään taas ylimääräinen neukka, jossa seurataan protskuja ja paineita. Suppareita tulee ja menee (rasituksessa jopa vähän useempikin), muttakun eivät pirulaiset muutu kipeiksi sitten millään... Nyt kaksi päivää on alamasu ollut tosi hellänä ja...
  10. N

    Marraskuun masuasukit 2013 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!!

    40+0 Eilen illalla jopa supisteli pari tuntia n.13 min välein, mutta kun ei kipeeksi muuttunut, niin menin nukkumaan. Yöllä tunsin muutaman supistuksen, mutta nyt aamusta ei taas mitään:/ No tänään on kyllä esikon luokan pikkujoulut illalla, niin ihan hyvä, ettei juuri nyt synnykkään. Mä oon...
  11. N

    Pieni ikäero lapsilla ja toisen synnytyksen kesto

    Eka synnytys 23h 9min, toka 2h51min. Ikäero 1v7kk
  12. N

    Paras toppahanska taaperolle?

    Mä liputan reimatecin puolesta. Aiemmin ajattelin aina, että en viitsi rahojani niihin tuhlata, mutta yksi vuosi sain siskolta sen pojan vanhat mein lapsille ja ne oli kyllä niin loistavat rukkaset kovilla pakkasilla, että sen jälkeen olen joka vuosi varmistanut, että lapsilla on yhdet...
  13. N

    Marraskuun masuasukit 2013 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!!

    Neuvolassa taas käyty! Protskut edelleen pissassa plussalla ja verenpaineet vähän koholla. (ei siis yli rajojen, mutta kun mulla normisti alhaiset, niin siihen nähden). Perjantaille taas ylimääränen neuvolakäynti, kun seuraillaan tilannetta ja määräys ottaa heti yhteyttä jorviin, jos vauvan...
  14. N

    Marraskuun masuasukit 2013 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!!

    Täällä samat aatokset, kun Talventähdellä. Juttelin tänään masukille, että viikonloppuna olis oikein hyvä hetki syntyä, kun isommat lapset vois viedä mummolaan hoitoon, eikä tarttis sit miettiä, että kuka on täällä esikkoa vastassa, kun koulusta tulee ja kuka hoitaa kuopusta synnytyksen...
  15. N

    Marraskuun masuasukit 2013 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!!

    Onnea Sona!!!! Tuohon maidon nousuun ja lisämaitoon on munkin työnnettävä lusikkani. Mun esikko pärjäs sairaala ajan loistavasti mun maidolla, eikä lisämaitoa tarvittu, vaikka maito kunnolla nousikin vasta kotona, mutta kuopus oli mullakin toista maata. Lisämaitoa ei onneks tarvittu paljon...
  16. N

    Marraskuun masuasukit 2013 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!!

    Jaahas, se olis sitten viikko laskettuun aikaan. Nyt vois jo pikkuhiljaa alkaa ottaa vastaan hyviä häätövinkkejä;) Seksi ei taida ainakaan kovin suurissa määrin tulla kysymykseen, kun mies kartaa mua aika kaukaa, jos edes ehdotan sitä. Raukka pelkää tökkivänsä vauvaa päähän vehkeellään:laugh...
  17. N

    Marraskuun masuasukit 2013 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!!

    Vauvoja tupsahtelee jo aika iloiseen tahtiin :) Onnea vaan kaikille tasapuolisesti:flower: Täällä vielä yhdessä läjässä ja eilen totesin isännälle, että nyt alkaa vauvan häätöprojekti oikein tosissaan. Harmi vaan, että supistuksia tulee iltaisin, mutta vain muutama hassu. Eilenkin saunottiin ja...
  18. N

    Marraskuun masuasukit 2013 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!!

    Onnea marrastuuli!!!:flower: Ja isot tsempitykset hampulalle!! Taitaa kyyneltenhymyllä olla jo vauva kainalossa, kun ei oo maanantain polikäynnin jälkeen mitään kirjotellut:whistle: Täällä käyty tänään shoppaamassa vauvalle talvirukkaset. Tuossa sairaalakassia valmistellessa ja vauvan...
  19. N

    G: Millä viikoilla olette kuulleet dopplerilla sikiön sydänäänet ekan kerran?

    Tässä raskaudessa meni jonnekkin 12+ viikoille (istukka täälläkin edessä). Edellisissä kuullut joskus 9+ viikoilla
  20. N

    Marraskuun masuasukit 2013 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!!

    Neuvola terkkuja täälltä.. RV 37+6 paino +520g/vko, 81,6kg turvotus +- RR 121/79 (palautunut suht normi lukemiin) pissassa proteiini plussalla, joten huomenna näyte labraan hb 117 sf 31,5 lapsivettä normaalisti rt sykkeet 145 ja liikkeet ++ Kaikki siis ihan mallikkaasti tuota...

Yhteistyössä