Hakutulokset

  1. M

    Yksityinen perhepäivähoito

    Meillä oli vuosi sitten lapset yksityisellä perhepäivähoitajalla ja hoito maksu Kelan tuen jälkeen oli sama kuin kunnallisella puolella. Toiset yksityiset hoitajat perivät lisämaksua, ja olen kuullut että se voi olla jotai 10-30?/kk/lapsi.
  2. M

    työvoimakoulutus...

    \ Juuri näin!
  3. M

    Jokos Itä-Suomessa sataa?

    Joensuussa sataa ihan kiitettävästi...
  4. M

    kylvöt kukkapenkkiin

    Kyllähän harsot auttaa jonkin verran. Minä en kyllä täällä Joensuun tienoilla vielä uskaltaisi laittaa siemeniä ja kukkia ulos. Riippuu tietysti siitä missä asut...
  5. M

    Missä/miten sinulla meni lapsivedet?

    Molemmilla kerroilla olen herännyt siihen kun kalvot ovat puhjenneet, mukava herätys ;-)
  6. M

    Missäpäin Suomea vielä lunta maassa?

    Meillä on vielä pieni laikku lunta etupihalla sellaisessa tosi varjoisessa paikassa. Muuten kyllä Joensuusta alkaan lumet olla jo hävinneet, onneksi.
  7. M

    tosielämän blondeja =D

    :laugh: Kuulostaapa tutulta! :laugh:
  8. M

    Täällä sataa lunta

    Niin täällä Joensuussakin :/
  9. M

    Käytätkö pyöräilykypärää?

    Meillä käyttävät kaikki. Todennäköisesti pyöräilykypärän ansiosta minä olen edelleen terveiden kirjoissa, ainakin hoitaneen lääkärin mukaan.
  10. M

    Paljonko saatte itse nukuttua yöllä?

    Kannattaa kokeilla unikoulua,ohjeita saa neuvolasta. Meillä nukahdettiin ensimmäiset 6kuukautta vain syliin,autoon tai vaunuihin. Ei edes tissille! Nyt pidetty lempeää unikoulua ja lapset saa nykyään nostaa sänkyihin ja silitellä hetken ja sitten nukahtavat itse. Välillä tulee takapakkia mutta...
  11. M

    1973 pino tähän!

    :wave:
  12. M

    paikkakunnat mistä ootte!!!

    Joensuu. :wave:
  13. M

    kaksoset ja yhteinen istukka!

    Hei! Meillä 5kk ikäiset tytöt joilla oli yhteinen istukka ja suonikalvo mutta omat vesipussit. Raskaus meni tosi hyvin,loppuraskaudesta valkuainen vähän koholla mutta ei muuta. Synnytys käynnistettiin rv 38+2 koska olivat hyvän kokoisia ja ettei kohtu veny liikaa. 38+3 syntyivät normaalisti...
  14. M

    Miniä ja poika hoitaa

    Joskus se 'pimahtaminen' voi olla hyväkin vaihtoehto. Ainakin silloin jos se herättää anopin huomaamaan, että asiat eivät voi jatkua näin. Minä annoin aikoinani kaksi vaihtoehtoa: joko sanotaan hyvästi tai sitten alkaa kunnnioittamaan minua ja miestäni vanhempina. Jälkimmäisen anoppi valitsi ja...
  15. M

    Miniä ja poika hoitaa

    Kannanpa minäkin korteni kekoon tässä keskustelussa... Sitä en todellakaan ymmärrä miksi niistä lastenlapsista ei voi nauttia silloin kun heidän vanhemmat ovat läsnä. Miksi ne lapset täytyy saada hoitoon, vaikkei hoidon tarvetta olisikaan? Mikä siinä on niin salaista, että vanhemmat eivät saisi...
  16. M

    3v

    Meidän tyttö synty keskosena 26rv 950g.
  17. M

    3v

    Meidän tyttö synty keskosena 26rv 950g.
  18. M

    3v

    Kuinka pitkiä teidän 3v tytöt on?Meidän tyttö täyttää 3.2 3v ja on jo 101cm.
  19. M

    Mies valvoo ja nukkuu pitkään

    Meillä valvoi mies viime yön varmaan klo 04 asti. Kun heräsin kysymään että miksi valvoo niin vastaus oli että hän odottaa että vauva herää (oli siis sovittu että mies hoitaa vauvan eka syötön yöllä, jotta mä saan nukkua)! Odotti siis tietokoneen äärellä vauvan heräämistä. Mitähän tulisi jos...
  20. M

    Entäs JOENSUUN plussalaiset?

    \ Niin miekin :D

Yhteistyössä