Hakutulokset

  1. R

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Hei! Täälä olis vielä yksi halukas FB-ryhmään! Laitoin viestiä Pipituunalle. Jos joku näkee tämän niin vinkkaisitteko fb-ryhmässä, että odotan ryhmäkutsua :)
  2. R

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    Meille syntyi TYTTÖ torstaina 10.1.2013 rv 37+3 3015g ja 46cm täyttä kultaa!! Eilen oli laskettuaika :D PALJON ONNEA kaikille vauvan saaneille :heart: :flower: Ja zemppiä muille loppuodotukseen!! Ollaanko me siirtymässä tonne vauvat 0-12kk osioon? RäsyNukke ja ihana tyttö kohta 3vkoa...
  3. R

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    Pitkästä aikaa taas ja pikaesti tälläkin kertaa! Meille syntyi toinen tyttö torstaina 10.1.2013 kello 13.04. 3015g ja 46cm täyttä kultaa!! Suunniteltu sektio ja viikot oli 37+3 Yritän päästä pian kirjottamaan tarkemmin tapahtumista. Aniitille peukut pystyssä! Hollannissa, sulla on jo...
  4. R

    **Tammikuun tuhisijat 2013** MEIDÄN KUU !!!!

    :flower:Hyvää alkanutta vuotta 2013 kaikille!! :) Onko kaikki synnyttämässä, kun on niin hiljaista :O PALJON PALJON ONNEA KAIKILLE VAUVAN SAANEILLE, IHANAA!! :heart: Noista liikkeistä ja niiden tuntemisesta. Mä kävin päivystyksessä lauantai päivällä kun en tuntenut ainuttakaan liiketta...
  5. R

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    Moikka! PALJON ONNEA kaikille IHANISTA ultrakuulumisista! Meilläkin oli ultra torstaina rv 34+3 ja vauvan painoarvio 2,1kg. Kaikki hyvin. Tässä tämmöset pikaset kuulumiset. Olo on tukala ja yöt kammottavia... Muuten siis kaikki ok. Hyvää ja rauhallista joulua kaikille :) Räsynukke 35+0
  6. R

    **Tammikuun tuhisijat 2013** joulukuussa

    Moikka! PALJON ONNEA: Nöpö80, Elviida, LeenaT ja Hennu86 ihanista jouluvauvoista :heart: Ja kaikille ryhmäläisille oikein ihanaa ja rauhallista joulua! Räsynukke rv 35+0!
  7. R

    **Tammikuun tuhisijat 2013** joulukuussa

    Vilipi: Hyvä ettei me olla sit ainoita joilla on vielä kaikki ihan kesken kotona vauvaa varten :D Meillä oli keskiviikkona rv 32+2 ultra ja painoarvio oli 1817g. eli menee ihan keskikäyrillä. Esikoisesta painoarvio piti täysin paikkaansa. Oisko ollu viikko ennen syntymää 2,5kg ja...
  8. R

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    Moi kaikille!!! Sairaan monta viikkoa siitä kun olen viimeksi kirjotellu. Lukemassa olen kuitenkin käyny. Paljon onnea uusille raskautuneille ja tervetuloa mukaan kirjoittelemaan!! Ehkä ketju pysyy nyt vähän vilkkaampana. Hollannissa kuulumisia olisi mukava kuulla. Ensinnäkin pahoittelut...
  9. R

    **Tammikuun tuhisijat 2013** joulukuussa

    No sieltähän ne seuraavat vauvat tulikin :) Suuren suuret onnittelut Rasavilli!! :heart: :heart:
  10. R

    **Tammikuun tuhisijat 2013** joulukuussa

    Piipulla kyllä inhottava tilanne. Jännä, että lääkäri tolleen pelottelee, ei noita kuitenkaan koskaan voi tietää. Tai jos lääkäri oikeesti on niin varma niin miksei sitten voisi päätyä suunniteltuun sektioon? Pääsisi varmaan paljon helpommalla tosta projektista? Zemppiä viimeisille viikoille Piipu!
  11. R

    **Tammikuun tuhisijat 2013** joulukuussa

    Moi pitkästä aikaa! Kiitos uudesta pinosta :) Näin tosi paljon myöhässä, Possumunkille suuret onnittelut vauvasta! Milloinkohan saadaan seuraava vauvauutinen? Täällä on ollu puhetta raskausarvista. Mulla tuli niitä jonkin verran esikoista odottaessa, tonne navan alapuolelle alavatsalle...
  12. R

    G: Milloin syke näkynyt?

    Ihanaa! Onnea tyty86 :heart:
  13. R

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    Hei taas piiiiiiiitkästä aikaa! Tinsq: tosi kaunis nimi :heart: Aniit: kiva oli lukea, että teillä oli rakenneultrassa kaikki hyvin ja tosiaan humpsis vaan kun sun viikot lisääntyi tosta noin vaan :D Vauvaton: kiva kun jaksat käydä meitä moikkailemassa täällä! Olet ollut kovasti ajatuksissa...
  14. R

    G: Milloin syke näkynyt?

    Meillä syke näkyi jo rv 6+1. Ei vielä niin vahvana mutta näkyi kuitenkin :)
  15. R

    **Tammikuun tuhisijat 2013 Lokakuussa**

    Hei kaikille! :wave: Liityn nyt vihdoin ja viimein mukaan virallisesti. Olen seurannut teidän kirjoituksianne siitä lähtien kun tein positiivisen testin rv 3+2. Joten teidän nimimerkit on jo käyny kovin tutuiksi vaikka te ette vielä tunne mua yhtään :D Olen käynyt lähes päivittäin lukemassa...
  16. R

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    Pikaisesti piti vaan tulla hehkuttamaan, kun tänään on virallisesti puoliväli 20+0!!!!! Ja diabeetikolla se tarkoittaa sitä että ollaan 100% varmasti yli puolivälin!! JEEE!! Yritän taas pian kirjotella kuulumisia :) Halit kaikille!
  17. R

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    Moikka pitkästä aikaa! Ja taas mua huolettaa... Tunsin ekat varmat liikkeet rv 16+5. Tietenkin tosi hentosia ja niitä tuli harvoin. Kuitenkin päivittäin, yleensä iltasin sohvalla maatessa oli hetken aikaa vakio. Nyt oon siis tuntenu liikkeitä 2 viikon ajan joka päivä. Ihmetyttää kuitenkin se...
  18. R

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    kaktuspiikki ja tinsq, sylin täydeltä onnea kummallekin pienistä vauvoista <3 Kaktuspiikki: mä vähän ehdin säikähtää kun susta ei niin pitkään aikaan kuulunut mitään, mutta ihanaa, että kaikki on hyvin :)
  19. R

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    Vauvaton oikein oikein iso halaus sinulle. Lähetän paljon voimia edelleen sinulle ja miehellesi. Olet edelleen ajatuksissani koko ajan! <3 Tuli enkeli pieni taivaasta asti, ja syliinsä nosti varovasti, vei sinne missä on taivaan valtakunta, siellä on pakkasta, siellä on lunta...
  20. R

    Clomifem-hoidosta plussanneet!

    Vauvaton: Lämmin osanotto pikkuisen menetyksestä :( Tuli heti sellainen olo, että pikkuveli halusi ehkä siirtää voimansa isoveljelle ja suojella häntä <3 Teidän perhe on koko ajan ajatuksissa ja todella toivon, että isoveli jaksaa taistella! Voimia sinulle ja miehellesi ja lähipiirille...

Yhteistyössä