Hakutulokset

  1. Heinäpelto

    40+ so what wol.13

    Päivittelin listan ja siirryin plussaajista taustailijoihin. Vuodot tosiaan voimistuivat viikonloppuna. Tajusin sitten googlailla tuosta rheesus-tekijästä, kun mä kuulun rh negatiivisiin. Nykyisin myös keskenmenon jälkeen annetaan tuo pistos ja se onkin tosi tärkeä ottaa. Soitin eilen...
  2. Heinäpelto

    40+ so what wol.13

    Maanantai 16.5.2016 nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus Pilhilinna-74 (41).............6..............42kp/27-28 Esteri1 (42)......................2.............37kp/30 Athina (41)......................6..............34kp/ 28-30 Iid@ (43) ...
  3. Heinäpelto

    40+ so what wol.13

    Moikka taas. Tänne kuuluu surua. Vuodot voimistui eilen ja tänään. Luulen että meni kesken :(. Hyytymiä ja kirkasta verta, kuin kuukautiset. Olokin liian "normaali". Asia varmistuu varmaankin ens viikolla, niin päivittelen sitten listan omalta osaltani. Elämä jatkuu... kesä tulee. Onnea...
  4. Heinäpelto

    40+ so what wol.13

    Heippa tänne taas :). Tulin listan päivittämään, kun mulla oli eilen synttärit. Nyt siis 43 v. mittarissa. Vähän vanhempi ja toivottavasti pikkuisen myös viisaampi :). Kiitos onnitteluista ja tsempistä <3. Täällä oli ainakin yksi plussannut mun jälkeeni <3. Onnea Oliivitar plussasta :)...
  5. Heinäpelto

    40+ so what wol.13

    Torstai 12.5.2016 nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus Pilhilinna-74 (41).............6..............40kp/27-28 Pyllerölyllerö (40)............................38kp/ Esteri1 (42)......................2.............35kp/30 Athina...
  6. Heinäpelto

    40+ so what wol.13

    Moikka tänne pitkästä aikaa :)! Jäin taannoin listalle taustailijoiden joukkoon, enkä ole juuri ketjua seurannut sen jälkeen. Mutta päätin nyt tulla kertomaan, että plussasin viikko sitten :). Tämä on ollut varsinainen yllätys, koska olimme jo lähes luopuneet toivosta. Olimme saaneet myös hiukan...
  7. Heinäpelto

    40+ so what wol.13

    Hei vaan :). Mä siirryin taustailijoihin. Ihanaa alkavaa kevättä kaikille ja voimia, tsemppiä, kullekin omaan tilanteeseen <3. Olipa listassa monta plussaa :).
  8. Heinäpelto

    40+ so what wol.13

    Keskiviikko 17.2.2016 nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus Koivutar75 (40)...................3.............35kp/23-27 Athina (41)..........................6.............32kp/28-30 Katayana (38)....................3..............28kp/ Tammityttö...
  9. Heinäpelto

    40+ so what wol.13

    No voihan... kävin vessassa ja oli alkanut tiputella :/. Menkkatuntemuksia onkin.
  10. Heinäpelto

    40+ so what wol.13

    Heippa hei tänne :). Täällä taas jännätään. Menkat jo tavannomaisesta (24-25 yleensä) myöhässä ja kp.26 tai 27, eikä tiputteluakaan ole ollut ollenkaan. Mutta herkkä raskaustesti kuitenkin yhä näyttää negaa :/. Ovulaatioajankohta tässä kierrossa jäi hiukan epäselväksi ja täälläkin esittelin...
  11. Heinäpelto

    40+ so what wol.13

    Moikka! Mulla kanssa omat piinailut täällä. Hommat hoidettu ahkerasti ja tikuteltu myös. Ennen kp.13 ovistestit näytti selvää negaa. Tässä kuvaa sen jälkeisistä tikkusista. Mitä sanotte? Oliko LH-huippu ke vai oliko sitä ollenkaan (kakkosviiva ei ollut selvästi vahvempi kuin kontrolliviiva)...
  12. Heinäpelto

    40+ so what wol.13

    Heippa kaikille :). En ole ehtinyt palstalla paljoa käydä ja nytkin vain pikaisesti kahlasin edelliset viestit läpi. Oltiin miehen kanssa maanantaina lääkärissä. Lääkäri oli parikymppinen nuori nainen, mukava, mutta ilmeisen kokematon. Otettiin papa ja sain labraan lähetteen. Klamydiatestikin...
  13. Heinäpelto

    40+ so what wol.13

    MAANANTAI 1.2.2016 nimi / ikä.....monettako kuumeilee....kp / kierron pituus joulutähtönen (40)............................51kp/26-29 Joyzy.................................................29kp/? Jimima (44).........................2............25kp/28-30 Pirunpelto...
  14. Heinäpelto

    40+ so what wol.13

    Heippulis tänne! Mulla alkoi tänään menkat. Arvelin jo viime viikolla, että näin tulee käymään. Ei vaan tuntunut raskautuneelta. Mieli on ollut alakuloinen ja välistä jo olen melkein luovuttamassa. Mulla on kuitenkin niin ihana ja ymmärtäväinen mies. Koitetaan nyt vielä, kun kummatkin sitä...
  15. Heinäpelto

    40+ so what wol.13

    Täällä näyttää ovis olevan ohi. Eilen liuskatestissä oli reilusti kontrolliviivaa vahvempi viiva sekä digissä pysyvä hymy. Tänään ihan hailakka liuska, mut hymy pysyy vielä digissä (kaksoishormoonitesti, jossa maksimaalisen tulos pysyy näytöllä 2 vuorokautta.). Mutta olokin on sellainen, että se...
  16. Heinäpelto

    40+ so what wol.13

    Hyvää alkanutta uutta vuotta leidit! Tuokoon se monta uutta plussaa tähän ketjuun :)! Mulla ilmestyi hymy Cb kaksoishormoonitestiin tänä aamuna. Hätähousuna luulin että testi on menny rikki, kun hymy senkun pysyi tunnista toiseen. Olisin lukenut ohjeet kunnolla läpi, mutta ei kun reklasin jo...
  17. Heinäpelto

    40+ so what wol.13

    Olen lueskellut pitkin päivää ovulaatiojuttuja ja ymmärtänyt niistä nyt sen, että mulla ei ole voinut olla kahta ovulaatiota joissa oli viikon väli. Että kaksi ovulaatiota voi kyllä tulla samassa kierrossa, mutta ne tapahtuvat silti lähestulkoon samaan aikaan. Ihmettelenkin, mitä tää oli...
  18. Heinäpelto

    40+ so what wol.13

    Hei Kyllä se suunnilleen oikein ainakin on :). Tiputtelu alkoi edellispäivä, mut kunnolla alkoi tänään aamuyöstä. Varasin ajan terveyskeskukseen. Ensimmäinen vapaa aika kuukauden päästä, jonka sitten varasin. Näin täällä Turussa.
  19. Heinäpelto

    40+ so what wol.13

    Täällä alkoi yön aikana kunnon vuoto, eli alussa ollaa taas. Raskaustestin tein vielä aamulla ja se on puhdas nega. :( Tsemppiä kaikille! Kyllä mä täällä jo suunnittelen taas uutta kierrosta ja tikkuja tilaukseen. Terveyskeskukseen ajattelin kans soittaa ja varata ajan.
  20. Heinäpelto

    40+ so what wol.13

    Tilanne täällä epämääräinen: Ihan minimaalista vuotoa toistaiseksi. Vaaleanpunertavaa ja joukossa oli pieni rusehtava tuhrunen. Lohturuokaa täällä mässätään. Herkkua on monenlaista... suklaat onneksi pian loppu.

Yhteistyössä