Hakutulokset

  1. Irmeli

    Hormonikierukka KOKEMUKSIA kaipaan

    Mulle asennettiin kierukka viime marraskuussa. Ekat 6 kk ei ollut mitään vuotoa ja olin ihan ihmeissäni että näinkö helppoa tän kanssa on??!! Sit alkoi vuoto mitä kesti noin 3 kk, välissä oli välillä n- 3-5 päivää ettei ollut vuotoa mutta silloin oli joka kerta hiiva :headwall: . Olikos niitä...
  2. Irmeli

    ~KesäMassut 2007~ vol. 2

    Laittaisko jokin mullekkin salasanan? Meillä juhlittu tänään synttäreitä vaikka virallinen päivä oli viime tiistai. Mun vauva on jo niin iso kun melkein juoksee ja sanoja tulee kanssa... :'( . Ja sen kun piti pysyä aina mun vauvana !!! :heart: :heart: Katziina; meidän lapsilla sama...
  3. Irmeli

    Te joilla Rhesus-tekijä veressä , miten sujunut raskaudet?

    Itse o- ja molemmat lapset A+, piikin saanut synnytysten jälkeen eikä ongelmia ole ollut.
  4. Irmeli

    ~KesäMassut 2007~ vol. 2

    Pepsukalle täältä kanssa :hug: ... Hennin ihan alkuaikoina mulla alkoi vuoto ja se tunne siitä että saattaa menettää vauvan oli ihan kamala. Saatika kun se oikeasti tapahtuu.. Ei sitä osaa sitten kuitenkaan kuvitella miltä se oikeasti tuntuu... Oli noista mitoista puhetta. Meidän matami kävi...
  5. Irmeli

    ~KesäMassut 2007~ vol. 2

    Minäkin tulin töiden lomassa katsomaan olisiko Kata ilmoitellut kuulumisia, toivottavasti tosiaan kaikki hyvin. :hug: Ulkona on nyt ihanan aurinkoista, jospa se kesä sieltä tuleekin. Eilen tuntui että saisi toppatakin laittaa päälle. Henni otti viime viikon maanantaina ensimmäiset askeleet...
  6. Irmeli

    ~KesäMassut 2007~ vol. 2

    Vieläkö muistatte minut? Ajattelin taas pitkästä aikaa kirjotella kun nyt edes hetki aikaa. PAriin viikkoon en päässyt edes lukemaan kun ei vaan sivut auenneet. Onnea Pepsukalle ja Sisille :wave: !!!!!! Täytyy käydä vakoilemassa siellä tammikuisissa että ketä kaikkia siellä jo on :) ...
  7. Irmeli

    Aloitus 2.1.2008, kiinnostuneita??

    Tipuselle kauheesti voimia ja isot onnittelut :D . Mahtaa olla aika paukku, mutta on ne lapset kaikki niin ihania! Remmissä ollaan, mutta motivaatio on nyt kyllä tosi hakusessa!!!! Venähti nuo esikoisen synttärit kolme viikonloppuiseksi ja mässätty on!!!! Yllättävää sinänsä että paino ei oo...
  8. Irmeli

    ~KesäMassut 2007~ vol. 2

    Kaikille :wave: Tosiaan tulee päivittäin käytyä lukemassa mutta kun tuntuu ettei ole mitään kirjoitettavaa kun elämä sellaista tasaista (ihanaa ja onnellista) arkea. Paljon on allergioista ollut täällä puhetta, toivottavasti ne alkaa helpottamaan vauveleilla. Tai noh, ei ne varmaan helpota...
  9. Irmeli

    Aloitus 2.1.2008, kiinnostuneita??

    Kävinkin vasta tänään vaa'alla. On jotenkin motivaatio hukassa.. Mutta ensimmäiseen tavoitteeseen eli 64 kg on sentään päästy ja vähän etuajassa. Nyt asetin uuden, eli 60kg 1.4.08 mennessä jos se vaikka auttaisi taas skarppaamaan. Tuntuu niin pieneltä oma pudotus kun katselee vaikka Tuuli27:n...
  10. Irmeli

    Aloitus 2.1.2008, kiinnostuneita??

    Aamupaino oli tänään 63,6 eli 1,3 kiloa vähemmän kuin maanantaina!! Eli kyllä se tais olla se lauantain älytön mässäily mikä hetkellisesti turvotti. Mainitsemastani listasta meinaan uupui aika monta kourallista popcorneja, tosin niitä eldoradon kevyempiä mutta suolaahan niissäkin on ihan sikana...
  11. Irmeli

    Aloitus 2.1.2008, kiinnostuneita??

    +500G :headwall: :headwall: :headwall: Aargh! Pitäisköhän munkin vaihtaa toi punnituspäivä keskiviikoks. Lauantaina meillä on karkkipäivä ja nyt kyllä tulikin syötyä ihan liikaa karkkia ja suklaata... :ashamed: Mies yllytti ostamaan sen MAraboun Daim-levyn "kyllä sä nyt kerrankin voit...
  12. Irmeli

    Aloitus 2.1.2008, kiinnostuneita??

    Jeeeeeee, miinusta 800g!! Vaikka ihan oli sellanen olo taas että plussaa varmasti tullut!! Eli tässä: 11.12.07 68 kg 17.12.07 67 kg (-1000g) 31.12.07 65.8 kg (-1200g) 7.1.2008 65.2 kg (-600g) 14.1.2008 64.4 kg (-800g) Pudotusta yhteensä 3,6 kg Ja taas kaikille paljon uskoa ja...
  13. Irmeli

    Aloitus 2.1.2008, kiinnostuneita??

    Ja pudotusta oli 600g. Jännä että oli jotenkin pettyneen tuntunen, vaikka illalla tsemppasin että mitäs jos ei ole lähtenyt yhtään. Hyvähän tuo on. Tiukkana olen ollut ja aion pysyä tässä kevyessä linjassa. Perhe veti eilen illalla hamppariaterioita, mies oikein giga-hampparin ja minä otin...
  14. Irmeli

    Aloitus 2.1.2008, kiinnostuneita??

    Minäkin olen myös tuolla toisella palstalla mutta kun siellä on niin hiljaista ja tuntuu että nyt tarvii kaikista eniten vertaistukea ettei motivaatio lopu kesken. Aloituspaino oli 20.12 68 kg ja nyt maanantaina se oli 65.8, otan punnituspäiväksi maanantain. Pituus mulla 169cm ja eka tavoite...
  15. Irmeli

    n.10 kg:n karistus

    AAmulla paino 65.8 :D Eli Lähtöpaino 68 kg ja nyt aamulla 65.8, eli pudotusta 2.2 kg. Tuntupas se nyt pieneltä kun sen noin laitto... :( . Evääksi otan illalla kylään valmiiksi pilkottuja kasviksia ja hedelmiä, pysyn erossa sipseistä ja popparista. Kinkkukiusauksen teen sinne itse...
  16. Irmeli

    n.10 kg:n karistus

    Onko kaikki jossain lomalla? Mites on pyhät menneet, tsempatessa? Meillä viikon verran nyt valvottu kun molemmilla lapsilla on kauhea flunssa. Meinaa olla itsekuri kovilla... Aika hyvin saanut näppini pidettyä erossa kuitenkin herkuista. Paitsi eilen oli viikon virallinen karkkipäivä...
  17. Irmeli

    n.10 kg:n karistus

    Äkkiä yritän kirjottaa kun toukka nukkuu... Mulla on alkanut/jatkunut hyvin, motivaatio pysynyt kivasti ja ehkä oienen pientä tulostakin havaittavissa. Siis ehkä valehtelen itselleni että on, mutta jos se minua motivoi jatkamaan niin valehtelen itselleni tuloksista lisää :laugh: ...
  18. Irmeli

    n.10 kg:n karistus

    Lähtöpaino 68kg Paino tänään 67kg Pudotusta yhteensä 1 kg Olin kyl vähän pettynyt... Toi 68 oli meinaan viime viikolla iltapaino ja joku aamu kun kävin vaa'alla niin näyti 66,6. Eli varmaankin realistinen tilanne +-0..... Mutta ei se mitään, tsemppiä vaan lisää. Jumppaillut olen kyllä...
  19. Irmeli

    KUINKA MONELLA LAPSI NUKKUU OMASSA HUONEESSA ?

    Eiköhän jokainen tee niinkuin parhaakseen näkee..?? Myös minä olin ennen vauvan syntymää sitä mieltä etten raaski laittaa omaan huoneeseen vaikka se oli vauvalle varattu. Esikoisen kanssa valvottiin ekat kolme vuotta joista kaksi hän nukkui minun ja isänsä kanssa samassa makkarissa sänky kiinni...
  20. Irmeli

    n.10 kg:n karistus

    ...tulisin mukaan jos mahtuu :wave: . Itsellä kaksi lasta, tytöt pian 5v. ja 5,5kk. Se kymppi olis täälläkin lähdettävä ja tietty mieluusti sinne ensi kesään mennessä :D . Raskauskiloja tuli 23 joista kaikki lähti kolmessa kuukaudessa, mutta siihen sitten jäikin. Kuin varkain oli paino...

Yhteistyössä