Hakutulokset

  1. A

    Lastenhoitajille "lahjoja"

    \ Onko lapsesi ryhmässä siis oikeasti yhdeksän hoitajaa vai ymmärsinkö väärin. Itse olen päiväkodissa töissä ja ei meillä ainakaan toisen ryhmän lapset tuo mitään lahjoja. Tietysti sitten, jos on sisaruksia. Minulle on monta kertaa tullut mieleen, että voishan sinne päiväkotiinkin ostaa...
  2. A

    Jumaliste,100e rahaa ylioppilas lahjoihin!!!

    Meillä oli viime keväänä pojan yo-juhlat. Vain hänen tulevat appivanhempansa lahjoittivat 100e, muilta tuli korkeintaan 20 euroa. Suuri osa oli laittanut pankin yhteislistaan viisi euroa ja toivat ruusun tullessaan. Ihan tyytyväinen poika oli.
  3. A

    Millaista on synnytyskipu?

    No minulla avautumisvaiheessa kipu tuntui lähinnä vain selässä, aluksi luulinkin että selkä vain oli kipeä, kunnes se kipu alkoi tulla aaltoina ja hävisi aina välillä. (Luulin että supistukset tuntuisivat kaikilla vatsassa tms.) Se oli sellaista hyvää kipua, siedettävää, olin kuumassa suihkussa...
  4. A

    Kertokaa mulle, mitä liikkuu sinkkunaisen mielessä,

    \ Niinpä. Lähettää ny jotain tekstaria... tulis suoraan sanomaan, jos on jotain sanottavaa!!
  5. A

    Kertokaa mulle, mitä liikkuu sinkkunaisen mielessä,

    \ Huh huh tuollekkin jutulle.... ärsyttää kun joku nainen kehtaa tehdä itsestän aivottoman kanan!
  6. A

    Kertokaa mulle, mitä liikkuu sinkkunaisen mielessä,

    joka yrittää ukkomiestä itselle? Hetken huviako? Vai onko sitten varautunu siihen, että miehen mukana tulee lapset? Tuskinpa.... Minkä takia joku haluaa yrittää rikkoa toisten avioliiton? Tekis mieli tietää tämmöisen ihmisen ajatukset... mitä sielä pääkopassa liikkuu vai liikkuuko mitään? ja...
  7. A

    Minäki haluan niitä naapurin lapsia meille leikkiin!!

    mut lapset on niin kohteliaita et haluavat miellyyttää tätä naapuria, eivätkä siis koskaan leiki muuta kuin naapurin mieli-leikkejä. majaa meillä leikkivät kun naapurit on reissussa, silloin meilläkin on loma! =) ei tää oikeesti oo iso ongelma, kiva kun on seuraa, mutta ei ihan jatkuvasti...
  8. A

    Minäki haluan niitä naapurin lapsia meille leikkiin!!

    ai päivittäin? vaikka omat lapset sanois et: miks se on aina meidän pihassa, se ei halua ikinä leikkiä majaa meidän kanssa.
  9. A

    Minäki haluan niitä naapurin lapsia meille leikkiin!!

    niin miekin äiteineen! aikuinen seura kelpais kyllä, lisävahdittava on vähän niin ja näin...
  10. A

    naapurin lapsi aina meidän pihassa!

    mitä tehdä kun aina naapurin 3-4v lapsi tulee pihaamme leikkimään? omat lapset omassa pihassa vahdin kyllä, mutta onko vastuu tapaturmista nyt minulla? naapurin rouva on kyllä usein ulkona omalla pihallaan, mutta ei koskaan kysy edes saako hänen lapsensa tulla meidän pihaan leikkimään. lapsi...
  11. A

    ilman valvontaa

    no mut jos naapuri on sitä mieltä, ett ap:n poika ei saa tulla hein pihalle leikkiin (oli se tod. syy sit mikä hyvään) niin eikse ole ihan selvää matematiikkaa? poika ei voi mennä hein pihalle vaik olis 50-vuotias. kyl naapurin rouval on oikeus päättää. ett kenen kullannuput hänen pihallaan...
  12. A

    omaishoitaja&työtömyyskorvaus

    No siinä tapauksessa taidan lopettaa työttömyyskortistossa olon saman tien....ja köyhyys jatkukoon. Kyllähän tytön hoitaminen vie 24 tuntia/vrk.
  13. A

    omaishoitaja&työtömyyskorvaus

    Olen 3-vuotta täyttäneen tyttäreni omaishoitaja, nyt stten ilmoittauduin työttömäksi! Asia menee toimikuntaan mietittäväksi. Onko kukaan saanut omaishoitajana myös työttömyyskorvausta?
  14. A

    Marsu kipeä!

    Ei ilmeisesti ole nyt kunnassa eläinlääriä :(
  15. A

    Marsu kipeä!

    4 v marsumme kaatui yhtäkkiä,ja nyt on heikossa kunnossa,makaa vain,on veltto. Ajattelin että ikää jo noin paljon,vanhuuttaan kuolee,mutta nyt sinnitellyt jo monta tuntia. Voisiko olla kylmettynyt? Tuntuu aika viileältä omaa ihoa vasten,laitoin 2 peiton alle. Voinko jotain muuta tehdä? Vettä...
  16. A

    clomistit

    Mulla kans oli vika clomipäivä tänään ja nyt sitten kohti ovista (toivottavasti tulee ovis). Ei mitään sivuoireita, liekkö huono juttu sitten, jos eivätkään toimi kuin pitäisi. Viime kierrolla, joka oli eka clomikierto, tunsin kyllä viiltävää kipua toisessa munasarjassa parin tunnin ajan kp 15...
  17. A

    25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

    Pakko vihdoinkin kirjottaa tänne taustailun sijaan. Ikää 28 vuotta, kierrot pituudeltaan normalisoituneet pillereiden lopettamisen jälkiiltä (vajaa puoli vuotta)ja ensimmäinen yritys kierros takana. Jos kaikki olisi mennyt niinkuin ennen, tiputtelu olisi alkanut eilen, nyt ei vielä mitään...
  18. A

    välikausiasu pulma

    Ostin tytölleni Remun vaal.liila/tummanharmaan välikausiasun,mutta housut on harmittavasti vyötärömallia ja tarvitsisin ehdottomasti vielä henkselihousut. Tyttöni täytti juuri 4v. ja reimalta ei taida löytyä ainakaan 98 isompaa henkselihousua? Entäpä jonathan ja Lenne? Tietääkö joku minkäväristä...
  19. A

    3-vuotiaan uhmaa..

    meillä nyt 3,5v poika ja uhma alkaa olla takana.. meitä koitteli pahiten 2,5v-3v jolloin oli juuri tuota, toisten tönimistä jne. ite koin parhaaksi silloin, että YRITIN pysyä rauhallisena ja otin lapsen syliin tai laitoin jäähypenkille ja kerroin, että niin ei saa tehdä. aina ei onnistunut...
  20. A

    Reimatec-hanskat

    Onko kenelläkään tietoa löytyykö Reimatec talvihanskoja vielä alesta pk-seudulla? Tytöllä on hanskat juuri sopivat eli ei mahdu alle ohutta tumppuakaan eli reilumpaa kokoa tarviisin. Etsin kakkos kokoa ja värinä ensisijaisesti vaal.punainen tai ruskea! =) vielä suuret kiitokset tietäjille :flower:

Yhteistyössä