Hakutulokset

  1. Minmar83

    Haaveena vauva 2020

    Aika reilusti..:oops: laskureiden mukaan. Vähän lähtenyt käsistä,oon tunnesyöppö. Jotenkin syöminen helpottaa pahaan mieleen ja tulos on tää. Oon niin koukussa sokeriin ja kaikkeen roskaan et vaikee lopettaa vaikka tietää et se ei oo hyväksi:cry:
  2. Minmar83

    Haaveena vauva 2020

    Kohta vuosi täynnä,tyttö täyttää kohta 2 ja häntä yritettiin 1,5vuotta. Kierrot on 25-32 päivää,en tiiä lasketaanko tää epäsäännölliseksi. Lääkärissä en oo "uskaltanu" käydä kun tiedän että sanovat heti että laihduta ja tuu sitten takasin...
  3. Minmar83

    Haaveena vauva 2020

    Toi testi oli prechecki. Ehkä sit ovis on nyt hollilla ja tosi pahasti myöhässäo_O Skeptinen oon tällä hetkellä raskauden suhteen ja alan kallistua myöhästyneen oviksen puoleen..
  4. Minmar83

    Haaveena vauva 2020

    Heippa! Hyyyvin pitkästä aikaa kirjoittelen,poistuin kun kävi joka kuukautiset pettymykset ja muiden onnet mielen päälle:unsure: Mulla on nyt tilanne se että 3-4.6. r-testi näytti plussaa ja 6.6 ihan nega ja menkat alkoi. Eli siis kemiallinen? Oviksen olisi pitänyt ajoittua juhannuksen...
  5. Minmar83

    .

    Pahoittelut kaikille negatulosten saaneille ja paljon voimia surun keskellä oleville:love: Tuntuu että nyt on tosi paljon tullut negoja ja km:ja:( ON eilen oli kai dpo9 ja pakko oli jo testata,ihan puhdas nega:unsure: onneks nyt ollaan pari päivää mökillä eikä pääse testailee ja saa vähän...
  6. Minmar83

    .

    Toi tunne on vaan niin mahtava,paljon onnea!!:love:
  7. Minmar83

    .

    Ihanaa huomenta maanantaista huolimatta!:) Ihana ryhmä,tekstiä tulee kuin Runebergiltä! Ja niin kannustavaa ja toisia tukevaa. Vaikka sanotaan että tämmöset vauvasivut on höpöhöpöä niin ei einakaan tämä ole:love: Onnittelut suuret plussan saaneille!:love: Täällä ollutkin puhetta että vaikka on...
  8. Minmar83

    .

    Hirmusti tullut tekstiä parissa päivässä,ihanan tsemppaavaa porukkaa:) Onnea plussan saaneille!:) Itse jouduin eilen uuteen kiertoon,3pvää aiemmin:cry: en tiiä oisko sit ollu kemiallinen kun parissa testissä haamua näkyi ja sitten katosi kokonaan:( nyt ei auta kuin yrittää enemmän. Eilen vaan...
  9. Minmar83

    .

    @Tiinaliina1 kiitos kannustuksesta:love: voi kun malttais olla testaamatta pari päivää:LOL: järki kyllä sanoo että hölmöä näin aikasin testata mutta kun malttamaton on:whistle: ja jos sattuu plussaksi vielä kääntyä niin kiva nähdä miten lähtee viiva tummumaan:geek:
  10. Minmar83

    .

    Kiitos kaikille tsemppiviesteistä!:) Tänä aamuna testasin tikun ja siihen ei tullut mitään:( piti sitten käydä ostamassa CB:n testi ja siihenkin tuli -:( tosin nyt vasta dpo8,mutta nyt on vaan päällimmäisenä tunne ettei se plussaksi siitä muutu vaikka tasan vko seuraaviin menkkoihin:cry...
  11. Minmar83

    .

    Voi kääk! Tänään tosiaan vasta dpo7 ja en malttanut olla testaamatta:rolleyes:Näkyykö tossa jotain haamun esiesiastetta? Jos vertaa tohon ylempään (tehty eilen iltapäivällä) r-testiin niin jotain eroa niissä ehkä ois,ainakin livenä nään jotain:geek:
  12. Minmar83

    .

    Ihania plussia täällä tullut:love: ja tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille(y):love: itsellä dpo6 ja ei oikein mitään oloja,eilen tosin oli menkkamaista jomotusta vähän väliä mutta ei kai se merkkaa mitään(n) ja testit niiiiin polttelee tuolla kaapissa,piti ostaa tänään lisääkin varalta, jos...
  13. Minmar83

    .

    Hirmusti tullut tekstiä parin päivän aikana!:) Pahoittelut kaikille negan saaneille ja uuteen kiertoon joutuneille:( Itsellä on nyt kai dpo2 ja huvikseen tein ovistestin,joka on tummenemaan päin vaikka maanantaina sain plussan(n) mitä ihmettä? Ja muutenkin jotenkin kuivempi olo kuin ennen...
  14. Minmar83

    .

    @peanut_butter mun silmät on näkevinään jotain(y)
  15. Minmar83

    .

    @Neltsuliini kiitos:) @Wintersun sitä tässä just pähkäilen kun on niin rajoilla että oisko plussa(n) :) Huominen testaus venyy iltapäivään pakosta:poop: Kai tässä sit pitää alkaa henkisesti ja fyysisesti piinailee jo nyt ja toivoa parasta:)
  16. Minmar83

    .

    Jonkun aikaa sivusta seuraillut ja uskaltaudun nyt mukaan:) Yritämme toista yhteistä lasta ja nyt on todellista yritystä ehkä yk3? Lopetin imetyksen kokonaan pari viikkoa sitten. Kierto ollut viimeiset kaksi kertaa 31päivää,ovis bongattu vasta n 20.pvä kierrosta. Tänään on 15.pvä ja o-testiin...
  17. Minmar83

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ehkäpä uskaltaudun tänne piinailemaan teidän kanssa esikoinen on 1v1kk ja toiveissa (=yrityksessä) on toinen lapsi imetän enää kerran vuorokaudessa ja viime viikolla tikutin ekan oviksen. Kierto on tasoittunut ja on nyt n 31 pvää ja tänään olisi kai dpo 6tai7. Oviksen tosin tikutin kerron 20pvä...
  18. Minmar83

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Heippa! Nyt mäkin voisin uskaltautua liittyä joukkoon:) eilen tuli plussa tikkuun:)<3 puolentoista vuoden jälkeen. Ei vieläkään meinaa uskoa todeksi... La 14.7. (Jonkin laskurin mukaan)/minmar/33/LS tai JS/ensimäinen lapsi Meillä myös uusioperhe,joka toinen viikko miehen 9 ja kohta 7 vuotiaat...
  19. Minmar83

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Täällä ovis oli ja meni,sitä jäin miettimään että ovistesti näytti ma ja ti aamuna molempina plussaa,onko normaalia? Että mikähän dpo sitten esim huomenna mahtaa olla.(n)Nyt jännittää että riittääkö la aamun ja eilis illan peitonheiluttelut,ja jos tänään vielä heiluttelisi jos jaksaa.. Olin sen...
  20. Minmar83

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    alla ovissarja. Alin on tänään iltapäivällä,toiseksi alin aamulla klo 5. Kovin on haalistunut päivän aikana,ilmeisesti kohtuu nesteistä kun on paljon juonut? http://aijaa.com/fwtofL Eilen illalla vatsassa välillä sattui,tänäänkin vähän mutta mulla kivut on muualla kuin munasarjojen luona..

Yhteistyössä