Hakutulokset

  1. K

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Minäkin voisin ilmoittautua mukaan joukkoon :) 8.7. / Karen_85 / 31v / OYS / 3. lapsi Toistaiseksi ei mitään raskausoireita, paitsi kipeet rinnat. Testiviivat ovat kuitenkin vahvistuneet mukavasti, joten luottavaisin mielin olen kyllä. Neuvola-aika on varattu, mutta siihen on vielä yli...
  2. K

    Kolmannen kuumeilua <3

    Pahoittelut ouzeii uuteen kiertoon joutumisesta, toivottavasti tästä uudesta kierrosta onnistaa! Ja tervetuloa nennika kuumeilemaan kolmatta, kohta piinapäivät sulla tiedossa...
  3. K

    Kolmannen kuumeilua <3

    Juu vahvistui viiva ja nyt näkyy väriäkin sen verran, että aika hyvältä näyttää :) odotan vielä, että pääsen digillä testaamaan huomenna illasta, kun kotiudun ja sitten voisin siirtyä plussanneisiin!
  4. K

    Kolmannen kuumeilua <3

    Joo kasiviis vuosimallia oon. Mun mielestä on kans ihana ajatus että saisin olla kotona esikoisen aloittaessa eskarin ja koulun. Huomenna aamulla taas uutta testiä kehiin, toivottavasti tulis jo näkyvämpi viiva...
  5. K

    Kolmannen kuumeilua <3

    Onnea tyyppinen plussasta:) mä oli myös ihan varma, et menkat alkaa, kun tosiaan ihan menkkamaiset tuntemukset, mutta sitten eilen se tosi tosi hailakka viiva ja tänään oli testatessa hieman vahvistunut, nyt jo näkee väriäkin ilman tihrustamista, vaikka tosi haalea on toki edelleen, kp nyt...
  6. K

    Kolmannen kuumeilua <3

    Onnea Hipiti uuteen kiertoon! Toivottavasti ouzeii sulla olis tärpännyt, kun menkatkaan ei vielä oo alkaneet. Sarahh85, ootko milloin testannu ja onko sulla normaalisti noin pitkä kierto? Mua kauhistuttaa oma kierto, joka lyhyt muutenki (26) ja viime kierto vain 24 pv, yleensä säännöllinen ja...
  7. K

    Kolmannen kuumeilua <3

    Onnea Amalia89 Täällä vielä jännät päivät edessä, dpo9 ja tosi haalea haamuviiva piirtyi tänään testiin. En vielä elättele toiveita, vasta jos alkaa vahvistuun, huomenna aamulla siis uutta testiä kehiin. Tsemppiä myös muille piinailijoille!
  8. K

    Kolmannen kuumeilua <3

    Hienoa ouzeii, nyt vaan peitot heilumaan ja sitten jännäämään miten käy, toivottavasti tärppää! Kohta vois itsekin alkaa odottelemaan ovista, jos tulis ennen kp14,kun tuo viime kierto oli poikkeuksellisen lyhyt jostain syystä...viimeistään kuitenkin lauantaina pitäis munasolun irrota, mulla on...
  9. K

    Kolmannen kuumeilua <3

    Jee, täällä on muitakin malttamattomia testaajia :) mä aloitin testauksen jo viikko ovulaation jälkeen ja negaa tietenkin joka päivä näytti, plaah...Ensimmäinen yrityskierto päättyi sit menkkojen alkamiseen pari päivää ennen aikojaan (säännöllinen 26pv kierto) ja nyt elellään kp2. Pettynyt olo...
  10. K

    Kolmannen kuumeilua <3

    Täällä uusi kolmannen kuumeilija ilmoittautuu Vauvakuume ollut jo 1,5v. joten ihanaa, kun viimein yritys aloitettu. Menossa nyt yk1, dpo6 ja mietin jo milloin sitä alkaisi testaileen...Tilasin first response testejä, joilla voi olla mahdollista saada tulos jo 6 pv ennen menkkojen alkamista...
  11. K

    Mammaksi 38v?

    Jos tuleva isä alkaa vaikuttaa kovinkin ei-innostuneelta ja isyyden tunnustus ei kiinnosta niin silloin onneksi aina mahdollisuus turvautua muihinkin isyyden selvitysvaihtoehtoihin, pääsee ainakin kantamaan vastuunsa taloudellisesti mutta yleensähän se miehiä tässä vaiheessa hirvittää kun ei...
  12. K

    Mitä sisarusrattaita suosittelet?

    Vastasin tuohon aloittamaasi uuteen viestiketjuun.
  13. K

    Sisarusrattaat, Bugaboo vai Bumbleride vai Mountain Buggy?

    Mulla kokemusta vain Bumbleriden Indie Twin-rattaista. Katsoin myös nuo Mountain Buggyt ja näyttivät paljolti samantyyppisiltä. Sama paino, vaikka Bumblet ovat vähän leveämmät. Bumblen renkaat ovat tosi hyvät ja on menty myös todella vaikeakulkuisessa maastossa eli käytettävyys huippuluokkaa...
  14. K

    Mitä sisarusrattaita suosittelet?

    Meille ostin Bumbleriden Indie Twin- sisarusrattaat ja ovat aivan ihanat. Hyödynnettiin 2x vuodessa olevia BabyStylen kanta-asiakaspäiviä niin sai alennusta ja edullisesti myös kopan pienemmälle sisarukselle. Kokeiltiin monia ja nämä oli parhaat. Ratkaisevaa mahtavat ilmakumipyörät, lukittavat...
  15. K

    Parhaat matkarattaat vauvalle

    Halusin jakaa hyvän vinkin niille, jota kiinnostaa ulkomailta lastenrattaiden tilaaminen. Itseäni kiinnostaa lähinnä hyvälaatuiset matkarattaat, jotka sopivat ihan vastasyntyneelle. Olen jo aikaisemmin muutama vuosi sitten tilannut Peg Perego- merkkiset Switch Easy Drive- matkarattaat settinä...

Yhteistyössä