Hakutulokset

  1. K

    Lokakuu 2018

    Tänne syntyi tyttö 12.10. :love: Synnytys oli jälleen nopea eikä kivunlievityksiä ehditty edes miettiä. Onneksi olin sairaalassa jo valmiina käynnistyksen takia.
  2. K

    Lokakuu 2018

    Täällä on sairaalakassi ollut pakattuna jo tovin :love: Toki kun lähtö tulee niin pitää muistaa vielä puhelin ja laturi, neuvolakortti ja autoon yrjöpussi ja pyyhe penkille :sick::whistle: Mulla on myös ollut jo monta päivää vatsa löysällä mutta oon tullut siihen tulokseen että kaikki ”merkit”...
  3. K

    Lokakuu 2018

    Tosiaan äitipolilla käyty ja vauva kasvaa ihan keskikäyrillä eikä sen puolesta ole huolta. (y) Lapsivettä näytti olevan normaalia enemmän ja sen takia ei jätetä pelkän neuvolan seurantaan loppuraskautta. Ensi viikolla taas äitipolille tarkistamaan tilanne ja katsotaan silloin paremmin että...
  4. K

    Lokakuu 2018

    Onnea jo vauvan saaneille :love: Taas hetki vierähtänyt viime vierailultani. :whistle: Huomenna käyn äitipolilla kokoarviossa sokereiden takia ja kuullaan tuomio tuleeko kutsu käynnistykseen vai saadaanko odotella luonnollista käynnistymistä :) Toisaalta en malttaisi odottaa että vauva syntyy...
  5. K

    Lokakuu 2018

    Pitkästä aikaa täällä :love: Ajattelin että en jaksa enään itse kirjoitella kun vaihtui keskustelu, mutta ei täältä osaa pitää näppejä erossa :D Tässä siis mun tiedot jos vielä jaksetaan lisätä listaan.. :whistle: 7.10/kerttuliina/26/3./SATKS/tyttö Sitten vähän omia kuulumisia. Kävin...
  6. K

    Lokakuiset 2018 <3

    Pitkästä aikaa taas täällä :D Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista. Meillä oli rakenneultra eilen ja siellä oli kaikki niinkuin pitää. Saa taas huokasta ja nyt vaan odotellaan että loppu häämöttää ja pääsee synnyttämään :LOL: Meille veikattiin tyttöä :love: Ennestään oli siis tyttö ja poika...
  7. K

    Lokakuiset 2018 <3

    Ainiin meillä on neuvolakorttiin merkattu lasketuksi ajaksi 7.10. Ja ikääkin on tullut taas lisää.. :whistle: Eli jos sen jaksaa vaihtaa niin voi mutta ei mikään pakko. LA 10.10. siirtyy 7.10. kerttuliina / 25 siirtyy 26 / kolmas / SATKS
  8. K

    Lokakuiset 2018 <3

    Hui eihän täällä pysy enään kärryillä jos pari päivää on käymättä, kauhee määrä tekstiä tullut.. :D Meillä oli tänään ultra ja kaikki näytti oikeinkin hyvältä :love: Oon ollut niin oireeton että vasta nyt osaa olla kiitollinen kun selvinnyt niin vähillä oloilla. Niskaturvotus oli normaali ja...
  9. K

    Lokakuiset 2018 <3

    Kävin myös äitiyspakkausta katsomassa eikä se taaskaan ollut mun makuun :whistle: Esikoisesta otettiin pakkaus koska halusin siitä laatikosta ensisängyn ja tuleehan siellä kaikkea tarpeellista tavaraa mitä vauvalle tarvii. Vaatteet ei vaan tunnu omilta kun haluan että kaikki on mahdollisimman...
  10. K

    Lokakuiset 2018 <3

    Mua vaivaa kans ihan kamala väsymys. Illalla nukahdan samaan aikaan kun lapset ja päivät yritän vaan selvitä hengissä :D Pahoinvointi on jäänyt vaan siihen etomisen tasolle ja sitä tuskin edes huomaa. Sen takia olen pelännyt onko mahassa kaikki hyvin kun ei oloja ole. Mutta tänään oli...
  11. K

    Lokakuiset 2018 <3

    Meillä oli esikoisella Brion yhdistelmät isoilla renkailla ja kuopukselle halusin tämän setin. https://www.jollyroom.fi/lastenvaunut/lastenvaunupaketit/britax-smile-2-yhdistelmavaunut-cosmos-black-turvakaukalo Oon ollut tosi tyytyväinen joten suosittelen (y) Omasta kokemuksesta tiedän että edes...
  12. K

    Lokakuiset 2018

    Mulla ei vielä ole mitään tyttö- tai poikaoloa. Ehkä vähän salaa toivon tyttöä kun edellinen poika mutta toisaalta jos olis poika niin olis helppo sit heittää ne samaan huoneeseen ja sisustaa se :ROFLMAO: Aiotaan selvittää sukupuoli kun sen aika tulee :love:
  13. K

    Lokakuiset 2018

    Mä oon syönyt raskaus ja imetys vitamiineja oikeastaan viime raskaudesta kun edelleen imetän nuorimmaista.. :whistle: Onko pojat aina pahempia tissiposkia, tytön kanssa kun se lopetus kävi niin kivuttomasti.. Foolihappoa oon syönyt ehkä lokakuusta ja syön ainakin tuon purkin loppuun. On ollut...
  14. K

    Lokakuiset 2018

    Mulla on oireet niin vähissä että unohdan välillä olevani raskaana.. :oops: Tänään näyttäis laskuri 5+2. Alavatsalla tuntuu kipuja ja aamuisin on hieman etova olo mutta sekin menee ohi kun saa syötyä.. (y) Sain vihdoin varattua ajan neuvolaan (eilen tosiaan unohdin että mahassa on mitään) ja...
  15. K

    Lokakuiset 2018

    Täällä yksi odottaja lisää :) Oireita on ollut väsymys, vilu, etova olo, ensin oli vatsa monta päivää kuralla ja nyt ilmaa täynnä.. :mad: Mikähän siihenkin auttais? Neuvolaa varailen ensiviikolla. LA 10.10. kerttuliina/25/kolmas/SATKS
  16. K

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Vihdoin täälläkin poju sylissä :love: Poika syntyi viikoilla 41+2, niinkuin isosiskokin. Synnytys oli todella nopea eikä kivunlievityksiä ehditty edes miettimään :whistle: Hyvä fiilis silti jäi (y) Onnea kaikille muillekin jo synnyttäneille ja tsemppiä lopuille loppurutistukseen! :love:
  17. K

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Viimeinen neuvola oli tänään ja varattiin aika yliaikaiskontrolliin maanantaiksi. Toivottavasti vauva tulisi ennen sitä ettei venyisi odotus turhan pitkäksi :unsure: Jalkoja turvottaa ja nilkkoja särkee, ei siis kehuttavaa. Vettä olen juonut paljon ja vessassa saakin sitten ravata entistä...
  18. K

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Viikko on ollut aika raskas kun meidän perheeseen iski syysflunssa.. Nyt aletaan jo olla voiton puolella. (y) Maha tuntuu päivän aikana tipahtaneen alaspäin aikalailla tai sitten se on vain toiveajattelua :LOL: Olisin jo niin valmis.. Huomenna on laskettu aika ja jos isosiskoon tulee, mennään...
  19. K

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Lennis onnea hurjan paljon! :love::love: Kumpa täälläkin kohta olisi edes jotain merkkejä tulevasta mutta ei niin mitään. Alusta asti oon kyllä asennoitunut niin ettei se ainakaan aiemmin tule kuin isosisko :whistle::D Olisin kyllä itse niin valmis jo synnyttämään, eikä yhtään helpota että...
  20. K

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Oi ihana kuulla KolmasKerta3 :love: Onnea ja tsemppiä sulle!

Yhteistyössä