Hakutulokset

  1. M

    Puolisoilla yhteinen sähköpostiosoite

    Vertaan sähköpostia tavalliseen postiin; molemmilla ne on omat eli en haluakkaan päästä miehen sähköpostiin eikä hän minun. Samoin toimitaan perinteisten postien kanssa eli aukaisemme molemmat omamme. Lähinnä ajattelen esim. omia tyttökavereitani joiden kanssa sähköpostittelen; ei he varmaan...
  2. M

    Toukokuun IVF/ICSI/PAS

    Niinpä niin, kävi kuten arvasinkin... Sunnuntaina testasin negan... Illan itkin silmät päästä mut nyt jo vähän helpottaa. Ei muutakuin uutta hoitoa koeputkeen! Toivottavasti menkat alkaa piakkoin jotta ehditään vielä kesäkuussa tehdä ivf... Vähän tietty hirvittää mutta en luovuta ennen kuin...
  3. M

    Nimistä ja niiden taivuttamisesta...

    Tuomas? Tuomaalle vai Tuomakselle?
  4. M

    Lapsella kananmuna allergia

    Kanamuna on kyllä se helpoin vältettävä... Pullaa, keksejä ym voi vallan mainiosti tehdä munatta! Meillä ollut muna, maito, viljat, peruna ja riisi allergiat.. siinä sitä oli jo soveltamista..
  5. M

    Lapsi hauaa prinsessamekon, mutta minä en!

    Meillä on tytöllä sellanen oikeen hörhelöunelma B) . Mutta se on kylläkin käytössä roolileikeissä eli silloin kun tyttö leikkii prinsessaa. Kotona saa hörhelöidä leikeissä niin paljon kun tahtoo mut ihmisten ilmoille sillä ei mennä..
  6. M

    Lapsen migreenistä

    No mä kyllä kuskaisin näöntarkastukseen aika ripeesti. Ja jos ei mitään häikkää silmissä--> lääkäriin mars!
  7. M

    kehtaisitko ottaa kahvioon oman mehun...

    Diabeetikkotytölle kulkee aina mukana sokeriton pillimehu. Niitä kun ei joka kahvilasta saa.
  8. M

    Hyvää tämä...

    No on se makeahkoa mut ei kuitenkaan mitään äklömakeeta. Siis mun mielestä.
  9. M

    Hyvää tämä...

    Mut kato sipsii välillä suuhun ni tasapainottaa.. B)
  10. M

    Hyvää tämä...

    Rekorderligin raparperi-mansikka on :p :p
  11. M

    johan on paketilla hintaa

    No on kyllä komee pakettikin!!!
  12. M

    Arvatkaas onko hyvää...

    rekorderligin raparperi-mansikka siideri?? B)
  13. M

    Toukokuun IVF/ICSI/PAS

    Onnea Willsonille! Hieno homma! Ja Katialla kävi kunnon flaksi! Ja tietenkin pahoittelut kaikille neganneille.... :( Ristiriitaisia tunteita... On aivan hullun iloinen niiden puolesta jotka plussaa ja hullun surullinen niiden puolesta jotka negailee. Kun ei itse tiedä vielä kumpaan junaan...
  14. M

    Cathryn!

    Lukee siellä voittajan nimi vieläkin "lainattuna"!!
  15. M

    Tää päivä on menny taas ihan päin peetä

    Torstait menee aina päin pe:tä.. :whistle: B)
  16. M

    Dokkari eläinkokeista!

    Juu, jotenki alkoi pää kuumenemaan \|O
  17. M

    Muutama kysymys pöytään kiinnitettävästä syöttötuolista...

    meillä 1veellä käytössä emman pyötään asetettava tuoli kankainen ja olen tykännyt.pienessä keittiössä mahtuu hyvin olemaan ja lapsi ei kuljeta syöttistä ympäriinsä. huono puoli on tosiaan että lapsi nuosee seisomann mutta meillä on sääntö että kjos nuosee menne pois pyödästä(en tiiä tajuaako...
  18. M

    Miehen ystävä kuoli Afganistanissa. :'(

    \ Kuka tässä on mielipiteitä kysellyt?? :o
  19. M

    Saako lapselle antaa makeutusaineita

    Aspartaami on muuten ihan tutkitusti turvallinen. Päivittäinen enimmäiskäyttösuositus on 40 mg/painokilo/päivä, ennen kuin voidaan alkaa puhumaan haitoista.
  20. M

    Vielä trampoliinista...?

    Meillä on trampoliini nyt toista kesää. Se on sijoitettu takapihalle, olkkarin okkunan taakse. suojaverkkokin on. Isompia en aina vierestä vahdi, mutta ikkunasta nään ja luulen koko ajan. Nää isot on siis 10 vuotiaita. Pienien kanssa olen aina vierellä. Meillä saa hyppiä vain yksi kerrallaan...

Yhteistyössä