Hakutulokset

  1. M

    Arvatkaas onko hyvää...

    rekorderligin raparperi-mansikka siideri?? B)
  2. M

    perätila

    oon raskaus viikoilla 32+4 ja meidän vauva on perätilassa. Onko teillä kokemuksia käännättämisestä? miten se tapahtuu,sattuuko? oon kuullut et vauva voi alkaa syntymään kun on käännetty tai voi kääntyä takaisin perätilaan.jos ei meidän vauva käännyt niin 36 viikolla koittavat kääntää.
  3. M

    Mummulassa vasaraleikkejä

    Hei, olen aina luottanut äitiini kasvatuksellisissa asioissa ja lapseni ovat olleet aina mielestäni turvallisessa hoidossa siellä. Eilen kun kävin kylässä siellä, niin kohta nelivuotias tyttäreni meni ulos isäni kanssa porttia korjaamaan. Vähän ajan kuluttua katsoin ulos ikkunasta ja näin...
  4. M

    maitoaltistus

    Onko kukaan ollut maitoaltistuksessa lähiaikoina yksittyisellä lääkäriasemalla??hinta kiinnostais,kun pika puoliin oltais menossa.....????
  5. M

    Lastenvaatekirppis Lappeenrannassa 26.5.

    Ekakake (Etelä-Karjalan kantoliina- ja kestovaippayhdistys Ry) järjestää taas tuttuun tapaan keväisen kirpputorinsa. Tapahtuma pidetään Sammontorin asukastilassa Lauantaina 26.5. klo 10-13. Myynnissä siis vaippoja, lastenvaatteita ja -tarvikkeita sekä äitiys ja imetysvaatteita. Paikalla ovat...
  6. M

    1/2-v ostoskärryissä?

    Niin, joko tuon ikäisen voi laittaa ostoskärryihin istumaan? Tai kattooko ihmiset kummissaan että miten nyt noin pieni istuu ja huojuu kärryssä..siis kun ei istu vielä ilman tukea... Ihan kun mä oisin vähä pimee ku tollasia kyselen.. :whistle:
  7. M

    Osaomistusasunto vai asumisoikeusasunto??

    Hei! Kertokaapa kokemuksia ja mielipiteitä, kumpi parempi vaihtoehto?? Entä edullisempi ja kannattavampi?? Kiitos! :flower:
  8. M

    Raskaaksi Mirenan poiston jälkeen?

    Hei! Kuinka pian/helposti olette tulleet raskaaksi kierukan poistamisen jälkeen?
  9. M

    Niipperi vai Kalajärvi??

    Haemme asuntoa Espoosta joko Niipperistä tai Kalajärveltä. Kumpaa suosittelette, minkälaisia asuinalueita ylipäätään, entä palvelut??
  10. M

    poskiontelotulehdus?

    onko kokemusta poskiontelotulehduksesta? epäilen sitä 5v pojallani;otsassa päänsärkyä mahalla ollessa/kumartuessa, väsynyt,yskii kuivaa yskää iltasella,kuorsaa, tukkoinen nenä-josta ei valu limaa vaan ihan kovana "klönttinä" onko vaarallista?kuinka hoidetaan?...meil ei ole kyllä kuumetta???
  11. M

    osittainen hoitovapaa

    kertokaa olisiko minulla mahdollisuutta jäädä osittaiselle hoitovapaalle. Olin ennen äippälomalle jääntiä 9kk:tta samalla työnantajalla töissä määräaikaisesti. En ole oikein saanut selkoa kelan sivuilta milloinka on mahdollista jäädä osittaiselle hoitovapaalle. Kysynpä nyt ekax täältä ennekuin...
  12. M

    Meneekö teidän mielestä anoppini liian pitkälle?

    Olemme avoliitossa ja lapsi nyt 2v4kk.Anopille ensimmäinen lastenlapsi.Asumme parin kilsan päässä anoppilasta. Meillä oli loistavat välit anopin kanssa ,ennen lapsen syntymää.Kun lapsi syntyi,oli mulla lievää alakuloisuutta sen jälkeen.En tiedä tiesikö anoppi tästä.Kuitenkin tunsin hänen...
  13. M

    vuoro-työ

    moikka,kumpaa kokemuksen mukaan kannatatte -hyvä palkkainen 5-vuoro työ,tehdas hommaa ja maksetaan hiton hyvin vai normaali kauppamyyjä homma ei ainakaan yövuoroja mutta palkassa ei hurraamista!lapsi on 1 vee ja olis kiva tietää käykä 5-vuoro raskaaksi,vaikka onhan siinä tosin 3 viikon välein...
  14. M

    T T T

    Tahtoo tahtoa taas. Eli masislääke vienyt kaikki halut. Mutta jo ennen lääkkeen syömistä oli sama ongelma. Koskaan ei enää haluta. Eikä tunnu miltään, kun ollaan silleen. Esileikit on loppu, kun menee vaan nauruksi. Enkä halua että mies koskee ollenkaan. Itse puuhakin on vain olotila jonka...
  15. M

    uudet potut??

    Saako antaa yli vuoden ikäiselle uusia perunoita?Muistelisin jostain lukeneeni ettei pienille saisi antaa mutta jokohan voisi?Kiitos fixummille!!
  16. M

    miehestä johtuva lapsettomuus

    Onko tällä palstalla joku, jonka lapsettomuus johtuu miehestä? Mies kävi joku aika sitten sperma-analyysissä ja meinasi itse, että se näytti jotenkin vetiseltä. Koitin etsiä tietoa netistä, mutta tuloksetta. Nyt sitten jännätään analyysin tulosta monta piiitkää viikkoa. Meillä on jo yksi lapsi...
  17. M

    Pienen pojan vesikives tms?

    Kolmivuotiaallamme on ollut nyt noin vuoden verran toinen kives suurempi ja painavampi, toinen on jo 'noussut' lähes piiloon toisen painosta. Ei ole kipeä, mutta näyttää olevan hankalan oloinen kun niin selvästi toista suurempi. Aiemmin epäilivät lääkärillä ja neuvolassa vesikivestä, johtuisi...
  18. M

    1v1kk uni määrät

    Kuinka monta tuntia teidän lapset nukkuvat päivässä? Ajattelin vain että onkohan meidän pojalla joku sairaus kun nukkuu päivässä niin paljon tai ainakin minusta tuntuu eli useampana päivänä on nukkunut 4 tunnin päivä unet ja sitten yö unia n. 12-13 tuntia. Ja kuitenkin kun on herännyt itkee ja...
  19. M

    miten voit veera-esteri?

    Onko hoidot purreet??? :flower: :hug:
  20. M

    Mistähän johtuu?

    Sanokaas mistä johtuu se, että sellaiset saa lapsia kerta kiksautuksesta jotka eivät välttämättä edes niitä halua ja tulee niitä ns. vahinko lapsia?! .. Itse olen (ja mieheni) ollut valmis raskauteen jo kohta vuoden mutta mitään ei kuulu! Elämme vain normaalia elämää ilman ehkäisyjä eli emme...

Yhteistyössä