Hakutulokset

  1. V

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Täällä onkin keskustelu hiipunut. Nyt kaikilla taitaa jo olla nyytit kainalossa. :love: Meidän pikkuinen syntyi laskettuna aikana 20.9. Olen niin rakastunut tuohon pieneen ihmeeseen. Miten muilla on lähtenyt sujumaan? Kuinka usein teillä syödään? Meidän neiti nyt siis reilu 3 vkoa ja syö parin...
  2. V

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Pörtsy Saako udella miksi sinulla on käynnistys jo 40+4? Olen itse aivan varma että menee viikolle 42+ :eek:
  3. V

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Paljon onnea kaikille pikku nyytin saaneille! :love: Itsellä alkaa olo olla jo todella malttamaton, eikä synnytyksestä ole vielä mitään merkkejä. Olenkin varma, että se menee roimasti yli lasketun ajan. (n) Kivuttomia supistuksia tulee harvakseltaan, yhtään kivuliasta en ole tuntenut...
  4. V

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Paljon onnea kaikille, joilla vauva tuhisee jo vieressä! :love: Adalmiina Minulla viimeksi sf-mitta 36+6 oli 33 cm. Silti on pelko suuresta vauvasta, sitä kun on suvussa. :eek: Cherrytomato Mitä oireita sinulla oli myrkytyksestä, millä perustein käynnispäätös lopulta tehtiin? Hienoa kuulla...
  5. V

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Hurja ajatus että bountylla on luultavasti jo vauva sylissä! :love: Toivottavasti hän malttaisi tulla lähipäivinä kertomaan kuinka kaikki sujui. Tämä odotus on mennyt todella nopeasti! Itsellä tosin voi vielä mennä kuukausikin ennen kuin mitään tapahtuu.
  6. V

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Tervetuloa mukaan pilipali! Mukava kuulla, että odotus on sujunut hyvin alun vastoinkäymisistä huolimatta. :) Minä en ole vielä ostanut kotiin muuta kuin vauvalle vaunut, turvaistuimen, vaatteet ja muut tekstiilit kuten pyyhkeet, harson ja lakanat. Ajattelin huomenna käydä täydentämässä...
  7. V

    Syyskuun söpöläiset 2016

    KolmasKerta3 Ihana uutinen, kiva kun tulit kertomaan! Kirjoitit silloin aiemmin, ettet ole varma uskallatteko enää yrittää. Toivon hirmuisesti, että nyt menisi kaikki hyvin! :love: Käyhän kertomassa jatkossakin kuulumisia.
  8. V

    Syyskuun söpöläiset 2016

    cherrytomato Todella ikävä kuulla erostasi! Toivottavasti sinulla on läheisiä ja ystäviä, joista saat tukea vauva-aikana. :love: Minulla oli tänään rv 35+1 neuvola, jossa terveydenhoitaja arveli vauvan olevan perätilassa/poikkitilassa. Ensi viikolla on lääkärikäynti, jossa asia yritetään...
  9. V

    Syyskuun söpöläiset 2016

    bounty Voi kuinka jännää! Mitkä viikot sinulla on perjantaina? Saanko udella miksi suunniteltu sektio? Voi olla että olet sen aikaisemmin kertonutkin, mutta en enää muista. Itsellä jäljellä laskettuun aikaan vielä tasan viisi viikkoa. Niin paljon mutta kuitenkin niin vähän! Nyt siis rv 35+0
  10. V

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Lennis, voi kuinka jännää! Itsellä ei vielä mitään merkkejä tulevasta, nyt tosin vasta 34+4 joten ei vielä tarvitsekaan olla. Jostain syystä nyt on hiipinyt pelko, että vauva on todella iso. En tiedä mistä tuo pelko johtuu, kohtu kasvaa käyrillä eikä minunkaan painoni ole noussut kuin muutaman...
  11. V

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Ai niin, unohtui lopusta, että itsellä menossa rv 32+3. Tuntuu että teillä 34+ viikoilla olevilla on raskaus jo ihan hurjan pitkällä! :love:
  12. V

    Syyskuun söpöläiset 2016

    kerttuliina Sairaalakassista ei ole tainnut olla aiemmin puhetta. Minä en ole vielä tehnyt sen eteen mitään, tuntuu että on vielä kovin aikaista vaikka tietysti aina voi käydä jotain ja lähtö tulla vaikka tänään jo. Olen miettinyt mitä otan vauvalle mukaan. Syyskuun loppupuolella kun voi olla...
  13. V

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Hei pitkästä aikaa! :) Meillä on vauvanhuone edelleen alkutekijöissään. Nyt olen sentään valinnut pinnasängyn, mutta se on vielä hakematta. Myöskin vaunut ja turvakaukalo on varattu, mutta ei vielä ostettu eikä haettu. Minulla on toisaalta kova halu laittaa nopeasti kaikki kuntoon mutta...
  14. V

    Syyskuun söpöläiset 2016

    tsn80 Minä odotan esikoistani, joten rintarepuista ei ole kokemusta. Harrastamme mieheni kanssa vaellusta, joten varmasti sellaisen tulen hankkimaan patikkaretkiä varten. Monen päivän vaellukselle kun emme taida vähään aikaan lähteä. :D Kysymys nro 1 Milloin uskaltaisitte vielä lähteä jonnekin...
  15. V

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Olisin voinut kirjoittaa tämän itse! "Ihanaa" etten ole ainut. Minulla tosiaan päivällä ei ole oikein mitään vaivaa, yöt ovat inhottavia ja kivuliaita. Selkäongelmilta ja supistuksilta olen välttynyt kokonaan. *kop kop*
  16. V

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Valitetaanko hetki vaivoista? :D Mitä kaikkea teiltä löytyy? Itse voin kaikenkaikkiaan hyvin, mutta on tämä välillä raskastakin. Yöllä herään vessaan vähintään neljä kertaa, jolloin yhtäjaksoinen uni kestää max. 1,5 tuntia. Illalla on vaikea saada unta, kun en löydä sopivaa asentoa ja jalat...
  17. V

    Syyskuun söpöläiset 2016

    adalmiina Minulla sf-mitta menee täysin keskikäyrällä jopa hämmentävän täsmällisesti. Painoa on kertynyt koko raskauden aikana alle 2 kg mutta meidän pienokainen oli silti viimeksi ultran mukaan painokäyrällä käyrän yllä. Pelkään kovasti, että tämä vauva kasvaa hirmu suureksi. Nyt kesällä on...
  18. V

    Syyskuun söpöläiset 2016

    pikkupossu Meillä typy viihtyy perätilassa, mutta koska olen vasta viikolla 27+6, en ole vielä murehtinut asiaa. Aloitan sitten kuukauden kuluttua. :D Jennuli Hienoa, että käynti oli turha! Otettiinko sinut mukavasti vastaan vai tuliko sinulle sellainen olo että olet mennyt "turhaan"? Itseäni...
  19. V

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Minkälaisilla arvoilla selvisitte sokerirasituksesta? Minulla seuraavat: Paastoarvo 5,2 (po. alle 5,3) 1 h 6,6 (po. alle 10) 2 h 6,1 (po. alle 8,7) Mahtaakohan tuolla paastoarvolla saada rd-diagnoosin? (n) Vähän harmittaa kun en ennen rasitusta elänyt "normaalisti" vaan lomalla ollessani tuli...
  20. V

    Syyskuun söpöläiset 2016

    Minä kävin tänään ensimmäistä kertaa kunnolla katselemassa vauvanvaatteita ja tarvikkeita. Ensimmäinen tulossa ja kaikki pitäisi hankkia. Mutta kuinka paljon ja minkä kokoisia vaatteita (ja lakanoita, pyyhkeitä yms.) sitten on järkevää hankkia? Kertokaa te kokeneemmat! :D

Yhteistyössä