Hakutulokset

  1. F

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Voi ei Susanna..:( Voimia. Eipä se itselläkään onnistunut tuo eka pas. Uutta yritystä kohti ensi vuonna. Sofiaa ei sua pois käännytetä. Rohkeasti vain yhteyttä ottamaan.Katsovat ikääsi vain hyvällä, mitä nuorempi on sen todennäköisempää on onnistua helpommin. Itse olin 28 kun lähdin ekaa yksin...
  2. F

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Niin ja tervetuloa mukaan Mipsu77
  3. F

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Onnea Susanna38 plussasta. Marsunenen ihania uutisia varhaisultrassa. Marsu85 Samanlaisia tuntemuksia oli itsellänikin kun viimeksi olin hoidoissa tästä nuorimmaisesta lapsestani. Ennen minullakin onnistunut luomusti kerta heitolla ja hoidoilla meni yli vuosi ja 2 IVF hoitoa jouduttiin...
  4. F

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Mitenkäs teillä jo toista lasta yrittävillä..mitä kaikkia tutkimuksia yms. on ollut ennen varsinaisia hoitoja? Mietin lähinnä kuinka paljon varata aikaa näihin ennen hoitoja tehtäviin juttuihin. Onko ollut verikokeita, psykologia, muita tutkimuksia. Ensikäynti varmaan ainakin.. kiinnostaisi myös...
  5. F

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Voih onnea BB81 pikkuisesta..:D Toivottavasti itsekin pääsisin kohta puoliin uudelleen yrittämään.
  6. F

    Neljännen kuumeilijat!!!

    Mut voisi lisätä kanssa tuohon listaukseen. Felidae 30v/ lapset: -07, -08, -16 YA -17. Kiinnostaisi kanssa kuulla millaisia autoja teillä muilla on. Meillä on 7- paikkaneinen carens.
  7. F

    Neljännen kuumeilijat!!!

    Uusi kuumeilija ilmoittautuu mukaan. Mulla on kolme lasta 2 poikaa ja tyttö. Neljättä olen kuumeillut jo jonkin aikaa. Loppuvuodesta saan ehkä luvan alkaa yrittää. Mulla kilpirauhassairaus ja arvot tällä hetkellä mitä sattuu. Heti kun arvot kohdillaan alkaa yritys..:)
  8. F

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Onnittelut plussasta Henrietta77. Cinya facebook ryhmä kuulostaa hyvältä kunhan on salainen ryhmä..:) BB81 Toivotaan, että lääkäri näyttää vihreää valoa ja voisit hetkeksi hengähtää. Onko sulla muuten ollut kauan tuo kilpirauhasen vajaatoiminta..? Itselläni todettiin liikatoiminta hoitojen...
  9. F

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Olin 20 silloin kun esikoinen syntyi ja nuorimman ruupojan sain 29v. Nyt siis 30v.
  10. F

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    JohSar ja HupuTupu. Täällä myös yksi live tapaamisista kiinnostunut. Me asutaan lasten kanssa Espoossa. Mulla poika 10kk.
  11. F

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Onnea Jolana plussasta..:) Tänne syntyi noin viikko sitten pieni poika<3 Hän on aivan ihana. Ollaan kaikki aivan rakastuneita. Marketta sullakaan ei enää pitkä aika ole siihen, että pieni on maailmassa.
  12. F

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Hei Jolana ja tervetuloa mukaan..:) Mä voisin jotain kanssa omasta kokemuksesta vielä lisätä Marketta82 viestiin. Iän puolesta et siis ole vielä liian vanha, kuten Marketta82:kin kirjoitti. Tosin ikä ei kerro onnistumisesta suuntaan eikä toiseen vielä mitään muuta kuin prosentteja...
  13. F

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Kiitos Agrafiina kela selvittelyistä:) Meillä mun sisko ei aluksi uskonut mun olevan edes raskaana. Muutaman kerran jouduin todistelemaan, mutta ihan onnellinen on tästä ja kummiksikin lupautui heti. Mun äiti taas oli aluksi aika vastaan ajatusta. Kerroin siis jo hoidoissa ollessani asiasta...
  14. F

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Minäkin olen seuraillut keskustelua jo jonkin aikaa. Viimein sain tunnukset luotua tänne. Mielelläni tulisin mukaan keskusteluun. Olen 29v jo hoidoilla onnistunut tuleva itsellinen äiti. LA loppu keväästä. Itseasiassa mennään melko samoilla viikoilla Marketta82 kanssa..:) Paljon onnea myös...

Yhteistyössä