Hakutulokset

  1. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Mulla tuntui esikoisesta muistaakseni about noilla viikoilla, tuntui kuin kultakalan pyrstö olisi välillä hipaissut.
  2. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Minäkin käyn täällä kuikuilemassa Rusakkosen kuulumisia, ihana jos jotain pientä pystyt päivittämään tänne. Teidän epäreilu kohtalo on jäänyt mieleen ja toivon hartaasti että saisitte nyt vauvan syliin asti ❤️
  3. M

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    Voi että tää on kyllä niin paras uutinen <3 Pidän kyllä kaikki peukut ja varpaat ristissä että kaikki menee nyt hyvin.
  4. M

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    Uskomatonta miten aika rientää, mun vastasyntynyt täyttää perjantaina 9kk! Oon kyllä monta kertaa halinut ja pusutellut tätä kuopusta kyyneleet silmissä, että miten onkin voitu niin ihana vauva vielä saada. Esikoisenkin vointi on ollut hyvä, tosin pallolaajennus tiedossa heinäkuussa ja se vähän...
  5. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Hih, lukaisin tuossa pari omaa edellistä viestiä. Tämän kuopuksen rauhallisuus mahassa on jatkunut mahan ulkopuolellakin, aivan kuten esikoisen raskausajan 24/7 diskohumppa on käynnissä edelleen tuolla kohta 4v tirriäisellä : D Aivan superihana (ja rauhallinen!) pikkuveli saatiinkin, meidän...
  6. M

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    Meidän pieni täyden kympin pakkaspoika syntyi eilen viikoilla 40+6 Synnytys oli pitkä ja kivulias, mutta kivunlievitys toimi hyvin ja lopulta puolen tunnin ponnistuksella poika oli ulkona. Sain hänet heti syliin, oli kyllä niin ihanaa kun esikoinen vaan vilautettiin nenän alta ja vietiin...
  7. M

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Joo mulla oli ekassa raskaudessa ihan hirveän matala hcg, vain 17 rv4+1 tuoresiirron jälkeen. Tässä toisessa (pas) taas arvot oli alussa yli taulukoista, kunnes nousu taittui niin paljon että eka jännitin että tulee kaksoset ja sitten että menee kesken. Molemmista vuotelin monta viikkoa...
  8. M

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Ja mulla oli esikoisesta puolestaan hcg 17 rv 4+1 ja jotain 415 muistaakseni rv 5+1. Eli haitari noissa arvoissa on ihan valtava. Tästä kakkosesta oli tosi paljon korkeemmat arvot, yli viitearvojen ekat viikot mutta sitten tasaantui.
  9. M

    Alkionsiirroista plussanneiden vauvaketju vol 2

    Mitäpä tänne ihmisille kuuluu? Meidän eka alkionsiirtovauva täytti jo kolme ja toista odotellaan, menossa nyt rv30. Helle on aika tuskaa tän mahan kanssa ja muuttokin vielä meneillään niin vähän voimille ottaa, mutta onneksi mun äiti voi aika paljon hoitaa esikoista. Tyttö tuntuu jo niin isolta...
  10. M

    Syyskuiset 2021

    Minäkin voisin vielä liittyä FB-ryhmään, haluaisiko joku laittaa yv?
  11. M

    Syyskuiset 2021

    Mulla oli sama homma, ja neuvolalääkäri määräsi Lergican-valmistetta. Ns. vanhan polven antihistamiini eli väsyttää tehokkaasti.
  12. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Käytiin tänään vielä privaatisti 3/4D ultrassa että mieskin pääsi edes kerran katsomaan vauvaa. Saatiin ihania kuvia meidän pullaposkesta, vaikka meinasi koko ajan olla jalka, käsi, napanuora tai istukka edessä :) Ultraaja kysyi vaan että kai te olette vielä myöhemmin kokoarvioon menossa...
  13. M

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Gonapeptyl-vinkki: Ruoholahden apteekissa on aina isompi määrä koska tekevät Dextran kanssa yhteistyötä.
  14. M

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Mulla sama. Oli ihan nollan prosentin usko viimeiseen alkioon, mulla ei yhtä ainutta kertaa ollut lähtenyt PAS-siirrosta raskautta, ei omaan, tuettuun eikä lääkkeelliseen kiertoon tehtynä, ainoastaan tuoresiirroista. Nyt oli kuitenkin erilaiset lääkkeet (progynova, terolut, cyclogest ja...
  15. M

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    @Silmu75 Joo oli siis todella monta epäonnistunutta siirtoa takana ja yksi kkm. Muoks. Ja raskauden jälkeen kierto lyhentyi 28-30pv -> 23-25pv.
  16. M

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Mulle halusi Dextran lääkäri tehdä ERAn ja samalla jonkun maitohappobakteeritestin (Emma?), vaikka yksi onnistunut raskaus jo takana ja saman icsin PASeja oltiin tekemässä ja vielä täysin lääkkeelliseen kiertoon. Halusi olla aivan varma siirtoajankohdasta kun oli meidän kaikkien aikojen...
  17. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

    @Wiltsukka_ Voi kurjuus jos huonolta näyttää :( Mikä viikko sinulla on nyt siis menossa? Melko korkea tuo hcg kuitenkin on. Mulla nousi hurjaa vauhtia alussa ja oli taulukoiden yli, kunnes hidastui yhtäkkiä (noin 1650 -> 3900 välillä) niin paljon että olin kans varma että kesken menee. Alun...
  18. M

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

    @Wiltsukka_ Sivusta huutelen että sama pelko persiissä oli tämän raskauden alussa. Löysin tällaisen joka ei kyllä lohduttanut kun vuosin rv5-9, mutta pienen pientä toivoa piti yllä kuitenkin: ”As your pregnancy develops, the increase slows down significantly. Between 1,200and 6,000 mIU/ml...
  19. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @Koodikissa Tää riskiryhmähomma on siis Ruotsissa, en yhtään tiedä miten Suomessa menee raskaana olevien rokotukset. Ja täälläkin pitää olla 12 viikkoa täynnä.
  20. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Ja paljon onnea plussasta @Koodikissa ❤️

Yhteistyössä