Hakutulokset

  1. jasmiu

    Joulukuiset 2018

    Hei! liityn myös joukkoon. Ja jos on jotain salaista faceryhmää suunnitteilla, niin oon kiinnostunut liittymään. Kolmas lapsi nyt siis ilmeisesti tuloillaan, aamulla plussasin haalean plussan ja oireita on ollut jo viikon verran, olin siis jo hyvin varma raskaudesta ennen koko testiä :) muut...
  2. jasmiu

    Lokakuun lapsoset 2016

    Hei! Olin tuolla vauvakuume ryhmässä tovin ja nyt vasta pääsin mukaan tänne :) Tosiaan alkuviikosta plussa pärähti testiin ja toista lasta tässä odotellaan :) Yritystä takana 7kk ja nyt toivotaan parasta, että kaikki menisi hyvin. Laskettu aika on 24.10. Ensimmäinen neuvola ensi kuun lopulla <3...
  3. jasmiu

    Toiveena vauva 2017-2018

    Plussa tuli! :) 7 kk yritystä ja eilen vielä clearblue digitesti sanoi ei raskaana, mutta juuri sain liuskatestiin selkeän positiivisen <3
  4. jasmiu

    Toiveena vauva 2017-2018

    Ei ne menkat nyt sitten alkaneet tänään, outoa, odottelin niitä jo eilen. Testit tosiaan näyttää niin minimaalista haamua, etten vielä uskalla toivoakaan tärppiä niiden perusteella :D Tämä kuukautisten myöhästyminen mietityttää eniten, sillä kiertoni on ollut aina hyvin täsmällinen ja...
  5. jasmiu

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Hei. Tein aamulla rfsun testin ja tulos oli testausajan sisällä aavistuksen tätä näkyvämpi, mutta kuivuessaan on muuttunut tälläiseksi. Näkeekö kukaan tässä mitääääään vai onko tuo nyt se viivanpaikka... nyt menossa kp 28/28 http://aijaa.com/xuLZP5
  6. jasmiu

    Toiveena vauva 2017-2018

    http://aijaa.com/m9WboT tuossa vielä linkki tämän aamuiseen testiin.... taidan olla liian hätäinen. Esikoisestakin viivat vahvistuivat vasta noin viikko menkkojen pois jäämisestä
  7. jasmiu

    Toiveena vauva 2017-2018

    Tein aamulla uuden testin ja sain samanlaisen, hyvinhyvin haalean viivan. Tein myös clearblue digital testin ja sen tulos oli ei raskaana :unsure: menkkojen pitäisi alkaa viimeistään tänään... katsotaan nyt miten käy. Purin tuon digitaalisen testin ja siellä näkyi kyllä hyvin haalea viivoja...
  8. jasmiu

    Toiveena vauva 2017-2018

    aaaa jes eli en oo ainut joka sen näkee :D! Voi että olis nyt jo aamu ja pääsis tekemään uuden testin. Tuun huomenna kertomaan näkyykö jo enemmän vai kuinka käy :)
  9. jasmiu

    Toiveena vauva 2017-2018

    äsh..lisäsin linkin kuvaan. toimiikohan se?
  10. jasmiu

    Toiveena vauva 2017-2018

    [/url][/IMG] Hei täältäkin :) kp 28/28,29 menossa ja jännän äärellä todellakin ollaan! Tein aamulla raskaustestin ja testissä näkyy luonnonvalossa todella haalea viiva. Voiko jo kuivuneeseen testitulokseen vielä luottaa? Menkkakipuja on, mutta vain alaselässä, mikä on poikkeavaa siinä mielessä...
  11. jasmiu

    Toiveena vauva 2017-2018

    Täällä kans ovulaatiotestejä tehty ihan urakalla ja näyttää siltä, että viimeistään huomenna ois ovis. Oottelen jo miestä töistä kotiin :whistle: Onneksi ovulaatio tuli ennen sunnuntaita, muuten tuo luteaaliaika jäis taas auttamatta liian lyhyeksi, nytkin mennään aikalailla rajoilla. Jos kierto...
  12. jasmiu

    Toiveena vauva 2017-2018

    Tilasin just raskauskeijulta läjän ovulaatiotestejä ja jotain foolihappovalmistetta. Aattelin myös huomenna hakea kaupasta litratolkulla greippimehua. Jumaliste nyt rupeaa tapahtumaan :LOL::LOL::ROFLMAO: Saapa nähdä mikä "este" tällä kertaa tulee juuri ovulaation aikaan, syyskuussa oviksen...
  13. jasmiu

    Toiveena vauva 2017-2018

    ääh eikä :( No säästyipä testi, jos jotain hyvää täytyis keksiä :rolleyes: eipä paljoa lohduta. Mulla meni ainakin päivä niin totaalisen pilalle että murrr! Olin varma, että menkat alkaa vasta torstaina jos on alkaakseen...olin niin varma että ei...ääh. miten mä saan tämän överin oireiden...
  14. jasmiu

    Toiveena vauva 2017-2018

    Nöyy menkat alkoi juuri, kun olin testaamassa :( tein testin kuitenkin, mutta negahan se oli. Aarhg miten pettynyt mä taas olen...
  15. jasmiu

    Toiveena vauva 2017-2018

    voi että mieli tekis jo kovasti, mutta en uskalla! :D Olo on jotenkin niin "varma" tällä kertaa ja tulos pelottaa jo valmiiksi. Menkkojen pitäisi alkaa ke,to tai pe välillä. Veikkaisin torstaita, eli ehkä testaan loppuviikosta... Esikoinen sai alkunsa ensi yrittämällä, ja nyt puolen vuoden...
  16. jasmiu

    Toiveena vauva 2017-2018

    Heippa! :) Täällä yksi kuumeilija lisää. Olen 25-vuotias, 2-vuotiaan tytön äiti ja puolisen vuotta yritystä takana ja vauvakuume on ihan mahdoton :) Käytössä ollut nyt terolutit kolmisen kuukautta, kiertoa tasaamaan ja luteaaliaikaa pidentämään. Nyt menossa kp 27/30 ja viikon ajan ollut...

Yhteistyössä