Hakutulokset

  1. P

    Syyskuiset 2019

    @jjjessma - laitoin sulle sp
  2. P

    Syyskuiset 2019

    Mulla vu silloin kun kaikkien laskujeni mukaan on vähintään se rv 7+0. Eli kahden viikon päästä. Viimeksi kävin rv 6+3 ja syke kyllä näkyi mutta mittaaminen oli lähes mahdotonta kun tyyppi oli niiiin pieni. Ja tuolloin rv 7+0 jos mitään ei näy niin tietää sitten varmasti että homma on menetetty.
  3. P

    Syyskuiset 2019

    Mä pulisen sitten fb:ssa enemmän, mutta tuohon oireettomuuteen on pakko kommentoida että raskauksistani kaikkiin on liittynyt pahoinvointia eri muodoissaan ja muitakin oireita. Se ainoa kesken mennyt oli myös se ainoa jossa oireet puuttuivat kokonaan...
  4. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    @neitperhoinen @Miina- Älkää nyt pelotelko...;)
  5. P

    Syyskuiset 2019

    Mäkin voisin tänne mukaan tulla ainakin hetkeksi. Usko on meinaan aika lailla koetuksella tai lähinnä kai tässä nyt on epäusko suurimpana... Eli testailin perjantaina perusviivat liuskoihin ja ajattelin sen digin sitten kanssa tänään aamulla kokeilla niin siihenhän pärähti saman tien ”Raskaana...
  6. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    @Nipsunen86, hyvä kuulla jos näin on jollain muullakin! Mulla siis tänään kaiketi se rv 4 tasan. Mutta parempi kai liikaa hormonia kuin liian vähän, tiedä sitten. Aika näyttää.
  7. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    @_minävain_, oli menkat ihan normaalit ja jonain päivänä kokeilinkin huvikseni herkällä testillä ja hyvin hailakkaa näytti vielä siinä vaiheessa (kp25 ja 26). Että onko sitten yli kahdeksan tunnin rakossaoloajalla merkitystä tässä, en tiedä... @Karvakorvat, tämä tiedossa kyllä ja siksi...
  8. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tänään kp 29/29 ja ajattelin kokeilla elämäni ensimmäisen digin. Mutta ei kai tällaista vielä pitäisi tulla..?
  9. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    @Pumpkinbred - testasin molemmat Kuva yllä.
  10. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    No tein sitten ne kummatkin testit. Taitaa ainakin toistaiseksi viivoissa näkyä vahvistumista..
  11. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mulla olis kaapissa yksi Prisman Rfsu 25mIU -testi ja yksi Raskauskeijun 10mIU -testi. Kummalla testaisitte aamulla? Huomenna mulla siis kp 28/29. Ja @Pumpkinbred, kiitos.
  12. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kiitos... täysin puun takaa tämä. No täytyy huomenna kokeilla ei-herkällä, kun laatikossa sellainen on.
  13. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Hei vaan. Kp nyt 27/29. Ensimmäinen kuva otettu 5min testin tekemisen jälkeen ja seuraava testiajan loppuessa eli 10min. Onko mielestänne tämä plussa..?
  14. P

    Varhaisultra Espoossa?

    Olisin kiinnostunut kuulemaan, missä Espoossa tehdään varhaisultraäänitutkimuksia ja mitä se missäkin maksaa? Kiitos jos jaat tietosi/kokemuksesi :)
  15. P

    Lokakuun lapsoset 2016

    Heipat. Pahoittelut menetyksen kokeneille. Tänään tein vielä apteekin oman, parin päivän testitauon jälkeen. Kaikki näyttäisi olevan hyvin. La:ksi voisi minulle laittaa tuon 21.10. Tarkentuu sitten ultrassa, varhaisultraan meinasin kuitenkin mennä. Veikkaan että menee jokusen päivän...
  16. P

    Lokakuun lapsoset 2016

    Hei. Varovaisesti liittyisin joukkoon... Tältä näyttää testiviivan kehitys, kolme kuvaa: En ole aivan varma lasketusta ajasta, sillä söin viimeisen yhdistelmäpillerin 13.1. Vuoto alkoi heti 15.1. illalla. Pillereiden kanssa kierto oli 28vrk. Ovistesti näytti jonkinasteista plussaa 1.2...
  17. P

    40+ so what wol.13

    Tämmönen aamutikku täällä:
  18. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Kiitos, omallekin silmälle jotain näkyy. Yk 1, niin on vähän vaikea uskoa. Ikääkin 40... Mutta odotellaan rauhassa viikonloppuun :)
  19. P

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Hei. Taustalta kyselen teiltä testitietäjiltä. Kp 28/31, dpo max 10. Tässä testi sekä parin minuutin päästä että hetken kuivuttua. Näettekö viivaa..?
  20. P

    40+ so what wol.13

    Moikka arvon naiset. Mitäs olette mieltä, voiko Pregcheck -liuska näyttää tässä kierron vaiheessa vielä mitään? Luin jostain että ne on herkkyydeltään 25. Mulla siis tänään kp28/31, korkeintaan dpo 10 (sain ovisplussan tapaisen silloin 1.2. aamulla). Ylin kostea, alempi hetken kuivuttuaan.

Yhteistyössä